آموزش کار با صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

6. آدرس برداشت را تائید کنید و روی گزینه Withdraw NOW کلیک نمایید. 3. هنگامی که به صفحه خرید در Simplex هدایت شدید، میبایست جزئیات پرداخت خود را وارد کنید، برای ورود به فرایند تأیید، روی Pay Now کلیک کنید. به منظور افتتاح حساب بر روی گزینه Sign Up کلیک کرده و در صورت داشتن حساب کاربری بر روی گزینه Log In کلیک کنید. این بخش به بررسی نحوه افتتاح حساب، امنسازی و واریز و برداشت در این صرافی میپردازد.

برای این کار از منوی Account بر روی لینک Account Settings کلیک کنید و از قسمت Security settings گزینه TOTP Authentication را انتخاب کنید، سپس نرم افزار Google Authenticator را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید در اینجا یک بارکد QR به شما نشان میدهد که با اسکن کردن ان درون نرم افزار نصب شده در موبایلتان کد 2fa برای شما فعال می شود. کاملا مثل بورس ایران است و تفاوتش اینه که ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته در هر ثانیه میتونید خرید و فروش کنید و هر ثانیه که اراده کنید میتونید رمز ارز و دارایی خودتون را به پول تبدیل کنید. حجم معاملات همچنین تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال نیز دارد که به صورت مفصل در معرفی بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال به بررسی آن پرداختیم. سپس با انتخاب دایره تأیید بخش ۳، موافقت خود را با قوانین صرافی اعلام کرده و بر روی گزینه Sign Up در بخش ۴ کلیک کنید.

صرافی مد نظر ما که به یک توضیح کوچک بسنده نخواهیم کرد . این صرافی در حال پیشرفت است اما در رنک بینالمللی در سایت رسمی و معروف Coinmarketcap در رتبه حدود ۵۰ قرار دارد و مطمئناً اگر ما ایرانیان چنین محدودیت هایی نداشتیم، شاید هرگز اسم آن را هم نشنیده بودیم. در بخش ۱، آدرس ایمیل مدنظر خود برای کار با این صرافی را وارد کرده و در بخش ۲، رمز عبور ورود به حساب کاربری خود در صرافی را وارد کنید.

1. به وبسایت صرافی کوینکس بروید، و در گوشه بالا سمت راستروی گزینه داراییها یا Assets صرافی coinex را کلیک کنید. با کلیک بر قسمت قرمز رنگ میتونید اهرم یا لوریج خودتون رو انتخاب کنید و در قسمت زرد رنگ نیز میتونید مقدار خرید و قیمت خرید خودتون رو مشخص کنید. 1. برای پرداخت هزینه گزینه Go to Payment را انتخاب کرده و برای مرحله بعدی به صفحه پرداخت بروید. کد ایمیل و نیز کد دو مرحله ای را وارد کنید. 2. سکه ای را که می خواهید برداشت کنید ، انتخاب کنید و روی برداشت یا Withdraw کلیک کنید. کارمزد معاملات کوینکس 0.2 درصد از هر معامله است که برای maker و taker متفاوت است. این عدد می تواند هر مقدار دلخواهی باشد.

اگر بخواهیم بهطورکلی این صرافی را مورد بررسی قرار دهیم. با انتخاب این گزینه میتوانید بعد از خرید ارز دیجیتال مورد نظر، آن را به دیگران انتقال دهید. به این منظور، در بخش Security Settings و روبروی مورد TOTP Authentication، گزینه Bind را انتخاب کنید. پس اگر قصد فعالیت در بازار کریپتو کارنسی را دارید، کسب سود در صرافی های ایرانی را فراموش کرده و به سراغ صرافی های معتبر جهانی بروید. اپلیکیشن ((Google Authenticator با کدهای یکبار مصرف چند ثانیه ای که ارائه می دهد (یعنی همان TOTP)، عملیات احراز هویت را به انجام می رساند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی