تاریخ برگزاری کنکور 1400 اعلام شد- اخبار فرهنگیان و مدارس اخبار اجتماعی تسنیم خبرگزاری تسنیم | ahmadikonkoor

در ادامه میتوانید pdf سوالات کنکور سراسری 1400 در درس عربی را به همراه کلید و تحلیل تشریحی در هر سه رشته دریافت کنید. شناسنامه کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ منتشر شد و از میان یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۳۰ نفر حاضر در جلسه آزمون در نهایت ۴۵۵ هزار و ۴۲۴ نفر در رشته های مختلف پذیرفته شدند. همچنین موسسه تحصیلی تلفنیهیواتمامی نرم افزارهای موجود برای انتخاب رشتهکنکور سراسریرا به صورت رایگان در اختیار متقاضیان کنکور تجربی قرار داده تا داوطلبان بتوانند با آگاهی کامل این مرحله از کنکور سراسری را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند. تعداد ثبت نام کنندگان کنکور سراسری 1402 به تفکیک هریک از گروه های آزمایشی در این مقاله بیان شده است.

http://baranclothesshop.irهمچنین داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزارهای موجود جهت انتخاب رشته کنکور سراسری اعم از (نرم افزارهای انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری، نرم افزار قبولی بر اساس رشته و دانشگاهو قبولی براساس رتبه) با توجه به رتبه محاسبه کرده خویش از رشته محل های قبولی خود آگاه شوند. این نرم افزارها بهترین راهنمای داوطلبان کنکور سراسری برای داشتن انتخاب رشته ای درست و اصولی با کمترین درصد خطا محسوب می شوند. با احتساب متقاضیانی که در مهلت‌ های تمدیدی جدید ثبت نام کرده‌ بوده اند مجموع داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۳۶۹ نفر رسید. مجموع داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ به محض انتشار آمار در همین مقاله به طور دقیق و لحظه ای، به روز رسانی می شود. تعداد شرکت کنندگان کنکور سراسری 1401 و 1400، به تفکیک هر یک از گروه های آزمایشی در ادامه بیان شده است.

  • جزئیات مصاحبه و مرحله دوم برای ۱۶ کدرشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ با پذیرش به صورت نیمه متمرکز اعلام شد.
  • کنکور سراسری 1400، در پنج گروه آزمایشی (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) در روزهای 9 تا 12 تیر ماه برگزار می گردد.
  • راحت ترین درس عمومی در کنکور سراسری ۱۴۰۰ درس دین و زندگی بوده است.
  • با مشاوران ما تماس بگیرید تا تکنیک حل سوالات عمومی و اختصاصی در کمترین زمان را آموزش ببینید.

مجله خبری کنکور استاد احمدی انسانی، هم یکی دیگر از پر متقاضی ترین گروه های آزمایشی کنکور می باشد. بعد از اتمام مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این آزمون، داوطلبانی که سرجلسه حضور داشتند، به دنبال سوالات و پاسخنامه کنکور انسانی ۱۴۰۰ هستند تا بتوانند پاسخ های خودشان را با کلید اولیه سوالات تطبیق داده و وضعیتشان را با استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه و انتخاب رشته بسنجند. صفحه ویژه کنکور 1400 تجربیکه شامل سوالات کنکور 1400 تجربی ، پاسخ تشریحی کنکور 1400 تجربی و کلید پیشنهادی کنکور 1400 تجربی در گروه های نظام جدید رشته تجربی است را پس از برگزاری کنکور 1400 و انتشار رسمی سوالات توسط سازمان سنجش در سایت یک شو مشاهده کنید. دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰، چند ساعت بعد از اتمام این آزمون بر روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قرار گرفت. داوطلبان متقاضی کنکور تجربی سال آینده با بررسی و تحلیل اینسوالات،می توانند با نحوه طراحیسوالاتآزمون تجربی آشنا گردند.

– پاسخ تشریحی ریاضی کنکور تجربی 1400 توسط مهرداد استقلالیان/ پی سی کنکور

▫️ثبت نام در گروه علمی رشته انسانی بر خلاف رشته ریاضی با افزایش داوطلبان مواجه بوده است. در گروه علوم انسانی آزمون سراسری سال جاری ۴۱۲ هزار و ۵۸۸ نفر شرکت کرده‌اند در حالیکه در رشته ریاضی این رقم به ۱۴۲ هزار و ۷۲۱ نفر می‌رسد که تنها ۳۶ درصد از داوطلبین علوم ریاضی را بانوان تشکیل می‌دهند. تمامی داوطلبانی که تمایل به دریافتدفترچه سوالاتکنکور تجربی 1400 دارند، معمولا چند ساعت بعد از اتمام این آزمون می توانند به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و دفترچه های عمومی و اختصاصی کنکور تجربی را دانلود کنند. دفترچه سوالات کنکور سراسری هنر داخل کشور از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شد.

کنکور سراسری ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می شود؟

براساس اطلاعیه سازمان سنجش، کنکور سراسری 1402، زمان برگزاری کنکور دی ۱۴۰۱ روزهای ۲۹ و ۳۰ دی مقرر شده است. در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ صبح روز ۲۹ دی ‌کنکور علوم تجربی و بعد از ظهر همان روز کنکور زبان‌های خارجی برگزار می شود. در صبح روز ۳۰ دی ‌‌کنکور علوم انسانی به همراه کنکور ریاضی و در بعد از ظهر همان روز کنکور هنر برگزار خواهد شد. زمان برگزاری کنکور تجربی در روز جمعه 11 تیر می باشد و دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۰ داخل کشور ، ساعاتی پس از برگزاری از طریق سازمان سنجش منتشر می شود. کنکور تجربی 1400 برای نظام جدید برگزار شد تا بدین صورت داوطلبان تلاش یکساله خود را در قالب یک آزمون سراسری چند ساعته بسنجند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی