تعداد شرکت کنندگان کنکور 1400 + آپدیت

به طور مثال بین دانش آموزی که در سیستان و بلوچستان آزمون می دهد با دانش آموزی که در تهران، شیراز یا مراکز استان ها که از امکانات بالایی برخوردار هستند آزمون می دهد، قطعا تفاوت فاحشی از جهت بار علمی وجود دارد، بنابراین این دانش آموز نمی تواند با دانش آموز تهرانی رقابت کند. حتما شما هم علاقمند هستید که طراحی سایت آموزش ببینید و کسب درآمد کنید، یا از همه مهم تر، برای کسب و کار خود سایتی بزنید و از مزایای آن بهره مند شوید. بعد از اینکه اصول و قواعدشون رو یاد گرفتید، هر شب یه باکس مطالعه یک ساعته (باکس شبانه) ثابت برای این مباحث در نظر بگیرید و تست بزنید. نگاهی به بهترین دوره وردپرس تبریز قطعا طراحی سایت شرکتی و وردپرسی، یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راه هاست. گیرم وردپرس یاد گرفتم، بعدش چی؟ دوره وردپرس در اینترنت به وفور هست ولی سوال اساسی اینجاست که چقدر مفیده؟

اما در مورد پرسش شما باید عرض کنم که اگر سطح درسی دانش آموزی در دروس اختصاصی بسیار ضعیف باشد، حداقل دو سال زمان لازم است تا او به سطح رتبه های زیر دو یا سه رقمی برسد ولی در دروس عمومی می توان این مشکل را در مدت حداقل هشت ماه مرتفع ساخت بگونه ای که داوطلب بتواند به درصدهای هشتاد در آزمون سراسری دست یابد. بررسی بازار کار رشته میکروبیولوژی در این گفتار قصد داریم بازار کار رشته میکروبیولوژی را بررسی کنیم .اگر علاقمند به این رشته هستید یا دانشجوی این رشته ی جذاب میباشید تا آخر این مطلب مفید همراه کنکور آنلاین باشید . نگاهی به پنج شغل پردرآمد برای خانم ها : در این مقاله قصد داریم درباره ی پنج شغل پردرآمد برای خانم ها صحبت کنیم ، اگر شما یک خانم مستقل هستید و علاقمندید به بیشترین درآمد ها در جامعه ی کنونی برسید تا آخر این مقاله ی مفید کنکور آنلاین را همراهی کنید .

در برخی از این تبلیغات ما شاهد این هستیم که مدّرس فلان درس در حال حل تستهای سراسری ۹۵ است؟ تدریس توسط مدرس با تجربه کنکور با تدریس به بیش از 200 دانش آموز کنکوری موفق، مولف دی وی دی های آموزش ریاضی، تدریس در معتبرترین آموزشگاه های تهران و کرج، دارای گواهی ثبت اختراع و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق از دانشگاه امیرکبیر تهران. برخی ها می گویند چون بیش از بیست سال در زمینه کنکور تجربه دارند به این نتیجه رسیده اند که کنکور آسان است یا مثل آب خوردن است؟ ضمن آنکه تنها در محدوده اعلام شده امکان کار دارند. ضمن اینکه در گروه علوم ریاضی و فنی آزمون سراسری تعداد صندلیها از داوطلبان بیشتر است؛ یعنی برای ۲۵۰ هزار صندلی ۱۵۰ هزار داوطلب داریم و ۱۰۰ هزار صندلی خالی مانده است. فقط کافی است داوطلب کنکور بیاموزد که چگونه مفاهیم و ایده ها را از درون کتابهای درسی و تستهای کنکور سراسری استخراج کند.

اما بعضاً با دانش آموزانی مواجه هستیم که از ضریب هوشی بسیار پایینی برخوردارند و بنابه دلایل مختلف در طی سالها مورد سرزنش و تحقیر دیگران نیز قرار گرفته اند. نکته دوم:ممکنه واسه بعضی از درس ها دوره جدید شروع کرده باشن و هنوز تمام نشده باشه (معمولا قبل از کنکور تمام میکنن) پس بگردید دوره های پارسال رو پیدا کنید چون فیلم های آموزشی اون دوره ها بیشتره. اگه قرار باشه تو یه رشته قبول شم پس فقط کتابای مربوط به اون رشته رو بخونم کافیه دیگه نه؟ پس اگه موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ تجربی براتون مهمه، باید تو همین سال یازدهم به صورت کاملا مفهومی اون ها رو یاد بگیرید و شروع به تست زنی در این دروس کنید و به هیچ وجه به سال بعد موکولشون نکنید. در واقع یکی از مهم ترین پایه های شیمی کنکور برای داوطلبان گروه ریاضی پایه یازدهم است. رئیس سازمان سنجش از بازداشت فروشندگان سؤالات جعلی کنکور خبر داد و گفت: برخی داوطلبان کنکور به دلیل همراه داشتن گوشی تلفن همراه از کنکور محروم شدند.

قطعاً نمی توان به چنین افرادی گفت شما می توانید در مدت ۴ ماه یا یک سال با فرمولهای تستی غیرعلمی یا روشهایی نظیر مهندسی معکوس، رمزگذاری، آلفای ذهنی و یا بقول پدر بزرگوار نفر اول رشته ریاضی در کنکور سراسری سال ۹۳ با روش « بشکن بزن تست بزن » در رشته های پرمخاطب دانشگاههای برتر تهران سایت ahmadikonkoor قبول بشوید. به نظر میآید این فهرستها از سوی معترضان پیگیر محلی یا از دل گزارشهای مردمی با هدف ارائه به نهادهای ناظر تهیه شده و در مراحل و شاید ناامیدی از پیگیری جدی، دستبه دست چرخیده است. آزمون امروز، ساعت ۸ صبح آغاز میشود و درهای حوزههای امتحانی ساعت ۷ و نیم بسته شدهاند و داوطلبان میبایست قبل از این ساعت در جلسه آزمون حاضر میبودند. داوطلبان کنکور امسال، در مقایسه با سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۱۶۶ داوطلب(حدود ۹.۲ درصد) بیشتر شدهاند . تعداد یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب گروههای مختلف آزمایشی آزمون سراسری طی چهار روز یعنی چهارشنبه ۸، پنج شنبه ۹، جمعه ۱۰ و شنبه ۱۱ تیرماه به رقابت میپردازند و داوطلبان کنکور امسال، در مقایسه با سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۱۶۶ داوطلب(حدود ۹.۲ درصد) بیشتر شدهاند.

علاوه بر تمامی نکات و الزامات مورد نیاز جهت شرکت در این آزمون، آدرس حوزه های برگزاری کنکور برای متقاضیان تمامی گروه های آزمایشی بر اساس شهرستان محل اقامت آن ها نیز از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که به محض انتشار، لینک دانلود آن در جدول زیر فعال می شود. سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری سال 99 رشته تجربی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. برخلاف کنکور نظام قدیم از مبحث تاریخ ادبیات فقط یک سوال مطرح می شود .

قطعاً با استفاده از همین مفاهیم می توان هر تستی را در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به روشهای تستی غیر علمی حل کرد. اگر اینطور بود شرکت نوکیا که تجربه اش در ساخت تلفن همراه خیلی بیشتر از شرکتهایی نظیر اپل بود اما دیدید که سرانجام آن چه شد. 60- تفکر مثبت و منطقی و دید واقع بینانه نسبت به آ« چه هستید از عوامل مهم موفقیت بشمار می رود نقطه ای را که الان در آن قرار دارید(از نظر کمیت و کیفیت تحصیلی خود) کاملاً شناسایی کنید. امسال در گروه ریاضی و فنی ۱۴۵ هزار و ۶۱۵ داوطلب، در گروه علوم تجربی ۵۷۴ هزار و ۷۵۱ داوطلب، در گروه علوم انسانی ۴۱۲ هزار و ۵۲۵ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۱۶۱ هزار و ۳۷۸ داوطلب شرکت کننده خواهند کرد و در نهایت در زبانهای خارجی نیز ۱۹۴ هزار و ۹۵۱ داوطلب شرکت کردند که پس از چند سال متوالی آمار داوطلبان گروه انسانی افزایش و به تعداد داوطلبان گروه علوم تجربی نزدیک شده است. رشته های نیمه متمرکز مثل رشته های دانشکده صدا و سیما که پس از انتخاب رشته و اعلام چند برابر ظرفیت، برای مصاحبه های عقیدتی و علمی به دانشکده صدا و سیما دعوت می شوید و مراحل اضافه تری نسبت به رشته های متمرکز خاص دارد.

بنابراین داشتن یک برنامه ریزی دقیق می تواند به پیشرفت شما کمک کند. نکته مهم اين است که فقط دانش آموزاني براي سال آينده و به تدريج از همين امسال مي توانند در اين جلسه شرکت کننده که ضمن داشتن شرايط لازم تراز و رتبه از همراهي پدر يا مادر خود در اين جلسه برخوردار باشند. همانطور که گفتیم حذفیات کنکور 1401 تجربی بیشتر از بخشهای حاشیهای و قسمتهای پیشنیاز انجام شده است. بدیهی است هرچه کتاب یا بسته آموزشی ای خود را بیشتر در معرض دید همگان قرار دهد، بیشتر هم مورد توجه طراحان قرار می گیرد زیرا از نظر آنها داوطلبین بیشتری مشتری این مطالب غیرعلمی و فرمول های تستی بی پایه و اساس شده اند و این یعنی اگر طراحان سنجش از درون این فرمولها یا اشتباهات غیرعلمی، تستهای جدیدی طرح کنند؛ می توانند تعداد زیادی از داوطلبین کنکور را در تله های تستی خود گرفتار سازند. در واقع اگر فردی هر سال از کتابهای کنکور و کتابهای تست موسسات مختلف مافیای کنکور خریداری نکند نمیتواند در کنکور موفق باشد.

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ اواسط مرداد ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. آیا در کنکور ۱۴۰۱ تقلب شده است؟ امسال یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب گروههای مختلف آزمایشی در تاریخهای چهارشنبه ۸، پنج شنبه ۹، جمعه ۱۰ و شنبه ۱۱ تیرماه به رقابت میپردازند. به گزارش ایسنا، رقابت داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ از روز گذشته چهارشنبه هشتم تیرماه جاری با رقابت بیش از ۱۶۱ هزار داوطلب گروه آزمایشی در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف آغاز شد. وی به آمار داوطلبان گروههای مختلف کنکور ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: امسال یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب در گروههای مختلف کنکور شرکت میکنند که این آزمون در تاریخهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه جاری برگزار خواهد شد که در مقایسه با سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۱۶۶ داوطلب نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم. به گزارش ایسنا، اولین روز برگزاری کنکور ۱۴۰۱ به عنوان پنجاه و دومین کنکور کشور و چهل و یکمین آزمون سراسری پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه هشتم تیر ماه جاری در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف آغاز شد. نکته مهم و خطرناک دیگر اینکه طراحان سنجش به طرق مختلف و یا از طریق دستیارانشان، برنامه های آموزشی یا کتابهای مرتبط با کنکور را رصد می کنند و سالهای بعد از همان تست مطرح شده در کنکور مثلا ۹۵، تستهای جدیدی خلق می کنند که دیگر نمی توان با روش مدرسین این دی وی دی ها یا مؤلفین کتب کنکور آنها را حل کرد.

دسترسی به دفترچه ثبت نام کنکور سراسری، در تاریخ 10 بهمن ماه سال جاری امکان پذیر می باشد که لینک دانلود آن در جدول ذیل برای شما قرار داده شده است. لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی 99 – سوالات عمومی و اختصاصی داخل کشور به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان در جدول زیر قرار داده شده است. در گروههای دیگر کنکور وضعیت سؤالات آزمونهای اختصاصی مقداری تغییر کرده است، مثلا در گروه آزمایشی هنر یک دفترچه اختصاصی با ۱۶۰ سؤال به داوطلب داده میشود و داوطلب باید در ۱۶۵ دقیقه به سؤالات پاسخ دهد. دردناکتر اینکه بسیاری از دانش آموزان که اهل تجزیه و تحلیل سؤالات نیستند حتی بعد از کنکور نیز متوجه این اشتباهات نمی شوند و تصور می کنند پاسخ هایشان درست بوده و سازمان سنجش در تصحیح پاسخبرگ های آنها دچار اشتباه شده است و یا در آزمون های آزمایشی جامع یکی از مؤسسات کنکور، در سه درس شیمی ، دین و زندگی و زیست شناسی اشتباهاتی تکرار می شد که در آزمون سراسری سال بعد، طراحان از آن اشتباهات در طراحی تستهای آزمون بهره بردند و براحتی خیلی ها را در تله های تستی خود گرفتار کردند. اتفاق دوم که بیشتر در کتابهای کنکور وجود دارد، این است که مدرّس یا مؤلفی چند تست سراسری سالهای گذشته را از کتاب خود حذف کرده و بجای آنها تستهای تألیفی مشابهی قرارداده است، حال وقتی در کنکور سراسری بعدی آن تست سراسری قبلی مجدداً تکرار می شود، این مؤلف می آید و با نمایش تست تألیفی خود مدعی می شود که دیدید تست بنده در کنکور آمد.

در ادامه به توضیح فصل های مختلف راهنمای انتخاب رشته تجربی می پردازیم. شما می تونید با صحبت و مشورت گرفتن از مشاورین حرفه ای کنکور، بخشی از دروس خودتون رو حذف کنید و در دروسی که مهارت بیشتری دارید، شروع به مطالعه کنید تا در مدت زمان باقی مونده تا کنکور، بهترین شکل از خودتون رو برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ آماده کنید.با توجه به شرایط ویروس کرونا و آموزش مجازی، دانش آموزان با چالش های جدید و زیادی روبرو بودند که کار رو گاهی وقت ها خیلی سخت تر کرد. اما در مورد سؤالات شیمی کنکور باید عرض کنم که این پرسش های چهارگزینه ای ترکیبی از مفاهیم شیمی و روشهای محاسبات ریاضی هستند. بلکه در ابتدای صحبتهایم عرض کردم که با آن نگاه ساده لوحانه ای که برخی ها به کنکور دارند نمی توان گفت کنکور آسان است.

در این راستا آن چه که بیش از بیش به نظر می رسد توجه و همراهی والدین با داوطلبان کنکور و ایجاد شرایط مناسب برای کاهش استرس و ایجاد محیطی ایمن برای آنان است تا بتوانند به راحتی بر استرس های روزهای آستانه برگزاری کنکور غلبه کنند و آینده ای موفق را مطابق برنامه ریزی های خود و خانواده ترسیم کنند. وگرنه در نهایت آنچه از دانشگاه به شما می رسد یک مدرک کاغذیست که بسته به دانشگاه شما ممکن است حتی مورد تایید کامل دیگر دانشگاه ها یا نهادها هم نباشد. اما در واقع این داوطلب هنوز متوجه نشده که آن تست آزمون سراسری جدید، در واقع بگونه ای هوشمندانه توسط طراح محترم سنجش تغییر یافته و دیگر نمی توان با فرمول تستی غیرعلمی مدّرس این بسته های آموزشی یا برخی از کتابهای کنکور آنرا حل کرد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی