پشتیبانی شبکه در تهران پشتیبانی شبکه در شهرک غرب پشتیبانی شبکه در شهرستانها چینود

پشتیبانی شبکه در تهران پشتیبانی شبکه در شهرک غرب پشتیبانی شبکه در شهرستانها چینود

اشخاصی که به عنوان نماینده شرکت پشتیبان خدمات شبکه معرفی می شوند و به شبکه دسترسی خواهند داشت. با توجه به گستردگی شهر تهران و همچنین موقعیت استراتژیک این شهر به عنوان پایتخت ایران، شرکت های کوچک و بزرگ فراوانی در این شهر مشغول فعالیت تجاری هستند و روز به روز هم به تعداد این شرکت ها افزوده می شود. برای تعمیر کامپیوتر – تعمیر لپ تاپ – تعمیر مک بوک – خدمات شبکه و خرید و فروش کامپیوتر با ما در تماس باشید. شما می‌توانید با تماس قبلی، نسبت به زمان دریافت مشاوره حضوری برنامه ریزی لازم را انجام دهید؛ اما برای مشاوره آنلاین و رایگان در هر زمان از روز با پینگونت تماس بگیرید. ما یک شرکت معتبر هستیم و در زمان همکاری با شما، قرارداد قانونی امضاء می‌کنیم.

خدمات شبکه راه اندازی زیرساخت شبکه از کابل کشی شبکه اولیه و نصب تجهیزات سخت افزاری شبکه (تجهیزات شبکه) تا نصب سرور و نصب کامپیوترها و بعد از آن پشتیبانی شبکه را شامل می شود. از آنجا که سیستم های کامپیوتری بخش جدانشدنی از دنیای تکنولوژی امروز هستند همه سازمان ها و شرکت ها که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند نیازمند استفاده از خدمات شبکه هستند. با توجه به تجربه جهانی در خصوص برون سپاری خدمات به شرکت های تخصصی، شرکت ها باید یکبار برای همیشه دغدغه امنیت اطلاعات شرکت و پشتیبانی کامپیوتر ها را به یک شرکت خدمات شبکه واگذار کنند تا آرامش و تمرکز را به تجارت خود هدیه دهند. در حال حاضر شرکت های زیادی خدمات‌ شبکه را ارائه می‌دهند که شرکت ترازنت با سابقه طولانی از تاسیس تاکنون توانسته است یکی از بهترین شرکت های خدمات شبکه لقب بگیرد و طیف گسترده مشتریان سرشناس که به ما اعتماد کرده اند نشان از کیفیت خدمات شبکه ارائه شده دارد. در صورت نیاز به همکاری با بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران می‌توانید با مجموعه ترازنت تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان خدمات شبکه بهره مند شوید.

  • خراب شدن یک کامپیوتر یعنی نداشتن کارایی یک کاربر و قطع شدن شبکه یعنی تعطیل شدن یک قسمت یا بخش و از دست دادن زمان برای چندین کاربر خواهد بود.
  • قرار داده های پشتیبانی می تواند به صورت توافقی و با تعداد ماه های مورد نیاز باشد یا ماهیانه شش ماهه و سالیانه قابل ارائه است.
  • خدمات شبکه جهت شرکت‌ها و موسسات از اولویت‌های خدمات شرکت هورداد سیستم نوین ترازنت می‌باشد.

دسترسی از طریق کابل های شبکه که برای انتقال بسته های داده در داخل شبکه استفاده می شوند، فراهم می شود. این کابل ها معمولاً پس از مسیریابی از طریق سرور مرکزی یا سوئیچ شبکه، دسترسی به اینترنت را نیز فراهم می کنند. شرکت خدمات کامپیوتری سرویس رایانه با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه ارائه خدمات کامپیوتری در محل و خدمات شبکه در جنوب تهرانآماده همراهی با شما در مشکلات کامپیوتری خواهد بود.

مهم ترین دلیلی که باعث می شود شرکت ها و افراد به شبکه سازی تشویق شوند اشتراک گذاری مطمئن و سریع داده ها و منابع است. شبکه سازی باعث افزایش ظرفیت استفاده از رایانه های بیشتر برای افزایش حجم ذخیره سازی اطلاعات صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه ها می شود. خدمات پسیو شبکه های کامپیوتری هستند که هیچ نوع فعالیتی بر روی دیتای در حال گذر در شبکه انجام نمی دهند. یک مدیر سازمان پیش از اقدام برای نصب شبکه باید با یک مشاور شبکه در رابطه با نیازهای خود صحبت نماید.

بنا به درخواست مشتری انواع خدمات شبکه کامپیوتر حضوری و غیر حضوری انجام می شود. در هر کدام از روش های خدمات کامپیوتری در محل و از راه دور کار پشتیبانی توسط نیروهای ماهر و با تجربه انجام می شود. برای استعلام قیمت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می توانید با پیشگام رایانه تماس حاصل کنید. اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت تجهیزات زیرساخت شبکه و سیستم های کامپیوتری شما است. ما می‌توانیم با خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر آنچه را که در شبکه شما به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق می‌افتد را گزارش دهیم.

چرا به پشتیبانی شبکه نیاز داریم ؟

ما برای استخدام یک فرد باید هزینه های زیادی همچون حقوق، بیمه، مزایا، اضافه کار و… بپردازید. که در مقایسه با استفاده از خدمات شرکت ها به شدت کمتر است و دردسرهای کمتری دارد. کارمندان هزینه بیمه، اضافه کاری، حقوق و … را دارندکه به نسب شرکت های اجرا کننده این امر خیلی برای شما گران تر خواهد بود. خدمات شبکه آنلایننیز یکی دیگر از انواع خدمات شبکه ای که توسط ما انجام می شود.

فعالیت های خدماتی شبکه

ما در رایان پشتیبان همواره با داوطلبان ماهر فنی با مهارت‌های بین فردی عالی برای موقعیت پشتیبانی فنی همکاری می‌کنیم. افسران پشتیبانی فنی مشکلات فنی را برطرف می‌کنند ، بازخورد مشتری را به موقع ارائه می‌دهند و از برنامه‌های جدید و سایر وظایف پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، افسران پشتیبانی فنی ملزمند مستقیماً با مشتریان صحبت کنند و همچنین مستندات کتبی ایجاد کنند که نیاز به ارتباط کتبی و کلامی عالی دارد. وابسته به روش مدیریت و این که وسعت شبکه شما به چه میزان است و استفاده از خدمات مشاوره شبکه می‌ تواند متفاوت باشد.

اصطلاح خدمات شبکه

شرکت ما با سابقه طولانی در عرصه مدیریت شبکه های کامپیوتری و پشتیبانی و نگهداری آنلاین و از راه دور توانسته است نیاز بسیاری از شرکت ها را برطرف کند. در صورت نیاز به حضور نیروهای فنی برای تعمیر و نگهداری شبکه، بلافاصله اقدام می شود. سرعت عمل بالای پیشگام رایانه در برطرف ساختن نیازهای شرکت های فناوی محور و انفورماتیک باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها به ما اعتماد داشته باشند. رضایت بالای مشتریان ما گواه ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن است. ما توانسته ایم با ارائه خدمات به موقع و تخصصی رضایت مشتریان خود را جلب نماییم.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی