شیائومی چه محصولاتی تولید میکند؟

گوشی ردمی نوت ۸ یک گوشی معمولی از برند شیائومی است. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T دو سیم کارته با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از سری گوشیهای باکیفیت این برند است که به فناوری ۵G مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­های ۴G و ۵G و قاب شیشهای که برای رفع مشکل آنتندهی و ایجاد امکان شارژ بیسیم باتری ایجاد شده، از دیگر ویژگیهای این محصول است. در سری گوشی های می نوت شیائومی تمرکز بر روی قیمت پایین و برخورداری از ویژگی های گوشی های پرچمدار است که معمولا این گوشی های موبایل دارای دوربین قدرتمند، باتری بزرگ با قابلیت شارژ سریع و صفحه نمایش باکیفیت هستند.

شیائومی با ساخت گوشیهای ردمی، ارزانترین گوشی را روانه بازار کرده است تا همواره رضایت افرادی که بودجه کمتری برای خرید گوشی موبایل دارند را جلب نماید. در گذشته ردمی نام یک سری از محصولات اقتصادی شیائومی بود اما فروش بالای گوشی های ردمی باعث شد تا شیائومی در سال ۲۰۱۹ یک زیربرند با نام ردمی راه اندازی کند. سری امسال سامسونگ کامل ترین سری آن بود و خریداران با بودجه های مختلف می توانند یک گوشی از سری گلکسی اس 20 برای خود تهیه کنند. پس همیشه افرادی هستند که که سری S سامسونگ را بخرند یا حداقل انقدر به آن ها علاقه دارند که مراسم و اخبار آن ها را دنبال کنند. تفاوتی ندارد که با یک گوشی میانرده سامسونگ طرف باشید یا یک گوشی پرچمدار، در هر صورت نمایشگر گوشیهایی که بر روی آن لوگوی سامسونگ حک شده، یک سر و گردن از دیگر مدلهای همرده و رقیب بهتر است.

موبایل سامسونگ

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدلهای محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. همچنین اعتبارکالا در تلاش است تا بتواند در کمترین زمان ممکن و با ارسال سریع، سفارشهای مشتریان خود را به آنها تحویل دهد. شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترینهای بازار محسوب نمیشود، اما همچنان با عرضه مدلهای کلاسیک و هوشمند تلاش میکند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر از مدلهای موجود در بازار ایران این شرکت میتوان به نوکیا ۷.۲، ۶.۲ ، ۵.۴، و دیگر مدلهای میانرده نوکیا اشاره کرد. اگر به دنبال خرید گوشی Sumsung هستید و نمی دانید کدام گزینه مناسب شما است، شرکت کیومیتا می تواند شما را در انتخاب این گوشی راهنمایی کند. اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید یا قصد دارید مشخصات جدیدترین گوشی شیائومی نظیر سریهای ردمی یا پوکو را مشاهده و مقایسه کنید، فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال محل مناسبی برای مراجعه شما خواهد بود.

خرید گوشی سامسونگ

در سایت تکنولایف تمام مشخصات گوشی سامسونگ برای هر مدل موجود است. گوشی های سری پرو، از لحاظ مشخصات فنی و قیمت بین دو نسخه عادی و اولترا قرار دارد و با برخورداری از امکانات گوشی بالارده از قیمت مناسب تری بهره مند است. این سری از جدیدترین محصولات شیائومی است که از لحاظ مشخصات فنی در بین گوشیهای پوکو، در رده پایین تری قرار دارند و برای استفاده معمولی مناسب هستند. کمتر از یک سال بعد و در آگوست ۲۰۱۱، این شرکت، اولین گوشی هوشمند خود را با نام شیائومی Mi 1 وارد بازار کرد. به علاوه، امکاناتی مانند نمایشگر 120 هرتزی آمولد و فناوری شارژ سریع 67 وات، این تلفن هوشمند را به انتخابی عالی برای خرید تبدیل خواهند کرد. البته این همکاری دوام زیادی نداشت.

این محصول دارای رم ۶ گیگابایتی و سه دوربین ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی است. این محصول دارای دوربین سهگانه با کیفیتهای ۴۸، ۲ و ۲ مگاپیکسل در پشت گوشی است. این گوشی به دلیل خمیدگی ­های مناسبی که برای قاب پشتی در نظر گرفته شده و اندازه جمع و جورش بسیار خوش دست است. از نقاط قوت ردمی نوت 10 می توان به طراحی جمع و جورتر و سبک تر با IP53، نمایشگر AMOLED با نور و دقت بسیار مطلوب، افزوده شدن فیلم برداری 4K، تجربه عکاسی بی­ اندازه زیبا در طول روز، شارژدهی خیلی­ خوب، ارائه شارژر برق ­آسا 33 واتی و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

گوشی سامسونگ سری اس

به جز دو سری یاد شده، برندهای پوکو و بلک شارک نیز جزو دستهبندیهای موبایل شیائومی به شمار فونر سایت خرید گوشی سامسونگ میآیند. شرکت وانپلاس یکی از جدیدترین برندهای تلفن هوشمند به شمار میآید. شیائومی (XIAOMI) یکی از بزرگترین شرکتهای خوشهای و چینی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده است. گوشی شیائومی یکی از تازه واردان بازار موبایل است که طی مدت کوتاهی توانست موفقیتهای بزرگی کسب کند. در واقع، درست مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا و دیگر پرچمداران سامسونگ، این شرکت اکنون تا چهار سال به روز رسانی های اصلی اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی را برای گوشی های میان رده خود از جمله گلکسی A53 و گلکسی A33 ارائه می کند. این تنوع توانسته طیف سلیقهای بسیاری از کاربران را پوشش دهد و رضایت آنها را جلب کند.

بررسی گوشی شیائومی

در این مقاله قبل از اینکه انواع گوشی شیائومی را معرفی کنیم، به توضیح مختصری درباره شرکت تولیدکننده گوشی شیائومی میپردازیم. همان طور که می دانید گوشی های سامسونگ در بازار طرفداران زیادی دارند به همین علت ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله به مقایسه و بررسی تفاوت های دو مدل از پر طرفدارترین تلفن های همراه این شرکت یعنی S و A بپردازیم. هندزفریها انواع مختلفی دارند و برندهای متعددی این هندزفریها را تولید میکنند. در ادامه آخرین قیمت روز انواع مدل های گوشی موبایل همراه سامسونگ، هوآوی، اپل، شیائومی و برندهای موجود در بازار ایران را مشاهده می کنید. قیمت گوشی شیائومی همواره به گونهای تعیین میشود که رقبای مشابه از برندهای دیگر را به چالش بکشد. بنابراین اگر به قیمت و ارزش خرید گوشی اهمیت میدهید، احتمالا سری گوشی های گلکسی Note سامسونگ میتوانند گزینه خرید بهتری نسبت به سری گوشی های گلکسی S باشند.

امروزه تمام انسان ها از سراسر نقاط جهان، کاربران و مخاطبان گوشی های هوشمند هستند و از این رو شرکت های مختلف، با تولید موبایل های جذاب، مقرون به صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده اند. شما می توانید تمامی گوشی های موبایل را در این صفحه به صورت مجزا خریداری کنید. هرکدام از مدلهای موبایل شیائومی با توجه به قیمت تعیین شده، برای کاربری خاصی مناسب هستند و با توجه به قیمت گوشی شیائومی و تطبیق نیازمندیهای خود میتوانید نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام کنید. مطمئنا، بودجه شما می تواند تصمیم شما را بگیرد، اما قیمت همه ماجرا را بیان نمی کند و بسته به نیاز شما، یک گوشی با قیمت بالاتر نیز ممکن است ارزش بالاتری داشته باشد. با این حال، همه تلفنها یکسان ساخته نمیشوند، بنابراین برای بزرگداشت یک دهه از دستگاههای Galaxy S، فکر کردیم که رتبهبندی هر نسل به ترتیب از بدترین به بهترین ایده جالبی است.

اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میانرده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدلهای بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده. صفحه نمایش قدرتمند برایتان پراهمیت تر است یا پردازنده ی قوی تر؟ توی پردازنده و سخت افزار میخوام چند نکته ی خیلی مهم بهتون بگم. این شرکت بر خلاف دیگر برندهای چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قراردادهایی که با اپراتورهای فعال در این کشور بسته، توانست خیلی زود خود را در این کشور و سایر نقاط جهان مطرح سازد. در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیدهاند و خیلیها هم نمیدانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند. تا سالهای اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشورهای همجوار آسیایی خود صادر میکرد و وارد بازار جهانی نشده بود.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی