برد کنترل RV908 فروشگاه نواندیشان | asilight

در نمایشگرهایی که ورودی آنلاین دارند معمولا از طریق پورت DVI و یا HDMI اطلاعات نمایشی را دریافت و پخش می کنند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی پویا سیستم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی پویا سیستم می‌باشد. پشتیبانی از یک کارت ارسال برای کنترل چند نمایشگر، و چند نمایشگر می تواند ترکیبی عمدی، نمایش همزمان و بازی مستقل باشد. ‎فروشگاه پویا سیستم همواره پشتیبان محصولات ایرانی بوده است و در این راستا همه تلاش خود را برای جایگزینی محصولات ایرانی به جای محصولات چینی انجام داده و آمادگی خود را برای تامین قطعات مورد نیاز و فروش اعلام می دارد .

سندر کارت لینسن TS802D

ساپورت ورودی تصویر ۴K و همچنین قابلیت بازخوانی فایل کانفیگ از رسیورها از مهمترین تفاوت با TS802D است. مدل 802 دارای عملکرد انتقال داده های صوتی است.برای ارسال صدا در DS802، به یک کارت صدای جداگانه نیاز است. مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد. در صورت نیاز به ارتقاء برنامه کارت دریافت، کافیست پاور نمایشگر را باز کرده و از طریق Led Studio ارتقا دهید، نیازی به حذف کارت دریافت از صفحه نمایش نیست.

ازلحاظ سخت افزار میتوان گفت کیفیت تمام این برند ها در یک سطح هست اما اگر به دنبال رابطه کاربری خوب و پشتبانی مداوم هستید حتما یکی از برند های هویدو ، نوااستار یا لینسن را انتخاب کنید . در صورتی که نیاز به برنامه نویس و اپراتور فنی جهت کانفیگ و برنامه دهی رسیور هستید می توانید از نیروهای مجرب شرکت راویارالکترونیک کمک بگیرید. کارشناسان ما آماده همکاری در زمینه مونتاژ و کانفیگ می باشند .

کنترلر HD-U6B

کارت فرستنده TS802D نسل هشتم بر اساس نسل هفتم توسعه یافته لینسن | LINSN است . این سندر کارت سری جدید کاراتر و قوی تر و قابل اطمینان تر از سری هفتم خود میباشد. این سندر کارت از 210 رنگ پشتیبانی میکند البته برای پشتیبانی از این تعداد رنگ شما نیاز دارید به ویدیو پروسسور هایی با 30 بیت TTL استفاده کنید.

  • این سندر کارت سری جدید کاراتر و قوی تر و قابل اطمینان تر از سری هفتم خود میباشد.
  • علاوه بر موارد ذکر شده امکانات قابل استفاده و مهم دیگری نیز دارد که بیان می شود.
  • بدلیل نوسان قیمت ارز قیمت نهایی محصول ممکن است با قیمت درج شده در صفحه نخست متفاوت باشد.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. بدون سوئیچ ضامن بر روی کارت دریافت کننده، تمام تنظیمات از طریق LedStudio تنظیم شده است.

کارت کنترل ، هسته اصلی تمام نمایشگر های LED ، از جمله تابلوروان و تلویزیون شهری می باشد.

برد کنترل RV908 فروشگاه نواندیشان | asilight

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی