سوالات کنکور ۱۴۰۰ دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری 1400 | ahmadikonkoor

در ادامه میتوانید pdf سوالات کنکور سراسری 1400 در درس عربی را به همراه کلید و تحلیل تشریحی در هر سه رشته دریافت کنید. شناسنامه کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ منتشر شد و از میان یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۳۰ نفر حاضر در جلسه آزمون در نهایت ۴۵۵ هزار و ۴۲۴ نفر در رشته های مختلف پذیرفته شدند. همچنین موسسه تحصیلی تلفنیهیواتمامی نرم افزارهای موجود برای انتخاب رشتهکنکور سراسریرا به صورت رایگان در اختیار متقاضیان کنکور تجربی قرار داده تا داوطلبان بتوانند با آگاهی کامل این مرحله از کنکور سراسری را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند. تعداد ثبت نام کنندگان کنکور سراسری 1402 به تفکیک هریک از گروه های آزمایشی در این مقاله بیان شده است.

http://baranclothesshop.ir

تعداد شرکت کنندگان کنکور ۱۴۰۲ در نوبت اول یعنی دی ماه به گفته معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور مجموعا ۹۷۸۴۶۰ داوطلب است که از این تعداد ۹۱۵ هزار و ۱۵۱ نفر به عنوان داوطلب واقعی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ۲۹ و ۳۰ دی ماه با هم به رقابت می پردازند. حدود ۹۸ هزار داوطلب نیز علاوه بر گروه اصلی خود در دو گروه آزمایشی زبان های خارجی و هنر ثبت نام کرده اند. آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار شد. آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار شده است. تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که برای آنها تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت کنکور صادر شده است. دفترچه سوالات کنکور سراسری،شامل یک دفترچه عمومی و یک اختصاصی می باشد که داوطلبان برای دانلود آن باید به گروه آزمایشی خود دقت نمایند.

آیات و نکات جامع کنکور

براساس اطلاعیه سازمان سنجش، کنکور سراسری 1402، زمان برگزاری کنکور دی ۱۴۰۱ روزهای ۲۹ و ۳۰ دی مقرر شده است. در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ صبح روز ۲۹ دی ‌کنکور علوم تجربی و بعد از ظهر همان روز کنکور زبان‌های خارجی برگزار می شود. در صبح روز ۳۰ دی ‌‌کنکور علوم انسانی به همراه کنکور ریاضی و در بعد از ظهر همان روز کنکور هنر برگزار خواهد شد. زمان برگزاری کنکور تجربی در روز جمعه 11 تیر می باشد و دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۰ داخل کشور ، ساعاتی پس از برگزاری از طریق سازمان سنجش منتشر می شود. کنکور تجربی 1400 برای نظام جدید برگزار شد تا بدین صورت داوطلبان تلاش یکساله خود را در قالب یک آزمون سراسری چند ساعته بسنجند.

معرفی رتبه های برتر حرف آخر در کنکور 99

براساس آخرین آمار گزارش شده یک میلیون ۳۶۶ هزار و ۳۶۹ نفر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرده‌اند. به محض مشخص شدن آمار تعداد داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ این مقاله به روزرسانی می شود. سال گذشته بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در آزمون سراسری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده که برای آن‌ها با احتساب گروه آزمایشی دوم برخی داوطلبان، تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت ورود به جلسه صادر شد. به صورت اینترنتی منتشر می شود که به منظور رفاه حال داوطلبان، لینک دسترسی به دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری در این مقاله قرار داده شده است.

اطلاعات جامع و کامل در مورد دانشگاه شهید بهشتی

از نظر شورای مجله خبری کنکور استاد احمدی و پذیرش پرونده نظام قدیم و جدید برای کنکور ۱۴۰۰ بسته شده و سال 1400 سوالات نظام جدید مطرح خواهد شد. محتوای درسی نظام جدید نیز ساده تر از نظام قدیم است، بنابراین توصیه می‌کنم داوطلبان در این یک سالی که وقت دارند مطالبی که مشترکات زیادی دارد را مورد مطالعه قرار بدهند. بررسی آمار کنکور ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال‌های گذشته نشان می‌دهد که رشته تجربی کماکان بیشترین جاذبه را در میان داوطلبان دارد، افول چندین ساله رشته ریاضی همچنان ادامه دارد و گرایش به رشته انسانی به صورت بی‌سابقه‌ای در حال افزایش است. داوطلبان پس از مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود، در صورت قبولی باید به دانشگاه خود در تاریخ اعلام شده توسط سازمان سنجش برای ثبت نام مراجعه کنند.

  • ✔️ این دفترچه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود البته لینک دانلود این سوالات در متن مقاله قرار داده شده است.
  • فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی امروز ۲۰ آذرماه به پایان می رسد.
  • دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف در سال 1383 تاسیس و زیر نظر دانشگاه صنعتی شریف فعالیت خود را آغاز کرد.
  • کنکور تجربی،یکی از پر متقاضی ترین گروه های آزمایشی در چندین دهه اخیر می باشد.
  • در این بخش تعداد شرکت کنندگان کنکور هر رشته در نوبت دی آزمون سراسری 1402 را به تفکیک و براساس آخرین آمار سازمان سنجش ارائه می کنیم.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی