سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰ دانلود دفترچه عمومی و اختصاصی 1400 | ahmadikonkoor

در این قسمت برای شما همراهان عزیز آکادمی عربی، سوالات کنکور 1400 داخل کشور به همراه کلید و تحلیل کنکور سراسری رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی را قرار داده‌ایم. نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۰ امروز یکشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. مرکز پژوهش های مجلس در یک بررسی تاکید کرده است ۱۴ درصد سوالات کنکور ۱۴۰۰ در رشته خارج از کتاب طراحی شده اند و این امر به نارضایتی و دل نگرانی های داوطلبان دامن زده است. لورم ایپسوم متنکارشناسان مرکز مشاوره تحصیلیهیوابا ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنیهیوا،پاسخگوی سوالات شما در خصوص جزئیات کارنامه اولیهکنکور سراسری 1400و مراحل انتخاب رشتهکنکور سراسریو دانشگاه آزاد هستند.

  • در گروه علوم انسانی آزمون سراسری سال جاری ۴۱۲ هزار و ۵۸۸ نفر شرکت کرده‌اند در حالیکه در رشته ریاضی این رقم به ۱۴۲ هزار و ۷۲۱ نفر می‌رسد که تنها ۳۶ درصد از داوطلبین علوم ریاضی را بانوان تشکیل می‌دهند.
  • امسال بیشترین تعداد داوطلب مربوط به گروه علوم تجربی، شامل ۵۵۴ هزار و ۸۶۰ شامل ۳۵۷ هزار و ۹۷۵ نفر زن و ۱۹۶ هزار و ۸۸۵ نفر مرد است.
  • برای آشنایی با نحوه ثبت اعتراض به پاسخنامه کنکور تجربی ۱۴۰۰، مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.
  • همچنین تعداد کارت های صادر شده در گروه زبان های خارجی ۱۷۵ هزار و ۷۷۶ کارت است که از این تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۹۹ نفر زن و ۶۲ هزار و ۱۷۷ نفر مرد هستند.
  • در صورت تعویق برگزاری کنکور 1400 حتما از چند هفته قبل اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است، به دلیل همه گیری بالا و غیر قابل پیش بینی بودن ویروس کرونا، تاریخ های گفته شده بر اساس کنکور 99 پیش بینی شده است و ممکن است تغییراتی داشته باشد که متقابلا در همین صفحه قرار خواهند گرفت. درج آگهی در سایت ایران مدرس رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. برای اطلاع از شرایط کلاسهای مشاوره و برنامه‌ریزی حضوری یا غیرحضوری لطفا با شماره های زیر با ما در ارتبـاط باشید. دپارتمان تالیف انتشارات بین‌المللی گاج با تلاش شبانه‌روزی اساتید و مولفان خود، اقدام به تولید محتوای کتاب‌های کنکور 1400 کرده ‌است. که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید. خواهشمندیم اگر خسارتی از سمت ما در این رابطه به شما وارد شده است، حتما در قسمت کامنت ها یا قسمت تماس با ما، ما را مطلع کنید.

حفظیات شیمی جامع کنکور

همانطور که می دانید، اصلی ترین رقابت در مجله خبری کنکور استاد احمدی تجربی بر سر رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، دامپزشکی و پیراپزشکی می باشد. کنکور تجربی،یکی از پر متقاضی ترین گروه های آزمایشی در چندین دهه اخیر می باشد. بعد از اتمام مهلت در نظر گرفته شده برای این آزمون، داوطلبانی که سرجلسه حضور داشتند، به دنبالسوالات و پاسخنامه کنکور تجربیهستند تا بتوانند پاسخ های خودشان را باکلید اولیه سوالاتتطبیق داده و وضعیتشان را با استفاده از نرم افزارهای موجود برای تخمین رتبه و انتخاب رشته بسنجند.

سوال و پاسخ سوالات عربی کنکور 1400

دفترچه سوالات کنکور تجربی داخل کشور در ساعت 14 روز جمعه 11 تیر ماه و سوالات تجربی خارج از کشور ساعت 14 روز یکشنبه 13 تیر ماه از طریق سایت سنجش منتشر می گردد. داوطلبان کنکور انسانی در 5 سهمیه منطقه یک ، دو ، سه و سهمیه های 5 درصد ایثارگران و 25 درصد ایثارگران دسته بندی می شوند. تعداد شرکت کنندگان هر یک از این سهمیه ها ، در همین مطلب قرار داده شده است. داوطلبان کنکور تجربی در 5 سهمیه منطقه یک ، دو ، سه و سهمیه های 5 درصد ایثارگران و 25 درصد ایثارگران دسته بندی می شوند. برای اطلاع از تعداد شرکت کنندگان هر یک از این سهمیه ها ، مطلب را مطالعه کنید. در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ تعداد یک میلیون و ۳۶۸ هزار کارت ورود به جلسه صادر شد که البته برخی داوطلبان در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده بودند.

http://baranclothesshop.ir

همچنین داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزارهای موجود جهت انتخاب رشته کنکور تجربیاعم از (نرم افزارهای انتخاب رشته مجازیکنکور سراسری، قبولی بر اساس رشته و دانشگاه و قبولی براساس رتبه) با توجه به رتبه محاسبه کرده خویش از رشته محل های قبولی خود آگاه شوند. این نرم افزارها بهترین راهنمای داوطلبانکنکور تجربیبرای داشتن انتخاب رشته ای درست و اصولی با کمترین درصد خطا محسوب می شوند. با توجه به اهمیت دسترسی بهدفترچه سوالات وپاسخنامهکنکور تجربی 1400برای اطلاع از وضعیت داوطلب در آزمون و همچنین جهت آشنایی داوطلبان سال آینده با نحوه طراحی سوالات، در ادامه این مقاله لینکدانلود دفترچه سوالات وپاسخنامهکنکور تجربی ۱۴۰۰قرار داده شده است.

– پاسخ تشریحی عربی کنکور تجربی 1400 توسط صالح میر/پی سی کنکور

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی