تحلیل و بررسی آماری کنکور سراسری 1400 رشته تجربی چی بخونم | ahmadikonkoor

در این بخش تعداد شرکت کنندگان کنکور هر رشته در نوبت دی آزمون سراسری 1402 را به تفکیک و براساس آخرین آمار سازمان سنجش ارائه می کنیم. پاسخنامه های تشریحی زیر پیشنهادی بوده و به منزله پاسخ قطعی به سوالات نمی باشد، بلکه تنها نظر دبیران گرانقدر تهران و شهرستان به همراه و رتبه های برتر در پاسخ به سوالات کنکور تجربی 1400می باشد، و کلید اولیه پاسخ رسمی این سوالات روز دوشنبه توسط سازمان سنجش منتشر می شود. دانلود پاسخنامه کنکور سراسری 1400، به داوطلبان حاضر سر جلسه این آزمون کمک می کند تا با بررسی کلید اولیه سوالات با پاسخ های خود از حدود درصدهایشان مطلع گردند. برای دانلود پاسخنامه گروه آزمایشی مورد نظر خود، مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد. از طرفی عده ای از داوطلبان کنکور سال آینده، بی صبرانه منتظر انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰ می باشند تا با نحوه طراحی سوالات این آزمون آشنا شده و با داشتن دیدی کلی نسبت به نوع و نحوه طراحی سوالات آزمون، جهت کسب موفقیت درکنکور سراسری اقدام به مطالعه و برنامه ریزی نمایند.

فرمول های فیزیک جامع کنکور ریاضی

✔️ این دفترچه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود که لینک دانلود آن به محض انتشار ، در متن مقاله قرار داده می شود . با توجه به اینکه تعداد مجاز ثبت نظر بصورت VIP برای امروز به اتمام رسیده است، سوال شما به شکل عادی ثبت شد و پاسخگویی به آن 3 روز کاری زمان خواهد برد. شما امروز از سهمیه پاسخگویی VIP خود یکبار استفاده کرده اید و تا فردا امکان ثبت سوال دیگری ندارید.

  • تعداد کارت های صادر شده برای گروه آزمایشی هنر ۱۲۵ هزار و ۱۲۱ کارت است که از این تعداد ۸۷ هزار و ۳۲۶ نفر زن و ۳۷۷ هزار و ۹۵ نفر مرد هستند.
  • گرچه سوال شما مرتبط با تعداد داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ نیست ، اما رتبه قبولی رشته های مختلف دانشگاه فرهنگیان متفاوت است و می توانید با کلیک بر روی لینک زیر رتبه قبولی رشته های انسانی دانشگاه فرهنگیان را مشاهده کنید.
  • همچنین داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزارهای موجود جهت انتخاب رشته کنکور تجربیاعم از (نرم افزارهای انتخاب رشته مجازیکنکور سراسری، قبولی بر اساس رشته و دانشگاه و قبولی براساس رتبه) با توجه به رتبه محاسبه کرده خویش از رشته محل های قبولی خود آگاه شوند.

در گروه علوم ریاضی و فنی ۱۲۰ هزار و ۹۵ داوطلب شرکت کرده اند که ۱۲.۲۷ درصد داوطلبان را شامل می شود. گروه هنر با ۳۹ هزار داوطلب ۳.۹۹ درصد و گروه زبان با ۵۹ هزار داوطلب ۶ درصد داوطلبان را در اختیار دارند. بسیاری از داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ پس از اعلام نتایج کنکور، دچار تردید در مورد انجام انتخاب رشته و یا پشت کنکور ماندن می شوند. نتیجه نهایی ۱۶ کد رشته دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد. بیش از ۲۰ هزار نفر در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

http://baranclothesshop.ir

لازم به ذکر است که درخواست اعتراض به مجله خبری کنکور استاد احمدینامه کنکور سراسری 1400، به همراه مشخصات فردی داوطلب به کمیته‌ تخصصی در این خصوص، ارسال گشته و مورد بررسی مجدد قرار می گیرد. در صورتی که اطلاعات فرد ناقص بوده و یا مشکل بطور واضح توضیح داده نشود، به درخواست وی ترتیب اثر داده نخواهد شد. خوب، اینجا اومدیم به یه بخش دیگه از سایت دیجی کنکور، در اینجا ما سوالات کنکور تجربی 1400 رو آماده کردیم… آمار دقیق داوطلبان گروه های آزمایشی کنکور 1400 فعلا توسط سازمان سنجش اعلام نشده است. راحت ترین درس عمومی در کنکور سراسری ۱۴۰۰ درس دین و زندگی بوده است. آموزش ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ به طور کامل و دقیق، در قسمت ثبت نام آزمون سراسری سایت سنجش قرار دارد.

همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم! ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آمار ثبت نام کنندگان کنکور سراسری هنر ۱۴۰۰

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی