ثبت نام کنکور سراسری لینک مستقیم + راهنما قانون جدید ایران تحصیل | ahmadikonkoor

واضح است که شما نمی توانید تمام درس ها را در دو هفته تعطیلات نوروز به طور کامل مطالعه کنید. مباحث این آزمون ها شبیه آزمون 16دی است و شما می توانید نمره هایتان را با آزمون 16 دی مقایسه کنید. همه‌ی دوازدهمی ها و بیشتر یازدهمی ها این دو هفته را از دست نمی دهند.

  • فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی امشب به پایان می رسد.
  • دستیاران تخصصی بالینی جهت ثبت درخواست جدید میهمانی و یا پیگیری و در صورت اعلام نقص توسط دانشگاه اصلاح اطلاعات و مدارک می توانند از طریق سامانه میهمانی اقدام کنند.
  • با تکمیل تابلوی نوروزی برنامه ی راهبردی را برای خودتان شخصی سازی می‌کنید؛ یعنی برنامه ی خودتان را تنظیم می‌کنید، دفتر برنامه ریزی را هم در دوران نوروز تکمیل کنید.
  • در طول سال تحصیلی، گام به گام اکثر دروس پایه دوزادهم و یازدهم و دهم دوره دوم متوسطه در سایت کنکور قرار گرفت.

در قسمت منابع مشخص می‌کنید که از کتاب نوروز و کتاب های آبی و سایر کتاب هایی که دارید چند تمرین و کدام تمرین ها را حل خواهید کرد. تابلوی نوروزی را می‌توانید از سایت کانون دانلود کنید یا این که به دفتر نمایندگی کانون در شهرتان بروید و تابلوی نوروزی را به صورت کاغذی دریافت کنید . مباحث آزمون های 17تیر، 8مهر، 9 دی و 7 فروردین مشابه هم هستند و به همین دلیل به این آزمون ها سکوی مقایسه ای می‌گوییم، شما متوجه می‌شوید پس از فاصله ی هر دو سکوی مقایسه ای چه قسمت هایی را فراموش کرده اید یا بهتر یاد گرفته و مسلط شده اید. ارایه های ادبی ودستور زبان فارسی به ترتیب 4و 5 سوال دارد که جز مباحث چالش برانگیز است واگر می خواهید ادبیات را بالای 80 بزنید حتما روی این مباحث کار کنید . مبحث بعدی قرابت می باشد که روش مطالعه تکرار وتمرین زیاد وتقویت حس شعر خوانی است که صرفا با تمرین زیاد حاصل می شود این دو مبحث لغت واملا وقرابت جز پر سوال ترین و راحت ترین مباحث می باشد . به علت استرس‌های کنکور و همچنین سوءاستفاده موسسات کشور که به مافیای کنکور مشهور است، حذف کنکور مورد بررسی است اما علتی که بسیاری از افراد را دلواپس کرده نبود جایگزینی مناسب برای سنجش افراد است.

تازه‌ترین اخبار

بخش سوم ( بند 25 ) مشخص کردن اقلیت های دینی ( زرتشتی، کلیمی، مسیحی ) و بخش چهارم ( بند 26 تا 28 ) مربوط به سهمیه های کنکور سراسری می باشد. بخش اول ( بند 1 تا 9 ) شامل اطلاعات فردی و شناسنامه ای است و بخش دوم ( بند 10 تا 24 ) این بخش از فرم ثبت نام به بررسی مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلب می پردازد. در صورت تایید دز زمان دریافت کارت ورود به جلسه فرد می تواند نسبت به اعمال سهمیه اطلاع کسب کند. برای دسترسی به کد منطقه آموزش و پرورش باید در زمان ثبت نام در سایت سنجش کد منطقه را جست و جو و مشاهده نمایید. داشتن یک منبع خوب برای مطالعه این درس جز واجبات کنکور است و بدانید شما در هفته بین 400 الی 500 تست فقط از این درس باید به سبک های آموزشی و تحلیلی و زماندار بزنید تا بتوانید درصد خوبی کسب کنید .

سهمیه ویژه برای داوطلبان کنکور مناطق زلزله زده خوی

داوطلبان گروه ریاضی و فیزیک نیاز است دروسی، چون ریاضیات، فیزیک، شیمی، هندسه، آمار و احتمالات و… معرفی تمامی دانشگاه های ایران معرفی تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی و موسسات آموزش عالی و … … اینجا ما باهم هستیم تا درس خوندن رو از پایه درستش کنیم و بریم جلو . منبع سوالات بیشتر به کتاب‌های سه صنف آخر یعنی دهم، یازدهم و دوازدهم می‌رسد و موضوعات سؤال‌ها به دو بخش عمده سیاسی و اجتماعی تقسیم شده‌است. در این گروه آزمایشی درس ریاضی برای بسیاری از داوطلبان دشوار است و از دروس مورد بحث است. دفترچه اول که شامل سوالات دروس عمومی و مشترک بین همه رشته هاست و دفترچه سوالات اختصاصی که با توجه به دروس محتلف هر رشته، شامل دروس تخصصی هر رشته می‌باشد.

دفترچه مجله خبری کنکور استاد احمدی در سایت ثبت نام کنکور سراسری برای شما در جدول زیر قرار گرفته شده است . بخش دهم ( بند 39 ، 38 ، 37 ) انتخاب گروه آزمایشی امتحانی ( تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان ) و انتخاب زبان امتحانی است که لازم است مشخص شود. فرد باید این کد رهگیری ۱۲ رقمی را در فرم ثبت نام کنکور سراسری درج کند. کد پیگیری 16 رقمی کنکور سراسری، در اتمام ثبت نام کنکور به شما داده می شود که باید تا زمان اعلام نتایج آن را نگهداری نمایید. دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت (قبل از 18 سالگی تمام) موفق به دریافت دیپلم نظام جدید شده باشند. به صورت کلی افرادی مجاز به ثبت نام در کنکور سراسری هستند که دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا نظام جدید را داشته باشند.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی