همه آنچه که باید درباره انتخاب رشته کنکور تجربی بدانید آمـوتـِک | ahmadikonkoor

محبوبیت این مجله خبری کنکور استاد احمدی خصوصاً در سال‌های اخیر، رقابت شدیدی را برای داوطلبان گروه آزمایشی تجربی فراهم نموده است. با تهیه پکیج کنکور تجربی کنکور آسان است بر اساس مباحث گفته شده، علاوه بر دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان مشاوران اوج یادگیری، از آزمون آنلاین موسسه کنکور آسان است نیز بهره مند می شوید. درس زیست در کنکور سراسری به دلیل بالا بودن ضریب این درس، اصلی ترین و تاثیر گذار ترین درس برای داوطلبان کنکور تجربی محسوب می شود.

  • برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.
  • آموزش صفر تا صد ریاضی و فیزیک از مقطع متوسطه دوم تا دکتری، آموزش کلیه…
  • تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.
  • این بار مشاوران دپارتمان آزمون سراسری 3گام، سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری رشته تجربی سال های 90 تا 1400 رو براتون آماده کردند تا به رایگان دانلود کنید.

ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید. لظفا انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود خدمات روانشناختی، فرهنگی و تحصیلی با ما در میان بگذارید. باید گفت درست است که درس خواندن امر ضروری برای قبولیست، اما کافی نیست.

دروس اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۲

فعالیت های آموزشی آلاء با نظارت دبیرستان دانشگاه شریف انجام می شود. سلام لطفا برای رشته ریاضی هم تا اواسط اردیبهشت موجود کنید که از جمع‌بندی عقب نمونیم. الگو جان اگه قرار نیست پکیج الگوی کنکور تجربی تو سایت نمایشگاه کتاب قرار داده بشه لطفا بگید وگرنه باید همین الان از سایت خودتون سفارش بدم که تا آخر هفته برسه به دستم. این ها چند مورد از هیجان انگیزترین جملاتی هستند که هر داوطلب کنکور تجربی می تواند بعد از موفقیت در کنکور بیان کند. در صورتی که قدر موفقیت را کسی می داند که بارها شکست خورده و دوباره بلند شده و با توکل و تلاش بیشتر، به مسیر خود ادامه داده؛ پس عدم قبولی در کنکور تجربی نشان پایان دنیا نیست! شاید برای تراش دادن بیشتر شخصیت شما و آماده کردن اتان برای روزهای سخت آینده باشد.

خرید شارژ مشاوره:

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. آلاء پنجره ای است رو به دور نمای آموزش کشور که می کوشد با اساتید کار بلد و مخاطبان پر تعداد و متعهد خود آموزش همگانی را در چهار گوشه ی این سرزمین در دسترس فرزندان ایران قرار دهد. ۹ سوال (۳۶درصد) مربوط به دو تا ریدینگ، دو تا متن میدن و بعد از اون برای هر متن ۴ یا ۵ تا سوال طرح میشه، تسلط به معنی و مفاهیم اولیه در حل سوالات این قسمت بسیار موثر خواهد بود.

به هر حال برای قبولی خود حتما برنامه داشته باشید و حتما برای هر روز و یا حداقل برای یک هفته برنامه بنویسید و طبق برنامه پیش بروید. برنامه ای که می نویسید، باید مطابق الگوهای خواب و رفتاری شما باشد و نباید الگوهای تکراری که با بدن شما زیاد سازگار نیست را انتخاب کنید. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی