معرفی پرفروش ترین کتاب های سال 1400

هر کدام از این افراد در گذشته کسی را به نحوی به قتل رسانده یا به هر روشی سبب مرگ کسی فراکتاب شدند. معما اینجاست، کسی که آن‌ها را دعوت کرده، اصلا خودش در جزیره حضور ندارد، اما خیلی خوب همه آن‌ها را می شناسد. همین مسئله، خیلی زود باعث ایجاد تنش میان حاضرین شده و فرد میزبان تلاش می‌کند تک‌تک آن‌ها را به طرز عجیبی براساس یک شعر بچه‌گانه سرخ‌پوستی به قتل برساند. از روی این اثر موفق حداقل چهارده فیلم سینمایی و ده سریال تلوزیونی اقتباس شده‌است. همچنین فیلم سینمایی سال 1988 به کارگردانی Xie Tieli با 735 دقیقه به عنوان طولانی‌ترین فیلم ساخته شده تاریخ چین ناگذاری شده و با نام رویای خانه سرخ یا رویای تالار سرخ در ایران ترجمه شده‌است. جالب است بدانید مهمترین فیلم ساخته شده از روی این رمان که در سال ۱۹۵۹ به روی پرده رفت یکی از عظیم ترین پروژه های سینمایی تاریخ است.

  • داستان مرشد و مارگاریتا ماجراهای شخصیت‌های مختلف در دو دوره تاریخی را روایت می‌کند.
  • لیو وینسی به همراه هورس هالی که یکی از اساتید دانشگاه کمبریج است، برای پیدا کردن یک بسته عجیب راهی آفریقا می شودن.
  • در این مقاله با پرفروش ترین و معروف ترین کتاب های دنیا آشنا شدیم.
  • آمار فروش ۱۰۰ میلیون نسخه درباره‌ی این کتاب که سالیان دراز است در بازار کتاب موجود بوده و متعلق به ملتی ۱٫۳ میلیاردی است، شاید کمی کمتر از تعداد واقعی باشد.
  • دیزی دختر زیبایی است که سالهاست عقل از سر او برده و با فرد دیگری ازدواج کرده… او نیز از زندگی مشترک خود رضایت چندانی ندارد و گاهی به معشوق قدیمی خود فکر می کند.
  • آن‌ها دانشمندان و هنرمندانی بودند که جامعه‌ای را برای کاوش و حفظ دانش معنوی و اعمال پیشینیان تشکیل دادند.

بعضی وقت ها جیمی را با خودش می برد، اما بیشتر مواقع تنها می رفت. من به جیمی چای می دادم و برایش آواز می خواندم و می خواباندمش. تا جایی که یادم می آید، زندگی من همیشه همین بوده است؛ روزهایی که جیمی هنوز پوشک می پوشید و آنقدر کوچک بود که نمی توانست بگوید دستشویی دارد.

دسته‌بندی مطالب مرتبط

اگر می خواهید بدانید بهترین و پرفروش ترین کتاب های جهان کدامند؟ سری به آمار خیره کننده رمان لولیتا بزنید. این کتاب طرفداران زیادی پیدا کرده و تئاترهای زیادی با اقتباس از داستان آن ساخته شده اند. رمان معروف لولیتا اولین بار در سال 1955 توسط ناباکوف نوشته شد و تاکنون 40 میلیون فروش داشته است. او داستان یک استاد روان پریش ادبیات را روایت می کند که عاشق یک دختر 12 ساله شده است. او پس از اینکه بعنوان پدر خوانده او وارد خانه اش می شود، با او وارد رابطه می شود و اتفاقات بعدی را رقم یم زند. نام گل سرخ عنوان یکی از بهترین رمان های جهان در سال های گذشته است.

معرفی پرفروش ترین کتاب های سال 1400 کتاب «چشم‌هایش»، «سلام بر ابراهیم» و «چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟» کتاب‌هایی هستند با نویسندگان ایرانی که فروش بالایی داشتند. نام ۴ نویسنده زن در میان نویسندگان این کتاب‌ها به چشم می‌خورد. کتابی که این‌ روزها در جمع‌های کتابخوانی صحبت از آن بسیار است. در این مقاله با پرفروش ترین و معروف ترین کتاب های دنیا آشنا شدیم.

این رده‌بندی بر اساس فروش هر ناشر در کتاب‌فروش‌های سراسر کشور توسط خود ناشران انجام شده است. منِ او رمانی از رضا امیرخانی‌ست که اواخر دهه ۷۰ خیلی‌ها آن را به یکدیگر هدیه می‌دادند. اولین چاپ این کتاب در سال ۱۳۷۸ صورت گرفت و تاکنون ۴۵ چاپ از آن منتشر شده است. رویای نیمه شب رمانی با زمینه‌ی مذهبی‌ست که داستانی عاشقانه از دلدادگی جوانی سنی‌مذهب به دختری شیعه‌مذهب را روایت می‌کند.

طرح ساماندهی کارکنان دولت قطره

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی