کاظم‌قلم‌چی: برنامه‌ی کانون برای دوران طلایی نوروز کنکوری ها | ahmadikonkoor

دفترچه کنکور در سایت ثبت نام کنکور سراسری برای شما در جدول زیر قرار گرفته شده است . بخش دهم ( بند 39 ، 38 ، 37 ) انتخاب گروه آزمایشی امتحانی ( تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان ) و انتخاب زبان امتحانی است که لازم است مشخص شود. فرد باید این کد رهگیری ۱۲ رقمی را در فرم ثبت نام کنکور سراسری درج کند. کد پیگیری 16 رقمی کنکور سراسری، در اتمام ثبت نام کنکور به شما داده می شود که باید تا زمان اعلام نتایج آن را نگهداری نمایید. دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت (قبل از 18 سالگی تمام) موفق به دریافت دیپلم نظام جدید شده باشند. به صورت کلی افرادی مجاز به ثبت نام در کنکور سراسری هستند که دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا نظام جدید را داشته باشند.

  • در این مطلب سوالات و پاسخ کنکور دکتری از سال 1391 تا 1401 برای تمام رشته ها آورده شده است.
  • در سایت ثبت نام کنکور 1402 زمان دقیق برگزاری آزمون سراسری در نوبت اول مشخص شده و کنکور نیمه دوم هنوز اطلاعیه های لازم از سوی سایت سنجش ثبت نام کنکور صادر نشده است.
  • طرح تغییر و اصلاح مصوبه کنکور در دست بررسی است/ قطع اینترنت، تقلب در آزمون …
  • از سال ۱۳۷۷ به صورت یک مرحله‌ای و برای پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر به‌طور جداگانه برگزار می‌شود.

در ستون زمان مطالعه مشخص می کنید که می خواهید برای هر درس چند ساعت وقت بگذارید و پس از این که مطالعه تان تمام شد ساعت های واقعی را در کنار برنامه ریزی می نویسید. این آگاهی به برنامه ریزی شما در پروژه‌ی هفتم ( فروردین و اردی بهشت ) و دوران جمع بندی ( خرداد ) کمک می کند. آزمون های 5 فروردین و 12 فروردین؛ در این دو آزمون همه‌ی دانش آموزان(کانونی و غیر کانونی) می توانند شرکت کنند. حواستان به مسائل ph شیمی دوازدهم باشد چالش تمامی داوطلبان در این مسائل است وشما می توانید از این فرصت به خوبی استفاده کنید . این درس برای زیر گروه شیمی و داروسازی جز دورس شاخص به حساب می اید و چون درس آخر است داشتن مدیریت زمان و استمرار تمرکز به شدت برای درس شیمی لازم است که در مقالات دیگر کاملا توضیح داده ایم . داوطلبان زبان‌های خارجی باید زبان خارجی تخصصی اعلام شده را بخوانند و داوطلبان گروه هنر نیز درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی-فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی، خواص مواد درس ریاضی را باید بخوانند.

فیزیک پایه تجربی خیلی سبز جلد 1 (سوال) کنکور 1402

واضح است که شما نمی توانید تمام درس ها را در دو هفته تعطیلات نوروز به طور کامل مطالعه کنید. مباحث این آزمون ها شبیه آزمون 16دی است و شما می توانید نمره هایتان را با آزمون 16 دی مقایسه کنید. همه‌ی دوازدهمی ها و بیشتر یازدهمی ها این دو هفته را از دست نمی دهند.

نمونه سوال فیزیک دهم تجربی نوبت اول و دوم + پاسخ

در قسمت منابع مشخص می‌کنید که از کتاب نوروز و کتاب های آبی و سایر کتاب هایی که دارید چند تمرین و کدام تمرین ها را حل خواهید کرد. تابلوی نوروزی را می‌توانید از سایت کانون دانلود کنید یا این که به دفتر نمایندگی کانون در شهرتان بروید و تابلوی نوروزی را به صورت کاغذی دریافت کنید . مباحث آزمون های 17تیر، 8مهر، 9 دی و 7 فروردین مشابه هم هستند و به همین دلیل به این آزمون ها سکوی مقایسه ای می‌گوییم، شما متوجه می‌شوید پس از فاصله ی هر دو سکوی مقایسه ای چه قسمت هایی را فراموش کرده اید یا بهتر یاد گرفته و مسلط شده اید. ارایه های ادبی ودستور زبان فارسی به ترتیب 4و 5 سوال دارد که جز مباحث چالش برانگیز است واگر می خواهید ادبیات را بالای 80 بزنید حتما روی این مباحث کار کنید . مبحث بعدی قرابت می باشد که روش مطالعه تکرار وتمرین زیاد وتقویت حس شعر خوانی است که صرفا با تمرین زیاد حاصل می شود این دو مبحث لغت واملا وقرابت جز پر سوال ترین و راحت ترین مباحث می باشد . به علت استرس‌های کنکور و همچنین سوءاستفاده موسسات کشور که به مافیای کنکور مشهور است، حذف کنکور مورد بررسی است اما علتی که بسیاری از افراد را دلواپس کرده نبود جایگزینی مناسب برای سنجش افراد است.

بخش سوم ( بند 25 ) مشخص کردن اقلیت های مجله خبری کنکور استاد احمدینی ( زرتشتی، کلیمی، مسیحی ) و بخش چهارم ( بند 26 تا 28 ) مربوط به سهمیه های کنکور سراسری می باشد. بخش اول ( بند 1 تا 9 ) شامل اطلاعات فردی و شناسنامه ای است و بخش دوم ( بند 10 تا 24 ) این بخش از فرم ثبت نام به بررسی مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلب می پردازد. در صورت تایید دز زمان دریافت کارت ورود به جلسه فرد می تواند نسبت به اعمال سهمیه اطلاع کسب کند. برای دسترسی به کد منطقه آموزش و پرورش باید در زمان ثبت نام در سایت سنجش کد منطقه را جست و جو و مشاهده نمایید. داشتن یک منبع خوب برای مطالعه این درس جز واجبات کنکور است و بدانید شما در هفته بین 400 الی 500 تست فقط از این درس باید به سبک های آموزشی و تحلیلی و زماندار بزنید تا بتوانید درصد خوبی کسب کنید .

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی