نرم افزار CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار سی آر ام-نرم افزار CRM

تمامی فارسی سازهای ویتایگر با تغییر در هسته اصلی نرم افزار اقدام به فارسی سازی آن می کنند، که باعث می شود در هنگام بروز رسانی و… دچار مشکل شوید. اما بسته فارسی ساز ویتایگر ما بصورت یک ماژول روی نرم افزار نصب می گردد و هیچ تغییری در سورس کدهای اصلی نرم افزار نمی دهد. در نتیجه، نرم افزار شما به‌صورت استاندارد باقی مانده و در بروز رسانی، نصب ماژول و… دچار مشکل نخواهید شد.

نکته اول: بیانیه ارزش پیشنهادی ایجاد کنید.

نرم افزار CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار سی آر ام-نرم افزار CRM

قابلیت های دیده شده در بسته های نرم افزاری رکاما، در سطوح مختلف دسترسی ها را کنترل می نماید. این نشان می دهد میزان نیازمندی و استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان نرم افزار CRM گسترده شده است. یکپارچگی‌های اختصاصی صورت گرفته با نرم‌ افزارهای راهکاران، راهکاران ابری و سپیدار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات به راحتی و بدون نیاز به دوباره‌کاری در تمام سطوح سازمانی به گردش درآید.

بهینه سازی امور بازاریابی

هدف آن ها بررسی و تجزیه و تحلیل نیاز های مشتریان، و یاد دادن روش های بهتر و مختلف نرم افزاری و سخت افزاری در جهت افزایش بهره مند شدن سازمان آن ها، با بهترین کیفیت و قیمت است. و چون مشتری مداری مهم ترین محور کاری شرکت آینده نگاران (آیکو) است به همین دلیل همواره در تلاش و کوشش در جهت افزایش کیفیت محصولاتشان هستند. شرکت آینده نگاران (آیکو) بیش از 650 پروژه موفق در کشور را انجام داده است. یک نرم افزار CRM تمام اطلاعات بخش‌های مختلف شرکت را گردآوری می‌کند تا در زمان واقعی یک دید کلی نسبت به هر مشتری را در اختیارتان قرار دهد. در واقع خرید نرم افزار CRM به شما کمک می‌کند در زمینه‌هایی مثل فروش، بازاریابی، پشتیبانی از محصولات فروخته شده یا خدمات ارائه شده و پاسخگویی شرکت را مدیریت کنید.

گزاش‌دهی و داشبوردهای مدیریتی به شما اجازه می‌دهد تمام نیازها و فرایندهای خود را با دقت بالایی تحت نظر داشته باشید. دسترسی به گزارش‌ها و امکان به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها نیز اهمیت زیادی دارد. هیچ‌چیزی بدتر از این نیست که ساعت‌ها وقت صرف تهیه چند گزارش جامع و کاربردی کرده باشید اما در نهایت نتوانید آن‌ را با بخش‌های دیگر به‌اشتراک بگذارید. بررسی نیازهای کسب‌‌وکارهای مختلف در دوره‌های متفاوت نشان می‌دهد ویژگی‌های اصلی‌ای که کسب‌وکارها، فارغ از نوع و اندازه‌شان، به‌ آن‌ها نیاز دارند کدامند. در ادامه به بررسی ۱۲ ویژگی اصلی نرم افزار CRM که مورد نیاز تقریبا تمام کسب‌وکارهاست می‌پردازیم. CRM تیم‌یار با سیستم‌ها و زیرسیستم‌های دیگر کسب‌وکار مثل حسابداری، سرمایه‌های انسانی، فروش و بازاریابی جریان یکپارچه اطلاعاتی دارد.

همچنین این نرم افزار دارای ابزارهای رایگانی همچون پورتال مشتریان است. ویتایگر منتخب Gartner Peer Insights Customers در اکتبر 2018، آوریل 2019 و اکتبر 2019 نیز هست. نرم افزار CRM جولیو یک نرم افزار کاملا خودکار و هوشمند می‌باشد که شما را برای افزایش میزان فروشتان یاری می‌کند. این نرم افزار می‌تواند از طریق پنل تحت وب، امکانات و گزارشات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار دهد.

  • بازاریابان می توانند از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای درک بهتر روند فروش یا چشم انداز آینده استفاده کنند و پیش بینی را ساده تر و دقیق تر انجام دهند.
  • اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
  • برنامه ریزی برای راضی کردن تمام کاربران نهایی ضروری است چون سیستم CRM زمانی موثر است که همه از آن استفاده سیستم سی ار ام کنند.
  • این یک مفهوم است که به عنوان یکپارچگی داده شناخته می شود، و این یکی است که هر زمان که ممکن است تقویت شده و انگیزه.
  • که باعث کنترل و افزایش فروش، دریافت سرنخ های بیشتر، سرعت در بررسی، وابسته نشدن به افراد و در نهایت رضایت مشتریان می شود.
  • سوال می پرسند، سفارشات شان را پی گیری می کنند یا در مورد یک مشکل صحبت می کنند.

آنها لزوما اشخاصی از مدیریت نیستند، افرادی با مهارت،دانش و اشتیاق هستند.دپارتمان IT واحدی مناسب برای شروع است .حتی ممکن است آنها قبلا CRM را اجرا نکرده بودند اما دوست داشتند در اجرا و درک نرم افزارهای دیگر شرکت کنند. در برخی از نرم افزارهای خودتان امکان ساخت و ایجاد گزارشات را دارید و در برخی دیگر این امکان وجود ندارد. اغلب نرم افزارهای CRM گزارشات پایه ای را ارائه می دهند و شما بایستی مشخص کنید به چه گزارشات دیگری نیاز دارید. یکپارچگی همه بخش های کسب و کار؛ یکی از اهداف تولید CRMsana، تولید مبتنی بر یکپارچه سازی کل بخش های یک کسب و کار بوده. بر همین اساس سعی شده تمامی بخش های درون و بیرون یک کسب و کار به طور یکپارچه قابل مدیریت باشد. بخش فروش این نرم افزار با وجود امکاناتی نظیر صدور فاکتور و پیش فاکتور نیز به کمک تیم فروش شما می آید.

•    نرم افزارهای CRM ایرانی:

بدون یک سیستم یکپارچه مانندنرم افزار CRM، مرتبط کردن آیتم هایی مانند قرارداد ها، تلاش های بازاریابی، حسابداری و قرار ملاقات ها بسیار وقت گیر می باشند. عده معدودی از مشتریان تبدیل به یارانه کاربران رایگان می شود، زیرا حتی با نادیده گرفتن هزینه های خدمات مشتری، هزینه های واقعی مربوط به میزبانی CRM وجود دارد. هر کاربر اضافی بدان معنی است که شرکت CRM نیاز به پرداخت بیشتری برای سرورها، ذخیره سازی، پشتیبان گیری و … اگر فقط یک نفر در بیست کاربر واقعاً برای کسب خدمات، پرداختی داشته باشند، بدان معنی است که هر مشتری واقعی، پرداخت هزینه ای بیش از سهم عادلانه خود دارد. افزاد دیگری به شرکت CRM پول پرداخت می کند و این احتمال وجود دارد که از داده ها و اطلاعات شما برای کسب درآمد، سوء استفاده می شود. هرچند این کار یک روش معمول در صنعت CRM (به دلایل واضح) نیست، اما اگر شما در حال بررسی یک CRM رایگان هستید، باید کاملاً مطمئن شوید که مدل کسب و کار خود را درک می کنید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی