نظارت بر عملکرد آموزشی مدارس سمباد

رئیس اداره ملی پرورش استعدادهای ممتاز، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی مدارس سیمباد را از برنامه های مهم سیمباد برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح نظارت بر عملکرد آموزشی، آموزشی و پژوهشی مدارس سیمباد از جمله فعالیت هاست. این دپارتمان آموزش و توانمندسازی مدیران مدارس تیزهوشان و دوره توانمندسازی دستیاران و مربیان آموزشی سیمباد می باشد.

به گزارش ایسنا. الهام یاوری به برنامه های توانمندسازی اشاره کرد و افزود: شکل این فعالیت ها برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت با موضوع مدیریت مشارکتی برای مدیران مدارس متوسطه اول و دوم و برگزاری دوره کوتاه آموزشی با موضوع مدیریت مشارکتی برای مدیران است. مدارس متوسطه اول و دوم. موضوع شناسایی و جهت دهی استعدادهای دانش آموزان: برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت مدت زمان تدریس استعدادهای درخشان 103233 ساعت بود.

یاوری تصریح کرد: همچنین امکان تشریح و تشریح برنامه ها و فعالیت های سمپاد، تقویم اجرایی فعالیت ها و برنامه ها، طراحی و اجرای پروژه های جامع (دانشجویان سمبادی و غیر سمبادی) با موضوعات علمی فناوری شبیه سازی، اختراع، برنامه نویسی، پژوهش، مخترع وجود دارد. قرن… و آموزش دانش آموزان در چند مرحله، ارزشیابی و ارائه امکانات.

رئیس سازمان کشوری پرورش استعدادهای درخشان با اشاره به اینکه دانش آموزان عادی نیز مجاز به حضور در فعالیت های سازمان سیمباد هستند و این نشان دهنده علاقه به پرورش استعدادهای خارج از مدارس سیمباد است، گفت: علاقمندان دانش آموزانی که در مدارس سیمباد تحصیل می کنند. مدارس عادی می توانند به مدارس سیمباد مراجعه کنند و آخرین جزئیات محل سکونت را مشاهده کنند، رویدادهای مختلف سطح منطقه و شرکت در آنها به عنوان دانش آموزان سمباد.

یاوری نقش دستیاران را در تغییر مفهوم برنامه های فوق برنامه از کلاس های آموزشی کتاب محور به برنامه های پژوهشی، پژوهشی، خلاقیت و نوآوری بسیار مهم دانست که در نهایت منجر به انتخاب سالم تر مسیر زندگی تحصیلی و ایجاد فرصتی برای اجتماعی می شود. و ارتقاء و صلاحیت فرهنگی، که شامل هنر…

یاوری در پایان بیان کرد: علاوه بر این دوره های توانمندسازی مستقیم و غیرمستقیم مرتبط با تولید محتوا برای معلمان به اشتراک گذاشته شده بین مدارس سمپاد و غیر سمپاد نیز طراحی شده و در حال اجراست.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی به یکی از فعالیت های مشترک مدارس استعدادهای درخشان با سایر مدارس اشاره کرد و گفت: جشنواره خوارزمی یکی از فعالیت ها و برنامه های این سازمان است. که در راستای ارتقای نظام کشف و پرورش استعدادهای درخشان، بستری برای ورود دانش آموزان تیزهوش به خارج از مدارس است.» سمباد به فرصت ها و خدمات آموزشی و در بیست و پنجمین دوره این جشنواره، 2363 طرح به این جشنواره ارسال شد. دبیرخانه و 31 طرح به وزارت علوم ارسال و برای تصویب نهایی به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1402111813405/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%B1-%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%AF

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی