آموزش رایگان فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته به صورت خودآموز سریع آسان

که شامل نسخه های مختلف فتوشاپ سی سی است و اضافه شده اند را می آموزیم . به منوی All Programs رفته و روی گزینه Adobe Photoshop Cs5 کلیک کنید. این درس را می خواهیم با آوردن یک یا چند تصویر به محیط برنامه آغاز کنیم. با انتخاب هر گزینه یک افکت بر روی آن انجام میشود که هر کدام ، کارایی هایی که دارد را برایتان در زیر توضیح داده شده است.

آموزش رایگان فتوشاپ تکنیک انحراف کانالهای رنگ

آموزش رایگان فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته به صورت خودآموز سریع آسان

کلیه حقوق مادی و معنوی از جمله محصولات و محتوای اين سایت متعلق به آپادمی می‌باشد و هر گونه کپی‌برداری از محتوا و محصولات سایت غیرمجاز و بدون رضایت ماست. با ارسال نظر و یا استفاده از فرم تماس با من ، من را برای بهبود آموزش ها راهنمایی کنید. عنوان آموزش ها را مطالعه بفرمایید و روی عنوان هر کدام که برای شما مناسب است کلیک کنید. در این راه همراهی و ارتباط با شما عزیزان خیلی به من کمک می کند که آموزش های مفیدتری برای شما عزیزان تولید کنم. سعی شده در این پروژه توضیحات خیلی ریز و دقیق داده بشه تا تمام کاربران بتوانند به نتیجه برسند. هدفمون اینه که شما رو با یک برنامه ریزی دقیق به یک متخصص تبدیل کنیم.

کلیدهای میانبر در فتوشاپ برخی به شما در کنترل لایه های خود، تغییر سریع براش ها، ویرایش متن و همچنین اعمال تنظیمات سریع کمک می کنند. همچنین می توانید تعدادی میانبر برای کمک به بهبود مدیریت فایل، انتخاب و کمک به کار سه بعدی پیدا کنید. هنگامی که این میانبرها را به اندازه کافی یاد گرفتید و تمرین کردید، میتوانید به راحتی در سریعترین زمان کار های خود را در فتوشاپ انجام دهید.

دانلود رایگان آموزش صفر تا صد فتوشاپ (فیلم فارسی+PDF)

از ابزار پرسپکتیو کراپ می‌توانید برای برش دادن تصویر و رفع مشکلات اعوجاج یا پرسپکتیو استفاده کنید. با انتخاب این ابزار و کشیدن یک مستطیل دور تصویرِ خود، یک شبکه به نام Perspective Grid ظاهر می‌شود. اگر این شبکه ایجاد نشد، می‌توانید از قسمت منوی آپشن آن را فعال کنید. سپس تنها کاری که باید بکنید، جابه‌جایی گوشه‌های این شبکه مثل تصویر زیر است؛ به نحوی که خطوط آن روی قسمت‌هایی که کج است بیافتد. سپس تیک بالای صفحه در کنار گزینه‌ها را کلیک کنید تا تصویر متناسب با شبکه، کشیده شود.

در این قسمت، طیف‌های رنگ عمودی را به همراه یک نوار لغزنده بر روی آن خواهید دید که می‌توانید با تنظیم آن، رنگ سفارشی موردنظرتان را ایجاد گرافیک طراحی کنید. از طرف دیگر، اگر کد رنگ مورد نظر را مثلا #1fb1ee از قبل بدانید، می‌توانید آن را در کادر مربوطه وارد کنید تا آن رنگ به طور خودکار پیدا شود. همچنین می‌توانید با استفاده از کدهای RGB یا CMYK رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید. در دوره های آنلاین نرم افزار فتوشاپ همانند دوره های حضوری به هنرجویان شرکت کننده در این دوره مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای به همراه مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران ارائه می شود. یکی از ویژگی های مهم این مدرک این است که با توجه به این که از سوی سازمان فنی حرفه ای ارائه می شود و قابل ترجمه می باشد، شما می توانید آن را با تمامی سازمان های دولتی و غیر دولتی ارائه دهید. نرم افزار فتوشاپ همه کاری میکند و ما دوره آموزش فتوشاپ را تدارک دیدیم تا شما هم بتوانید همه این کارها را انجام بدید.

  • به عنوان مثال شما میتوانید با گرادیان ها یک افکت جذاب رنگی بین رنگ های آبی و سبز به تصویر خود بدهید.
  • یه ابزار گرافیکی جادویی است که اگر بهش تسلط پیدا کنیم، هر آن چیزی که به ذهنمون برسه و یا جایی ببینیم رو به سادگی بتونیم خودمون با با این نرم افزار خلق کنیم.
  • ابزار مداد یا همان Pencil Tool یکی دیگر از ابزارهای طراحی در فتوشاپ است.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی