سوالات و پاسخنامه تجربی 1401 3گام | ahmadikonkoor

داوطلبان عزیز می توانند با توجه به تراز قبولی مامایی دولتی همچون دانشگاه تهران و یا سایر مراکز علوم پزشکی کشور، از حداقل درصدهای لازم… داوطلبانی که مایل به شرکت در کنکور رشته پرستاری هستند، می توانند با اطلاع از رتبه قبولی پرستاری در سال های گذشته، برنامه ریزی خوبی برای قبولی خودشان در این رشته را داشته باشند. یعنی هر سال حدود ۹۸ درصد از داوطلبان کنکور تجربی نمی‌توانند در این رشته‌ها قبول شوند و این امر وجود رقابت سنگین بین داوطلبین این رشته‌ها برای قبولی در کنکور را نشان می‌دهد.

  • فقط ریاضی آزمون شبیه‌ساز خیلی سخت بود یعنی در حد۱۴۰۰ و حتی بالاتر.
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.
  • «گزارشهای محرمانه از خودکشی داوطلبان کنکور به دلیل شکست در کنکور طی سالهای گذشته».
  • دانش‌آموزانی که قصد انتخاب رشته‌ی تجربی را دارند باید بدانند این رشته در دوران دبیرستان و کنکور از رشته‌های سخت محسوب می‌شود.
  • هر آزمون شامل دو دفترچه اختصاصی تجربی است (طبق آخرین مصوبات سازمان سنجش برای کنکور ۱۴۰۱).

غالبا بعد از یکی دو ماه مطالعه شدید برای کنکور، اکثر دانش آموزان دچار ریزش مو و چاقی مفرط و یا جوش های خیلی درشت می شوند که شدیدا روحیه شان را تخریب کرده و فاز منفی از جو غالب می گیرند؛ پس با یک رژیم سالم تمام نیازهای انرژی بدنی خود را تامین کنید. شما می‌توانید انواع کتاب تست کنکور تجربی را در این قسمت بررسی کنید. مجموعه نمرات کسب شده دانش آموز در سه دوره متوسطه اول در دروس ریاضی و علوم تجربی در امتحانات پایانی خرداد یا شهریور بدون ضریب نباید از۴۲کمتر باشد. پزشکی،دارو سازی،دندانپزشکی،مامایی،پرستاری،فیزیوتراپی،رادیولوژیاز پرطرفدارترین رشته های تجربی می باشد که هر ساله استقبال داوطلبان زیادی روبرو می باشد.

میزان مطالعه هفتگی

برای دریافت بهترین مشاوره ها در زمینه انتخاب رشته کنکور تجربی بهتر است از بهترین موسسات برای مشاوره اقدام نمایید. یکی از این موسسات، مشاوره کنکور آموتک است که با تلفیق نمودن تکنولوژی و آموزش صحیح دانش آموزان را به بهترین نتایج نزدیک خواهد نمود. این درس در زیرگروههای ۱ تا ۵ به ترتیب دارای ضرایب ۴و۴و۲و۲و۲ میباشد، این درس درسی بسیار مهم در بین دروس اختصاصیه، بعد از ریاضی و شیمی‌سومین درس پر اهمیت به حساب میاد!!!! یکی از مواردی که ممکن است ذهن هر فرد را به خود درگیر نماید، زمان و مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته کنکور تجربی است.

ثبت نام کنکور تجربی ۱۴۰۲

اگر مجله خبری کنکور استاد احمدی شما کم باشد مسلما فرصت نخواهید داشت که همه بودجه آزمون سراسری مطالعه کنید برای همین حداقل لازم است طبق استندارد مطالعه پیش بروید که در هر روز و هفته می تواند متفاوت باشد. در این مقاله منابع کنکور تجربی برای داوطلبان 1402 به صورت کامل ارائه داده شده است. لازم به ذکر است، در کتاب های زیست شناسی نظام جدید تصاویر اهمیت زیادی دارند و داوطلبان باید تسلط خوبی در تجزیه و تحلیل تصاویر داشته باشند.

هرگز به صورت قطعی نمی توان در مورد آخرین رتبه قبولی کنکور برای رشته های پزشکی و سایر رشته ها نظر داد. داده های داخل تمامی سایت ها با توجه به آمار تقریب قبولی تنظیم شده است. داوطلبان با زدن ۲۱ تست از ۳۵ تست شیمی کنکور تجربی می توانند به درصد بالای ۶۰ در کنکور سراسری دست یابند.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی