مشاوره کنکور هنر و برنامه ریزی خصوصی کنکور هنر (طرح Vip)

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی ۹۹ و تحلیل و ارزیابی سوالات می توانند با نحوه طراحی سوالات کنکور و همچنین مدیریت زمان در آزمون سراسری آشنا شوند. به جرئت می تونم بگم بهترین تحلیل از زبان کنکور توسط استاد بزرگ زبان کنکور یعنی استاد پژمان عربشاهی ارائه شده است. یکی دیگر از موارد مهمی که باید برای موفقیت در کنکور رعایت کنید، این است که کنکوری بخوانید و از کلی خواندن بپرهیزید! الگو سازی هم برای جلوگیری از عدم تعدد فرمول ها در آموزش استفاده میشود و به عبارت دیگر نقش یک شاه کلید را دارد؛ با کمک الگو سازی های حرف آخر دیگر برای هر سوال یک فرمول یاد نخواهید گرفت بلکه یک الگو یاد خواهید گرفت و تمام سوالات یک مبحث را با همین الگو میتوان در سریع ترین زمان ممکن حل کرد. همینطور اگر به ۵۰% سوالات درست جواب داده باشید و نصف دیگر را با کمک تکنیک های ارایه شده علامت بزنید رتبه شما از ۵۰% به ۸۴/۷% افزایش می یابد. آیا ظرفیت قبولی رشته های پزشکی برای سال 1402 افزایش دارد؟ دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی برای اطلاع از ظرفیت ها و انجام فرایند انتخاب رشته برای داوطلبان ضروری است.

فراموش نکنیم که ما سه هدف مهم را در این پروژه برای شما در نظر گرفتیم که برای رسیدن به آن باید به همه مسیری که از امروز تا کنکور پیش بروید، دقت شود. فلذا چون امروز دوشنبهست، برای خالی نبودن عریضه و همچنین چون گویا کنکوریجماعت گویا خیلی به جزوه علاقمنده و الان هم برای خیلیها زمان مرور و جمعبندیه، گفتم یه سری جزوه کنکور هنر رو که هنوز برام مونده اینجا بذارم. رشته های بدون کنکور گروه تجربی را به تفکیک دانشگاه ها در اینجا مشاهده می کنید. اینجا بهتون میگیم که برای هر درس با هر سطح آمادگی، چطوری باید دروس عمومی رو برای آزمون سراسری مطالعه کنید. همان طور که از اسم رشته شما پیداست، دو درس ریاضی و فیزیک از بالاترین میزان اهمیت برخوردارند. داوطلبایی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارن باید قبل از ثبت نام لیست رشته محل های بدون آزمون دانشگاه آزاد را بررسی کرده و انتخاب رشته انجام بدن. داوطلبایی که در کنار کنکور تجربی در آزمون زبان و هنر هم شرکت کردن توجه داشته باشن که انتخاب رشته همه گروه های آزمایشی که شرکت کردن باید در یک فرم انجام بشه که نحوه چینش اون بر اساس اولویت های داوطلب هستش.

کتاب­های کمکآموزشی پرش به دلیل تطابق کامل با لوح­های فشرده، به تسریع روند مطالعاتی داوطلب هنگام استفاده همزمان از ویدیو و کتاب، کمک فوق­العاده­ای کرده و باعث بهینه شدن ساعات مطالعاتی می­شود. بر اساس تحقیقات انجام شده زمانی که فردی لغات انگلیسی را با صدای بلند میخواند و صدایش را ضبط میکند حرکات دهانش واضحتر میشود همین امر باعث ثبت دقیقتر اطلاعات در مغز میشود. بر اساس اعلام سازمان سنجش جوان ترین داوطلب کنکور امسال چهار داوطلب ۱۳ ساله و مسن ترین آنها هم دو داوطلب ۸۱ ساله است. لازم به ذکر است، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیهای، فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری سال 1401 که از آنها سوال طرح نخواهد شد را اعلام کرده است. وی ادامه داد: داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت نامی در این مورد اظهار علاقهمندی کردهاند از امروز باز هم میتوانند تغییر علاقهمندی خود را در این مورد اعلام نمایند.

تحلیل و ارزیابی سوالات آزمون اهمیت زیادی دارد از این رو توصیه می شود پس از پاسخ به سوالات حتما جواب های خود را با پاسخنامه ارائه شده در جدول مقایسه کنید. برخی از کتاب های کمک آموزشی دارای چکیده و خلاصه ای از دروس می باشد که به جمع بندی سریع تر مطالب کمک خواهد کرد. دروس عمومی 23 واحد، دروس پایه علوم (اصلی) 61 واحد، دروس تخصصی و دروس کاربردی 50 واحد و دروس اختیاری 8 واحد را شامل میشوند. اطلاع از بودجه بندی کنکور تجربی ده سال اخیر به داوطلبان کنکور تجربی 1401 کمک می کند که مباحث پر تکرار دروس عمومی و تخصصی کنکور را بشناسند و بتوانند در برنامه ریزی خود مدیریت زمان داشته باشند. داوطلبان گروه آزمایشی تجربی باید به مجموع 170 سوال در مدت زمان 175 پاسخ دهند. مجموع سوالات، مواد امتحانی و زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه عمومی و اختصاصی کنکور خارج از کشور همانند آزمون سراسری داخل کشور می باشد. ما در ایران آموزشگاه سعی نمودیم تا ۵ تا از بهترین آموزشگاه کنکور هشتگرد را نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه و …

در مشاوره کنکور تجربی آکادمی دورخیز چه مزایایی هست؟ اگر قصد برنامه ریزی برای مطالعه دروس و شرکت در کنکور تجربی را دارید، توصیه می شود در ابتدا هدف خود را مشخص کنید و با توجه به ضرایب دروس رشته انتخابی در هر زیرگروه، برنامه ریز خود را انجام دهید. ضرایب دروس عمومی کنکور تجربی در تمام زیر گروه ها ثابت است اما ضرایب دروس اختصاصی در زیر گروه های مختلف فرق می کند که در ادامه بررسی خواهیم کرد. آزمونی که سرنوشت میزان درامد تا محل زندگی را میتواند برای آن ها تعیین کند. پذیرش بعضی رشته ها و دوره ها در کنکور سراسری به صورت بومی گزینی(استانی، ناحیه ای، قطبی) انجام می شود و داوطلب های آن بوم شانس قبولی بیشتری نسبت به دیگر داوطلبان خواهند داشت.

برای به یاد سپردن دروس حفظی مانند لغات زبان ، تاریخ ادبیات و … حتی فورمول ها را هم نباید حفظ کرد بلکه باید ریشه فورمول رو یاد گرفت. حتی یک کلمه هم، نیاز به خلاصه برداری ندارید و تمام تمرکز شما صرف یادگیری می شود. این دفترچه ها دارای تنوع است و دفترچه سوالات همراه با پاسخنامه هر آزمون مربوط به هر یک از داوطلبان گروه های آزمایشی در یک بسته نایلونی بسته بندی شده و در زمان مشخص تحویل داوطلبان خواهد شد. بهترین برنامه ریزی برای داوطلبان کنکور 1401 تجربی برنامه ای است که جدول آن طبق شرایط خود داوطلب تنظیم شده باشد.

که می توان با هوشیاری و دقت کافی از این مرحله به خوبی گذرکرد. با این روش شما 5 مرحله حرفه ای مطالعاتی که گفتیم را به خوبی میگذرانید. جواب:رشته های نظری ریاضی و تجربی،کمی هم انسانی و رشته های فنی حرفه ای و کمی هم هنر! داروسازی / بهداشت عمومی / شیمی کاربردی / شیمی محض / بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها / مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار … مواد امتحانی دفترچه اختصاصی کنکور تجربی شامل دروس زمین شناسی (25 سوال)، زیست شناسی (50 سوال)، ریاضی (30 سوال)، فیزیک (30 سوال) و شیمی (35 سوال) می باشد. در جلسه بررسی کنکور ۱۴۰۰، نتایج آزمونهای جامع هر پایه در دروس مختلف، به صورت گزارش آماری با نتایج کنکور دانشآموزان داوطلب کنکور ۱۴۰۰ مقایسه شد.

سعی کنید با تمرین و تکرار زیاد، سرعت خواندن خود را افزایش دهید. برای کنکور 1401 ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی افزایش داشته و برای سال 1402 هم پربرجا خواهد بود. 2️⃣ متقاضیان بایستی جهت اطلاع از کدرشته محل های ارائه شده در دانشگاه آزاد و ظرفیت آن ها، در گام اول “ دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ” را دانلود و دریافت کنند و کد رشته محل های مورد نظر خود را از آن استخراج نمایند. با توجه به اینکه تنوع رشتههای بدون کنکور زیاد است، همچنین واحدهای دانشگاهی ارائه دهنده نیز متنوع هستند، بنابراین داوطلب به راحتی میتواند رشته دلخواه خود را در دانشگاه مورد نظر انتخاب کرده و به ادامه تحصیل بپردازد. این منابع بسته به دروس مختلف از کتاب های سال دوم دبیرستان تا سال چهارم یا پیش دانشگاهی را شامل می شود. آیلتس (دانشگاهی) – آزمون بینالمللی زبان انگلیسی (برای دانشجویان بینالمللی). سلام وقتتون بخیر لطفاً جواب منو بدین واقعا من نمیدانم چه رشته ای برم من کاردانی مترجمی اسناد و مدارک از دانشگاه علمی کاربردی گرفتم می خواستم از تون بپرسم می توانم در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در رشته پزشکی شرکت کنم؟ اگر این سرمایه گذاری انجام نشود در آینده هزینه های تحصیل در رشته های پرهزینه یا دانشگاه های غیردولتی و شهریه ای، هزینه های یافتن شغل مناسب، هزینه های بیکاری و عقب ماندن از مسیر عادی زندگی ده ها یا صدها برابر هزینه مشاوره خواهد بود.

و این شایعات به خاطر پر کردن کلاس های کنکور و ترمیم معدل اینگونه مؤسسات میباشد. وی با بیان اینکه سؤالات کنکور امسال بسیار سخت بود و حتی نسبت به سالهای گذشته بسیار سختتر بود، گفت: مخصوصاً گلایه ما از طراحان سؤال به خاطر سؤال ریاضی است که بسیار سخت و دور از انتظار طراحی شده بود. دانشگاه های فرهنگیان و تربت معلم به خاطر استخدام رسمی در آموزش و پرورش، یکی از مهم ترین انتخاب ها در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری به حساب می آید. اطلاع از مواد امتحانی و ضرایب مربوطه، از آن جهت اهمیت دارد که متناسب با بالا بودن درصد دروس ضریب دار در یک زیرگروه، رتبه و شانس قبولی داوطلب در رشته های آن زیرگروه نیز افزایش خواهد یافت. زیرگروه در کنکور چیست و چه تاثیری دارد؟

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، دکتر خدایی در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد درباره تاثیر نتایج امتحانات نهایی در سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور گفت: ملاک ما برای تاثیر سوابق تحصیلی نمرات سایت ahmadikonkoor امتحانات نهایی است. با هر سطح تحصیلی و آمادگی که هستید، یک روش مطالعه خاص رو باید در پیش بگیرید. داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری تجربی را دارند، برای برنامه ریزی دقیق تر باید در ابتدا هدف خود را مشخص نمایند و سپس باتوجه به آنکه رشته مورد نظرشان در کدام زیرگروه است، دروس خود را اولویت بندی کرده و مطالعه نمایند. زیرگروه های کنکور تجربی در اینجا آورده شده است. رشته های تربیت معلم تجربی را در اینجا مشاهده می کنید. اینکه چه کسانی در تربیت معلم و دانشگاه های فرهنگیان پذیرفته می شوند و به استخدام آموزش و پرورش در می آیند موضوع این مطلب است. حالا اگر چند ماه درس بخوانید و بعد متوجه شوید مشکلی وجود داشته، آن وقت چه میشود؟ کلمات را زمزمه نکنید، با این کار باعث می شوید که مغز شما حداکثر کارایی خودش را نداشته باشد.

همانند بسته معلم خصوصی رشته تجربی، بسته های رشته ریاضی نیز در قالب لوح های فشرده در کنار جزوات تالیفی اساتید کنکور آسان است در اختیار شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار می گیرد. واقعاً معقولانه نیست که زندگی و آینده یک دانش آموز و در واقع حیات دنیوی و اخروی او با ۷۵ دقیقه پاسخ به آزمون عمومی و ۳ ساعت پاسخ به آزمون اختصاصی تا این اندازه تحت تأثیر قرار گیرد. قسمت اول: در يک نيم روز از 8 صبح تا ساعت 12 ظهر يکي از کنکورهاي سراسري را از کتاب زرد کانون آزمون ميدهيد و شرايط کنکور را براي خودتان شبيهسازي ميکنيد. در اين چند روز انتقالي خود را از لحاظ علمي، روحي و ذهني براي شروع دوران جمعبندي آماده ميکنيد. استفاده از منابع به دانش آموزان کمک می کند نقاط ضعف خود را شناسایی کنند. اهمیت استفاده از منابع کمک آموزشی برهیچکس پوشیده نیست. برنامه ریزی برای کنکور باید نقاط ضعف و قوت شما را پوشش دهد تا بتوانید با استفاده از آن پیشرفت کنید. در نهایت نیز می توانند درصد دروس خود را با درصد دروس و کارنامه آخرین نفراتی که در رشته و دانشگاه مورد علاقه آن ها پذیرفته شده اند، تطابق دهند و متوجه شوند تا چه اندازه برای تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود شانس قبولی دارند.

“سوخت جت پزشکی” کامل ترین بسته رشته تجربی است که فقط و فقط برای قبولی رشته های پزشکی طراحی شده است. پشتیبانی کامل و همه جانبه مشاورین مرکز مشاوره کنکور دورخیز در تمام مراحل تا رسیدن به موفقیت وجود دارد و شما در این مسیر سخت، اصلاً تنها نیستید. پس از به اتمام رسیدن کنکور سراسری ۱۴۰۰ زمان ثبتنام در کنکور ۱۴۰۱ نیز در حال نزدیک شدن است. با این حال برخی منابع در فضای مجازی ادعای تقلب گسترده ۲۵ هزار نفر از داوطلبان تجربی را مطرح کردند که رییس سازمان سنجش ضمن رد ادعای مطرح شده درباره تقلب گسترده در کنکور تجربی، اذعان میکند که با تعداد ۴۸۰ نفر از متخلفان این آزمون برخورد شده و برای آنها پرونده تشکیل شده است. بهترین منابع کنکور سراسری تجربی برای آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه گردآوری شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور سراسری تجربی را دارند، لازم است آگاهی لازم در رابطه با ضرایب و منابع عمومی و اختصاصی کنکور تجربی را داشته باشند تا بتوانند دروس خود را براساس برنامه ریزی مطالعه نمایند. برای موفقیت در کنکور سراسری و آگاهی از نحوه طراحی سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی، بررسی دفترچه سوالات کنکور سال های گذشته اهمیت زیادی دارد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی