سوالات و پاسخنامه تجربی 1401 3گام | ahmadikonkoor

کتاب هایی که در بالا معرفی شدند بر اساس اولویت بوده و اگر یکی از کتاب های کمک آموزشی در هر درس را دارید نیاز به تهیه منابع دیگر نیست. گروه آزمایشی علوم تجربی در سال های اخیر تعداد متقاضیان بیشتری نسبت به سایر گروه‌های آزمایشی داشته است. این استقبال باعث رقابت فشرده‌تر و سخت‌تر در رشته تجربی شده است. داوطلبین برای کسب رتبه مناسب در آزمون کنکور نیاز پشتکار و مطالعه فراوان دارند. مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد.

  • پی سی کنکور به هیچ گونه موسسه و دسته ای متعلق نمی باشد و هر گونه کپی و رونوشت از مطالب نیر تنها با ذکر لینک فالو و مستقیم به مطلب مورد نظر مجاز می باشد.
  • دروس عمومی این رشته شامل ادبیان و زبان فارسی، دین و زندگی، عربی و زبان انگلیسی است.
  • بله و علاوه بر سه دفترچه‌ای شدن، حذفیات کنکور ۱۴۰۱ که از سوی سازمان سنجش اعلام شد، در این پکیج اعمال شده است.
  • افراد داوطلبی که در کنکور تجربی شرکت کرده اند و طبق نتیجه کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته محل های دوره روزانه و غیر روزانه شدند، می توانند بعد از بررسی و مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی…
  • اما دسته ای دیگر از داوطلبان آن هایی هستند که می خواهند در کنکور سراسری تجربی سال 1401 شرکت کنند لذا تمایل دارند با تحلیل سوالات کنکور سراسری تجربی سال 1400 و سال های قبل از آن با شیوه طراحی سوالات کنکور در گروه آزمایشی تجربی آشنا شوند.

هر داوطلب بهتر است کتابی را که ساده تر درک کرده و فهم آن برایش راحت تر است را تهیه نماید. اگر در انتخاب منبع مناسب نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنیهیواتماس حاصل نمایید تا مشاورین مجرب سامانه مشاوره تحصیلیهیوادر زمینهبرنامه ریزی کنکور سراسری شما را راهنمایی نمایند. همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به کنکور مطلع گردید. در زمینه انتخاب و مطالعهمنابع کنکور سراسری، اولویت با کتاب های درسی است و باید هر داوطلب پس از مطالعه و تسلط بر کتب درسی، به کتاب های کمک آموزشی و تستی روی بیاورد.

» دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی دوازدهم

فعالیت های آموزشی آلاء با نظارت دبیرستان دانشگاه شریف انجام می شود. سلام لطفا برای رشته ریاضی هم تا اواسط اردیبهشت موجود کنید که از جمع‌بندی عقب نمونیم. الگو جان اگه قرار نیست پکیج الگوی کنکور تجربی تو سایت نمایشگاه کتاب قرار داده بشه لطفا بگید وگرنه باید همین الان از سایت خودتون سفارش بدم که تا آخر هفته برسه به دستم. این ها چند مورد از هیجان انگیزترین جملاتی هستند که هر داوطلب کنکور تجربی می تواند بعد از موفقیت در کنکور بیان کند. در صورتی که قدر موفقیت را کسی می داند که بارها شکست خورده و دوباره بلند شده و با توکل و تلاش بیشتر، به مسیر خود ادامه داده؛ پس عدم قبولی در کنکور تجربی نشان پایان دنیا نیست! شاید برای تراش دادن بیشتر شخصیت شما و آماده کردن اتان برای روزهای سخت آینده باشد.

سوالات دروس عمومی[ویرایش]

با مجله خبری کنکور استاد احمدی به اینکه تعداد مجاز ثبت نظر بصورت VIP برای امروز به اتمام رسیده است، سوال شما به شکل عادی ثبت شد و پاسخگویی به آن 3 روز کاری زمان خواهد برد. بنابراین توصیه می شود که فقط یک منبع را تهیه کرده و روی آن تسلط یابید زیرا تعددمنابعممکن است در ابتدای مسیر باعث اطمینان خاطر داوطلب شود اما پس از گذشت زمانی هر چند کوتاه باعث ایجاد سردرگمی در فرد می گردد. کثرت در انتخاب و تهیه منابع کمک آموزشی و تستی تنها باعث افزایش استرس و اضطراب در فرد می شود.

هزار تست شیمی جامع کنکور دریافت (رشته ریاضی و تجربی)

کتاب‌های جامع کنکور تجربی یک منبع آموزشی ایده‌آل و کامل برای داوطلبین کنکور هستند. این منابع با پوشش دادن جزء به جرء مطالب هر مبحث، دانش‌آموز را آماده رقابت در آزمون کنکور می‌کنند. در آزمون سراسری سال ۹۵ تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر داوطلب ثبت نام کردند، که از این تعداد ۵۰۹ هزار و ۱۹ نفر زن و ۳۵۱ هزار و ۹۰ نفر مرد بودند یا به عبارت دیگر ۵۹٫۱۸ درصد از داوطلبان زن و ۴۰٫۸۲ درصد از داوطلبان مرد بودند. در آزمون سراسری ۹۶ جمعاً تعداد ۹۲۹هزار و ۷۹۱ داوطلب ثبت‌نام نمودند، که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۲۲۰ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۵۷۱ نفر داوطلبان مرد شرکت کرده بودند. از اونجایی که آزمون دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شدن، نتایج اولیه این آزمون بطور همزمان و به شکل یک کارنامه منتشر میشه، اما انتخاب رشته دانشگاه آزاد بصورت جدا و از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام میشه.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی