خرید قسطی خودرو فروش قسطی خودرو کارنامه | car

خرید قسطی خودرو فروش قسطی خودرو کارنامه | car

بنابراین باید پیش از خرید اقساطی درباره فروشنده و یا فروشگاه مورد نظر تحقیق کافی انجام داده و از معتبر بودن آن­ها اطمینان حاصل نمایید زیرا قرار است مدارک مهمی را به آنان تحویل دهید. ایران خودرو کار مونتاژ خودروهای لوکس و پرآپشن‌تری هم‌چون هایما S5، S7 و S8 را نیز آغاز کرده است. این خودرو‌ها بین محصولات تولید و مونتاژ داخل، گزینه‌های لوکسی https://car.ir/news/27802-get-a-car-by-leasing محسوب می‌شوند. پیشرانه‌ در نظر گرفته شده برای خودروهای هایما از نوع ۱.۵ لیتری توربو MPI است. محصولات ایران خودرو یکی از پرطرفدارترین خودروهای داخلی هستند که از لحاظ کیفیت و امنیت مورد‌تایید مخاطبین قرار گرفته‌اند.

  • یک کراس‌اوور جمع‌وجور مانند جک S3 با طراحی مدرن و اسپرت، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب و قیمت رقابتی، به‌عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای خانواده‌های جوان و افراد مجرد…
  • همیشه قبل از خرید هر چیزی از خود بپرسید که برای چه می­خواهم این وسیله را تهیه کنم؟ مرور نیازها در یک تصمیم گیری درست کمک شایانی به شما می­کند.
  • با مشاوره ایشان خودروی دنا را انتخاب کردم و بعد از یک هفته متوجه شدم که واقعا پیشنهاد شون عالی بوده.
  • به عنوان یک وسیله نقلیه برتر در حوزه خودرو سازی چه از نظر طراحی، ایمنی و آسایش با استاندارد های بسیار بالاو با توجه به کلاس خودرو مورد توجه بسیار از خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

مشتری ایرانی، علاقه فراوانی به شاسی بلندها دارد و صرف نظر از مشخصات این خودرو همین عامل برای تقاضای زیاد جهت شرکت در طرح فروش اقساطی اچ سی کراس کافی به نظر می‌رسد. هر جا سخن از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو در میان باشد، قطعا پای سمند هم در میان است. سمند در انواع و مدل‌های متعددی تا کنون تولید و عرضه شده است، اما هم اکنون طرح‌های خرید سورن پلاس، سورن و سمند EF7 از بازار بسیار خوبی برخوردار است.

فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو

همه محصولات تولید و مونتاژ شده در ایران خودرو از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. در‌صورت مشاهده هر نوع نقص فنی برای رفع ایراد و جلوگیری از خسارت می‌توانید با مراکز پیام شرکت امداد خودرو ایران تماس بگیرید یا به نمایندگی‌های مجاز شركت ايران خودرو مراجعه کنید. در صورت تکمیل مدارک، شما میتوانید در کمتر از یک ساعت خرید اقساطی خودروی خود را انجام دهید. شما می‌توانید برای مشاوره و دریافت اطلاعات با دستیار فروش هر آگهی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین از طریق گزینه «محاسبه اقساط» و مشاهده شرایط نیز می‌توانید، درخواست خرید قسطی خود را ثبت کنید. اول از همه باید بدانید که در اغلب موارد پس از خرید یک کالای قسطی، مجموع مبلغی که شما در طول اقساط می­پردازید، بیشتر از قیمت اصلی محصول است.

شاهین 1403 صفر نقدو اقساط

این چنین شاهد رونق بازار خرید و فروش اقساطی ایران خودرو در سطح کشور می باشیم. البته بایستی دقت لازم در خصوص انتخاب مرکز مورد نظر داشته باشید چون تعدد ارائه دهندۀ این گونه خدمات را در سطح کشور می توان مشاهده نمود. بر اساس افزایش تقاضا برای خرید اقساطی ایران خودرو، عمدتاً مراکز ارائه دهندۀ چنین خدماتی تلاش می کنند شرایط آسان تری را به مشتریان پیشنهاد دهند. از آنجایی که زمان تحویل خودرو و اعتبار سند و زمان بنام زدن سند خودرو برای افراد حائز اهمیت است. در نتیجه ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری اتومبیل بهترین پیشنهاد و شرایط برای خرید اقساطی خودرو محسوب می شود چون در طول پرداخت اقساط می توانند اتومبیل خود را در اختیار داشته باشند.

کیان خودرو  فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2 را پیشتیبانی میکند همچنین اگر نیاز به فضای صندق بیشتری دارید و اهل مسافرت هستید میتوانید از طرح فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار استفاده کنید. برخی از مراکز فروش اقساطی ماشین با تحویل فوری را ارائه می کنند بنابراین شما با پرداخت مبلغ پیش پرداخت می توانید مالکیت نسبی خودرو را داشته باشید و خودرو را تحویل بگیرید و سپس در کنار استفاده از خودرو و بهره مندی از آن ، اقساط را پرداخت نمایید. این خانواده نیز به مانند بقیه خودرو های شرکت ایران خودرو در طرح خرید اقساطی سمند LX قرار داده شده است. امروزه مجموعه سمند با دارا بودن استاندارد یورو 4 یکی از خودرو های پر طرفدار کشور است. یکی دیگر از خانواده های تولید شده در شرکت ایران خودرو و عرضه شده در فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو محصولات سری پژو 206 می باشد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی