کنکور ۱۴۰۰، کتاب های جامع کنکور ۱۴۰۰ گاج مارکت | ahmadikonkoor

سایت کمک آموزشی پی سی کنکور به صورت تخصصی در زمینه کنکور فعالیت می کند و تلاش دارد تا بتواند به عنوان بروزترین مرجع کنکور ایران تازه ترین مطالب را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. پی سی کنکور به هیچ گونه موسسه و دسته ای متعلق نمی باشد و هر گونه کپی و رونوشت از مطالب نیر تنها با ذکر لینک فالو و مستقیم به مطلب مورد نظر مجاز می باشد. برای استفاده از سهمیه 5 درصد ایثارگران باید حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد را به دست آورید تا مجاز به استفاده از سهمیه خود شوید و در غیر این صورت سهمیه مناطق برای شما در نظر گرفته می شود. برای این درس هم ۲۵ سوال طرح شده بود ؛ که بیشترین تست را مباحث ترجمه و تعریب و قواعد به خود اختصاص داده بودند.

  • در قسمت ترجمه کنکور سراسری تغییر چشمگیری مشاهده نشده و از نظر تعداد و چینش سوالات و حتی سطح دشواری، رویه سوالات کنکور سراسری 1400 کاملا مشابه کنکورهای قبلی بود.
  • دیجی کنکور سوالات کنکور همه ی رشته ها را به صورت فایل pdf برای شما آماده دانلود کرده است.
  • در قسمت شناخت لغات، در تمام گروه‌های آزمایشی‌، یک سوال به تعریف لغت و یک سوال به مترادف و متضاد و جمع مکسر مربوط میشد.
  • در نوبت دی ماه و آمار نهایی ثبت نام کنندگان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است.

از مجموع داوطلبان کنکور سراسری تعداد ۹۱۴ هزار و ۹۵۴ نفر زن و تعداد ۵۷۴ هزار و ۵ نفر مرد هستند. ▫️ تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری، یک میلیون و۴۸۷ هزارنفر است. از این تعداد ۹۱۲ هزار و۸۶۹ نفر زن و ۵۷۳ هزار و ۸۳۶ نفر مرد هستند. گروه علوم تجربی با ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ داوطلب، بیشترین تعداد داوطلب شرکت کننده را به خود اختصاص داده و ۴۶ درصد کل جامعه آماری داوطلبان را تشکیل می دهد. کنکور سراسری در چند سال اخیر، به سبک کاملا مفهومی تغییر یافته و داوطلبان برای زدن تست های کنکور به یادگیری مفاهیم کلیه مباحث و روش تست زنی جهت مدیریت زمان نیاز دارند.

http://baranclothesshop.ir

مشاور گروپ از مجله خبری کنکور استاد احمدی ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. از میان یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت های صادر شده کنکور سراسری 1400 برای داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی ۱۴۲ هزار و ۶۲ کارت است که از این تعداد ۵۰ هزار و ۵۵۷ نفر زن و ۹۱ هزار و ۵۰۵ نفر مرد. بنابراین در زمان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری بیشترین شرکت کننده در گروه علوم تجربی و کمترین شرکت کننده در گروه هنر با یکدیگر به رقابت می پردازند. در رتبه بعدی گروه علوم انسانی با ۳۰۹ هزار داوطلب یعنی ۳۱.۶ درصد داوطلبان را در اختیار دارد.

فیلم جلسه 18 – تحلیل و بررسی ادبیات کنکور ریاضی 1400 (قسمت اول)، حل تست 1 تا 16

درکلید اولیه این آزمون، هر دو دفترچه با هم ادغام شده و داوطلبان زمان دریافت پاسخنامه می بایست به اطلاعاتی مانند گروه آزمایشی، دین، زبان نوع دفترچه و داخل یا خارج از کشور بودن آزمون دقت نمایند. براساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور، تمامی سوالات از منابع آموزشی نظام جدید (6-3-3) طراحی خواهد شد. در ادامه این مقاله به یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در رابطه با آمار نهایی و تعداد شرکت کنندگان در آزمون سراسری ۱۴۰۲ پاسخ داده ایم. کنکور سراسری 1400، در پنج گروه آزمایشی (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) در روزهای 9 تا 12 تیر ماه برگزار می گردد.

دانلود سوالات کنکور تجربی دی ۱۴۰۱ با پاسخنامه (دفترچه کنکور تجربی 1402 نوبت دی ماه)

تشکیل شده است که داوطلبان سهمیه منطقه دو بیشترین تعداد را دارند. در تمام گروه‌های آزمایشی تعداد زنان بیشتر از مردان است، بجز گروه آزمایشی ریاضی و فنی که تعداد مردان ۹۳ هزار و ۳۲۹ نفر و تعداد زنان ۵۲ هزار و ۴۱۸ نفر است. سال گذشته بیشترین تعداد داوطلب مربوط به گروه علوم تجربی، شامل ۵۵۴ هزار و ۸۶۰ شامل ۳۵۷ هزار و ۹۷۵ نفر زن و ۱۹۶ هزار و ۸۸۵ نفر مرد بود. امسال بیشترین تعداد داوطلب مربوط به گروه علوم تجربی، شامل ۵۵۴ هزار و ۸۶۰ شامل ۳۵۷ هزار و ۹۷۵ نفر زن و ۱۹۶ هزار و ۸۸۵ نفر مرد است.

تعداد شرکت کنندگان کنکور 1400 – کنکوری های 1400 چند نفرند

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی