همه آنچه که باید درباره انتخاب رشته کنکور تجربی بدانید آمـوتـِک | ahmadikonkoor

مجله خبری کنکور استاد احمدی به زیر گروه ها در رشته تجربی مخصوصا برای آن دسته از دانش آموزانی که می خواهند وارد رشته های داروسازی و شیمی شوند؛ اهمیت بالاتری دارد. بنابراین باید بدانید که برای قبولی در هر رشته در کنکور تجربی چه دروسی در الویت مطالعه قرار می گیرند. انواع و اقسام منابع آموزشی مختلف برای همه مقاطع تحصیلی در بازار نشر کشور پیدا می‌شود. اما منظور از کتاب جامع کنکور تجربی چیست؟ بطور کلی به کتاب‌هایی که بصورت کامل، از پایه تا آخرین مقطع تحصیلی پیش از دانشگاه، مطالب درسی را پوشش می‌دهند کتاب جامع گفته می‌شود. اما خواندن کتاب‌های درسی و شرکت در کلاس‌ها برای موفقیت در کنکور کافی نیست.

  • یکی از این موسسات، مشاوره کنکور آموتک است که با تلفیق نمودن تکنولوژی و آموزش صحیح دانش آموزان را به بهترین نتایج نزدیک خواهد نمود.
  • برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .
  • دروس تخصصی در آزمون سراسری و دروس عمومی در پیشنه تحصیلی ارزیافته می‌شوند همچنین آزمون کنکور برای دروس تخصصی ۲ بار در سال برگزار می‌شود و همچنین نتایج آزمون‌هایی که از برای آزمودن پیشینه تحصیلی و آزمون سراسری تا ۲ سال اعتبار خواهد داشت.
  • در این مقاله رازهای کاربردی قبولی در کنکور تجربی را در اختیار شما قرار می دهیم؛ پس با ما همراه باشید.
  • این پکیچ شامل ۱۲ دفترچه آزمون از دروس اختصاصی کنکور تجربی است.

خیلی ممنون بابت پکیج بی‌نظیرتون با اون پاسخنامه و ۲ کنکور شبیه‌سازتون. فقط ریاضی آزمون شبیه‌ساز خیلی سخت بود یعنی در حد۱۴۰۰ و حتی بالاتر. در سال‌های اخیر با بهبود وضع بهداشت جهانی، توجه مردم به سلامت جسمی و روحی انسان نیز بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد. علوم تغذیه رشته‌ای است که به بررسی اصول تغذیه و رژیم درمانی افراد برای حفظ سلامتی…

برنامه ریزی ویژه رشته تجربی

با توجه به ظرفیت محدود رشته های تجربی داوطلبا لازمه که برای موفقیت در این آزمون بر اساس یه برنامه ریزی اصولی کلیه منابع کنکور تجربی رو مطالعه کنن و با بکارگیری روش های تست زنی و مدیریت زمان نتیجه دلخواه خودشون رو بدست بیارن. البته این افراد قبل از اقدام به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای موفقیت در آزمون تجربی باید فرآیند ثبت نام رشته های کنکور سراسری تجربی رو به صورت کامل و بدون اشتباه و خطا انجام بدن. تعداد سوالات دفترچه دروس اختصاصی کنکور تجربی شامل ۱۷۰ تست می باشد و داوطلبان کنکور تجربی ۱۷۵ دقیقه برای پاسخ گویی به سوالات زمان دارند. کنکور تجربی یکی از سنگین ترین رقابت ها را در میان سایر گروه های آزمایشی کنکور سراسری دارد، چرا که امروزه افراد بسیاری به دلیل جایگاه اجتماعی و درآمد رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، هوشبری، مامایی و… متقاضی شرکت در این گروه آزمایشی هستند. گروه آزمایشی تجربی دارای 5 زیر گروه است که متقاضیان می بایست به دلیل تفاوت ضرایب دروس در هریک از این زیر گروه ها به ضرایب دروس هر زیر گروه توجه نموده و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی در رشته مورد علاقه دست یابند.

آزمون آنلاین آلاء

خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید . هر آزمون شامل دو دفتچرچه اختصاصی تجربی است(طبق آخرین مصوبات سازمان سنجش برای کنکور ۱۴۰۱). افراد داوطلبی که در کنکور تجربی شرکت کرده اند و طبق نتیجه کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته محل های دوره روزانه و غیر روزانه شدند، می توانند بعد از بررسی و مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی…

پیشنهاد میکنیم پاسخ تشریحی همه سوالات را بررسی کنید. در هر روز هفته ، برای یک درس مطالب جدید در سایت قرار خواهد گرفت . در نهایت با احتساب نمره هر درس در ضرایب و جمع آن ها با هم که تقسیم بر تعداد دروس نباید کمتر از۱۴باشد. یعنی دانش‌آموز باید بتواند بسیاری از موضوعات دانش زیست‌شناسی را در ذهن تجسم نماید و به خاطر بسپارد. این رشته یکی از پرطرفدارترین رشته‌های شاخه‌ی دبیرستانی است که بر اساس آمار، طرفداری آن بین دختران بالاتر است و تقریباً 46 درصد از دانش‌آموزان در این رشته تحصیل می‌کنند. با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشاوران تحصیلی شما را به خوبی راهنمایی کنند.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی