ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز

همچنین می‌توانید از سربرگ آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین، کلیه آموزش‌های تصویری لازم جهت ثبت نام را مشاهده کنید. از آنجایی که امکان خرید مستقیم و یا واریز ریالی به صرافی کوکوین وجود ندارد، در ادامه طریقه شارژ حساب کوکوین را به وسیله ارز دیجیتال تتر آموزش می‌دهیم. خب همانطور که می‌بینید انتقال وجه به حساب صرافی کوکوین انجام شده است.

  • ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود را با حداکثر لوریج ۱۰۰ برابر بلند یا کوتاه کنید.
  • تا کنون معامله گران بسیاری با آی پی ایران در این صرافی فعالیت کرده اند و مشکلی پیش نیامده است.
  • انجام می دهند، زیرا هم کارمزد کمتری دارد و هم در قیاس با دیگر شبکه ها دارای سرعت بالایی می باشد.

توکن KCS را بفروشید و از وقوع ضرری که ممکن است پیش بیاید، جلوگیری نمایید. سفارش Stop Market یا توقف ضرر بازار هنگامی است که کاربر می تواند در همان لحظه که قیمت ارز مورد نظرش از یک نقطه خاص گذشت، سفارش معامله به صورت اتوماتیک متوقف می شود. در Limit Order یا سفارش محدود، جهت معامله خرید یا فروش میزان معینی از یک ارز در یک قیمت محدود درج می گردد. کارمز معاملات فیوچرز در این صرافی با نرخ وام USD/USDT تنظیم می شود، زیرا نرخ ‌های مرتبط با بودجه مثبت و یا منفی می باشد. بودجه معاملات فیوچرز هر هشت ساعت یکبار به روز رسانی می شود.

مقایسه صرافی بایننس و کوکوین ، کدام برای ایرانیان مناسب‌تر است؟

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت Kucoin.

ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز

با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از کاربران ایرانی در حال انجام معاملات خود در این صرافی هستند، از این رو بایستی به صورت کامل و جامع به بررسی آن بپردازیم. کوکوین یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال است که امکان خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. صرافی کوکوین علاوه بر گزینه ‌های معاملاتی پایه، Margin، معاملات آتی و معاملات همتا به همتا را ارائه می ‌دهد. کاربران همچنین می توانند برای به دست آوردن جوایز، ارز دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند یا قرض دهند.

  • به‌ این‌ ترتیب، شما؛ کارمزد صرافی را از محل ذخایر دارایی‌های KCS خود خواهید پرداخت و شامل تخفیف صرافی کوکوین می‌شوید.
  • ❎ هدف از ایجاد این ETF، بهبود نقدینگی دارایی‌های به شکل NFT و کاهش آستانه سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرمثلی blue-chip برای بیش از 20 میلیون کاربر اعلام شده است.
  • این در حالی است که تنها نزدیک به 5 سال از روی کار آمدن این صرافی آنلاین می‌گذرد.
  • اگر گزینه‌ی Availble Amount را هم انتخاب کنید، کل حساب اصلی شما به حساب تردینگ انتقال می‌یابد.
در مجموع، به راحتی می توان گفت KuCoin یک صرافی قدرتمند و پیشتاز است. برای کاربرانی که ترجیح می دهند در حال حرکت ترید کنند، KuCoin یک برنامه تلفن همراه مناسب در هر دو دستگاه تلفن همراه Android و iOS در دسترس دارد. سود سهام ارز رمزنگاری شده روزانه دریافت کنید که ۵۰٪ از هزینه های بازرگانی جمع شده را تشکیل می دهد. حساب شخصی تأیید شده شما را ملزم به ارائه مشخصات هویت خود مانند شناسنامه یا گذرنامه و همچنین کشور محل اقامت خود می کند و محدودیت برداشت شما را به ۱۰۰ BTC در هر ۲۴ ساعت افزایش می دهد.

  • فقط به این دلیل که کسی قادر به پیدا کردن رمز عبور شما نباشد.
  • کوکوین یک صرافی آنلاین برای ارزهای دیجیتال است که به دلیل سهولت استفاده بسیار مورد استقبال افراد حرفه‌ایی و مبتدی قرار گرفته است.
  • پلتفرم این صرافی دیجیتال (چه برای ویندوز و چه برای موبایل) بسیار خوب طراحی شده و همه چیز را به سادگی می‌توان پیدا کرده و استفاده کرد.
  • توجه داشته باشید از آنجایی که سفارش بازار در لحظه نهایی می‌شود، پس از ثبت سفارش امکان ملغا کردن سفارش وجود ندارد.

نیاز به داشتن آی پی ثابت برای فعالیت در صرافی که در کانال تلگرامی آموزش صرافی کوکوین این مورد آموزش داده شده است. در حالی که کاربران ایالات متحده می توانند برای یک حساب کوکوین ثبت نام کنند، دسترسی به ویژگی های آن محدود است زیرا صرافی کوکوین مجوز فعالیت در ایالات متحده را ندارد. در این مقاله بصورت کامل به آموزش صرافی کوکوین می پردازیم و بخش های مختلف آن را بصورت ویدیویی آموزش میدهیم. قطعا یکی از سوالاتی که کاربران پس از ثبت نام در صرافی Kucoin با آن مواجه خواهند شد این هست که چطور می توان واریز و برداشت رمز ارز را در صرافی کوکوین انجام داد. در ویدیوی بالا بصورت کامل به این موضوع می پردازیم و بصورت کاملا تصویری و ساده این موضوع را به شما آموزش می دهیم. کوکوین بیش از ۴۰۰ ارز رمزنگاری شده و توکن را در برمی‌گیرد.

KuCoin: BTC, Crypto Exchange‏

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی