تعداد سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ دی 1401 و تیر 1402 + مدت زمان پاسخگویی پی سی کنکور | ahmadikonkoor

به زودی روزشمار کنکور 1401 در این بخش قرار خواهد گرفت. خواهشمندیم اگر خسارتی از سمت ما در این رابطه به شما وارد شده است، حتما در قسمت کامنت ها یا قسمت تماس با ما، ما را مطلع کنید. از این طریق از کلیه کسانی که به هر طریقی از سایت پی سی کنکور در رابطه با نحوه برگزاری کنکور 1402 به عنوان مرجع استفاده کرده، و هم اکنون متضرر شده اند، صمیمانه عذرخواهی می کنیم و طلب حلالیت می کنیم.

  • داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در کنکور تجربی ۱۴۰۲هستن در صورتی کهشرایط ثبت نام کنکور رو داشته باشن باید در زمان مشخص شده وارد سایت سنجش شده و ثبت نام خودشون رو انجام بدن.
  • در گام اول بهتر است ذکر کنیم افرادی که در رشته پزشکی تحصیل می کنند از جایگاه شخصیتی بالایی در جامعه برخوردار…
  • کتاب های جامع تجربیدر کنار تست‌های متنوع و گوناگون، به ارائه‌ی درس‌نامه و نکات آموزشی هم می‌پردازد.
  • توجه به زیر گروه ها در رشته تجربی مخصوصا برای آن دسته از دانش آموزانی که می خواهند وارد رشته های داروسازی و شیمی شوند؛ اهمیت بالاتری دارد.
  • در انتها نیز می توانیم درباره دیگر ویژگی این مرکز مشاوره یعنی، بازگشت وجه دریافت شده در صورت عدم رضایت مشتری صحبت کنیم.

به هر حال برای قبولی خود حتما برنامه داشته باشید و حتما برای هر روز و یا حداقل برای یک هفته برنامه بنویسید و طبق برنامه پیش بروید. برنامه ای که می نویسید، باید مطابق الگوهای خواب و رفتاری شما باشد و نباید الگوهای تکراری که با بدن شما زیاد سازگار نیست را انتخاب کنید. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.

ثبت نام کنکور تجربی ۱۴۰۲

محبوبیت این مجله خبری کنکور استاد احمدی خصوصاً در سال‌های اخیر، رقابت شدیدی را برای داوطلبان گروه آزمایشی تجربی فراهم نموده است. با تهیه پکیج کنکور تجربی کنکور آسان است بر اساس مباحث گفته شده، علاوه بر دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان مشاوران اوج یادگیری، از آزمون آنلاین موسسه کنکور آسان است نیز بهره مند می شوید. درس زیست در کنکور سراسری به دلیل بالا بودن ضریب این درس، اصلی ترین و تاثیر گذار ترین درس برای داوطلبان کنکور تجربی محسوب می شود.

دیگران نصب کرده‌اند

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. آلاء پنجره ای است رو به دور نمای آموزش کشور که می کوشد با اساتید کار بلد و مخاطبان پر تعداد و متعهد خود آموزش همگانی را در چهار گوشه ی این سرزمین در دسترس فرزندان ایران قرار دهد. ۹ سوال (۳۶درصد) مربوط به دو تا ریدینگ، دو تا متن میدن و بعد از اون برای هر متن ۴ یا ۵ تا سوال طرح میشه، تسلط به معنی و مفاهیم اولیه در حل سوالات این قسمت بسیار موثر خواهد بود.

ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید. لظفا انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود خدمات روانشناختی، فرهنگی و تحصیلی با ما در میان بگذارید. باید گفت درست است که درس خواندن امر ضروری برای قبولیست، اما کافی نیست.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی