بررسی کامل کتابهای پایه دهم تا دوازدهم

مرکز اولیه و اصلی دانشکده هنر دانشگاه الزهرا در سال ۱۳۴۳ با پذیرش دانشجو در رشته طراحی لباس آغاز به کار کرد. چون اون دانشجو سعی کرده در تمام زمان های محدودی که می تونه پیدا بکنه “در کنار” رشته مثلاً آینده دار، کار گرافیکی یاد بگیره یا انجام بدهو چون زمان اصلیش برای کار و رشته دیگه ای که دوستش نداره داره تلف میشه، در زمینه گرافیک هم یه هنرمند یا گرافیست تأثیرگذار نمیشه! کنکور یکی از مراحل آینده ساز برای داوطلبان در زندگی است. خبر کاهش دانشآموزان رشته ریاضی و فیزیک در کنکور امسال به 10 درصد با وجود اثرات بسیار در آینده کشور کمتر مورد توجه قرار میگیرد. مورد بعدی هزینه های بالای کلاس های خصوصی می باشد که ممکن است برای خانواده ها قابل پرداخت نبوده و یا دشوار باشد. هنگامی که یک جهت را انتخاب کرده اید ، این هوشمندانه است که آنچه را که می خواهید به آن برسید انتخاب کنید.

تست آموزشی به گروهی از تست ها میگویند که دانش آموز بعد از مطالعه ی درس باید به حل آن ها بپردازد تا هم مطالب مطالعه شده تثبیت گردد، هم دانش آموز به قسمت هایی که باید مجدد به مطالعه ی آنها بپردازد و در آن ضعف دارد آگاه شود. در ارتباط با دروس تحلیلی مطلبی که بسیار باید به آن توجه کنیم این است که ، چون اصولأ این مطالب میزان فراری آنها کمتر میباشد ، و چون بر اساس یک تحلیل مسئله و یا تحلیل موضوعی خاص میباشد ، باید دقت کنیم که دروسی که معمولأ با منطق خاصی همراه هستند ، پس فهمیدن و به خاطر سپردن آنها معمولأ آسان تر از مطالب حفظی میباشد. توصیه می کنیم اگر ساعت مطالعه کمی دارید ، حتما در روز نیم ساعت افزایش دهید تا پس از چند روز به تعادل لازم برسید. و سوال دیکه اینگه شما متوسط چه مدت و روزی چند ساعت رو مطالعه کردین؟ این امر باید به شما انگیزه کافی برای ادامه کار در این زمینه را بدهد ، زیرا بسیار طبیعی است که در حین کار در جهت اهداف بلند مدت دلسرد/بی انگیزه شوید ، در صورتی که نتوانید پاداش هایی را که از راه رسیدن به آنها خواهید داشت ، مشاهده کنید.

همانطور که به تلاش خود ادامه می دهید و در صورت مواجه شدن با شکست ها ، با رویکرد مثبت به آن نگاه کنید زیرا شما فقط تعداد گزینه ها را حذف کرده و به موفقیت خود نزدیک می شوید. پیش از آن که به روایت کنکور پارسال و جزییات تقلب کمسابقه بپردازیم، نگاهی به کارزارهای پرتکرار این روزها بخشی از واقعیت رخداده را روشن میکند؛ وضعیت (استوری) واتساپ و اینستاگرام ساکنان کهگیلویه در چند روز گذشته به طور گسترده به یک درخواست مشخص ختم میشود: «کنکور را سالم برگزار کنید.» آنها این درخواست خود را از استوری شبکههای مجازی و اجتماعی هم فراتر بردهاند و در چندین خبرگزاری هم با امضای مجازی، کارزارهایی را برای مقابله با تکرار اتفاق سال گذشته ایجاد کردهاند؛ کمپین «اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تقلب در کنکور ۱۴۰۱» در خبرگزاری فارس نزدیک به ۱۰ هزار امضا دارد و در وبسایت «کارزار» هم چندین کمپین و درخواست مشابه ایجاد شده است.

نتيجه اين کار به قدري خوب شد که طي دو سه سال، روش سه روز يکبار به سرعت فراگير شد و در سالهاي اخير به دانشآموزاني که اندکي ترديد دارند پيشنهاد ميکنيم اين روش را دو سه بار اجرا کنند تا خودشان در عمل تجربه کنند که اين روش جمعبندي تا چه ميزان اعتماد به نفس و آرامش شان را افزايش ميدهد و سبب تسلط بيشتر بر آموختههاي آن ها ميشود . در برنامه ریزی کنکور مهم ترین روش برای جمع بندی درس های هر سه سال استفاده از روش مشهور ((سه روز یکبار)) می باشد. همانطور که گفته شد روش برنامه ریزی بلند مدت و ماهانه یکسان است. همانطور که ملاحظه کردید موسسه آموزشی حرف آخر برای تمامی پایه های کنکوری چه متوسطه اول و چه متوسطه دوم دارای پکیج های آموزشی و حتی در مواردی کتاب های کار رایگان می باشد. همانطور که کارل لوئیس ، ورزشکار دوومیدانی گفته است: “افکار من قبل از یک مسابقه بزرگ معمولاً بسیار ساده است. لذا آموزش شیمی کنکور و یادگیری آن برای دانش آموزان یک بخش مهم برای کسب نتیجه مورد قبول در در کنکور سراسری محسوب می شود. دانش آموزان کنکوری می توانند خودشان را در دانشگاه و رشته ای که دوست دارند تصور کنند و هدف شان را روی یک کاغذ بنویسند و روی دیوار اتاق شان بچسپانند تا هر روز یادآوری شود و آن را فراموش نکنند.

وقت مشاوره ۱۵ یا ۳۰ دقیقه ای تلفنی از منشی بگیرید تا صحبت کنیم دقیق تر . در ادامه مطلب اطلاعات تکمیلی در رابطه با ” صفر تا صد کنکور هنر ” را مطالعه خواهیم کرد . به داوطلبانی که قصد برنامه ریزی اصولی دارند، توصیه می شود با مشاوران تخصصی کنکور هنر آرته از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشند تا بتوانند نحوه مطالعه صحیح کنکور سراسری را از طریق یک برنامه ریزی صحیح بیاموزند. لذا انتخاب یک مدرس برتر در این زمینه بسیار کمک کننده خواهد بود. برای رسیدن به بهترین نتیجه ابزار های کمکی در طول مسیر بسیار مهم است و چه بسا تلاش فراوان بدون داشتن نقشه راهی درست هیچ نتیجه ای نداشته باشد. برای هر هدفی برآورد زمانی معقولی داشته باشید تا در صورت عدم موفقیت در رسیدن به آنها به دلیل کمبود زمان دلسرد نشوید. مهم ترین ابزاری که در طول مسیر به دانش آموزان پر تلاش کمک می کند تا به هدف خود برسند، پکیج ها و دی وی دی های آموزشی است. با توجه به مفهومی شدن کنکور و دشوار شدن پاسخگویی به سوالات موسسات اموزشی بسیاری در سطح کشور شروع به فعالیت کرده اند که هر کدام اساتید جداگانه و پکیج های خود را دارند.

این بدین معنی است که داوطلبان برای هر سوال درس شیمی تنها 60 ثانیه فرصت دارند. اما ضوابط و مقرارت دگرگونی وجود دارد که این آزمون برای این دسته از افراد هموار شود. در این بین اما معدود کسانی هم بودند که با دغدغه و علاقه نه تنها روایت میکردند که حتی ماهها پیگیر قضایی این پرونده هم شدند. برخی از کنکوری ها و حتی والدین آن ها انتظار دارند که دانش آموز کنکوری، خواب بسیار کمی داشته باشد. و دسته سوالاتی از این قبیل که برای یک کنکوری و خانواده اش بسیار مهم و درگیر کننده است. اما اکثر دانش آموزان روش مطالعه شیمی کنکور را به صورت صحیح و اصولی نمی دانند و نمیدانند کدام یک از روش های مطالعه به صورت فصل به فصل یا مبحثی مناسب انها می باشد یا خیر.

شما دانش آموزان عزیز برای هر درس کنکوری خود و در هر پایه تحصیلی می توانید بهترین کتاب ها و پکیج های آموزشی را از موسسه حرف آخر تهیه کنید تا دیگر بابت آموزش و پاسخگویی به سوالات در هر سطحی نگرانی نداشته باشید. جزوه ی خلاصه مفاهیم از فیزیک 3، برای داوطلبان و دانش آموزان عزیز تهیه و تنظیم شده است. در این روش تدریس ابتدا باید تمامی مفاهیم را روی کاغذ بنویسیم و سپس مهمترین مورد را انتخاب کنیم. درس زبان انگلیسی در موسسه حرف آخر توسط استاد مجتبی محمودی تدریس میشود. اموزشگاه های کنکور سیستان و بلوچستان در جهت ارائه خدمات بهتر در حال تلاش و رقابت هستند و همیشه با ارائه تکنیک های جدید آموزشی سعی در مطرح کردن نام خود دارند اما تعداد معدودی از کلاس های کنکور شهر سیستان و بلوچستان هستند که در زمینه مشاوره تحصیلی و کلاس های علمی و تقویتی سر زبان ها هستند. اما به کمک دی وی دی های آموزشی این محدودیت برطرف شده و هر مبحث را می توان چندین بار مشاهده کرد تا به درک کامل و تسلط بالا در آن بخش رسید. این موسسه با درک عمیق نیازهای آموزشی داوطلبان کنکور در تمامی مقاطع و زمان محدود آن ها برای یادگیری توانسته است گامی مهم در این راستا بردارد و با شعار بسط عدالت آموزشى که پیش تر منحصر به تهران و برخى از مراکز استان ها بود در این عرصه فعالیت می کند.

باید همراه با کارت شناسایی معتبر به باجه رفع نقص سازمان سنجش مستقر در استان خود مراجعه کنید. برای ثبت نام کنکور در هر گروه آزمایشی به خصوص می بایست کارت اعتباری مربوط به آن را خریداری کرد. اما از آنجایی که این درس جزو دروس مهم کنکوری برای هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی می باشد، آموزش صحیح شیمی کنکور نیز به پیشرفت داوطلبان کمک شایانی خواهد کرد. نکتهي مهم و پر اهميت اينجاست که گرچه تعدادي از سؤالات کنکور هنر از منابع مطالعاتي آزاد مطرح ميشوند اما با تسلط بر کتابهاي درسي و بدون مطالعهي منابع مطالعاتي آزاد هم ميتوان به حجم زيادي از اين سؤالات منابع مطالعاتي آزاد پاسخ داد. در صورت تمایل می توانید مشاوره و یا انجام انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 97 خود را با مشاوران ما بسپارید.

اگر در مسیری که برعکس آنچه می خواهید به آن برسید تلاش کنید ، به موفقیت دست نخواهید یافت. موفقیت برای هرکسی که مایل به دستیابی به آن است امکان پذیر است. تمرکز یک عنصر ضروری برای دستیابی به موفقیت است. اشتیاق واقعاً می تواند به شما در دستیابی به رویاهایتان کمک زیادی کند اطمینان حاصل کنید که بهترین تلاش خود را برای انجام وظیفه انجام داده اید کار روی چیزی با اشتیاق کامل باعث رضایت شما از کار و تلاش بسیار برای آن از انتها می شود همچنین ، ارائه بهترین کار شما را تشویق می کند تا کار مورد نظر خود را بهتر انجام دهید و احساس اعتماد به نفس را در شما ایجاد می کند.

در ادامه ابزار های رسیدن به نتیجه طلایی در کنکور را برایتان آورده سایت ahmadikonkoor ایم. افراد موفق برای غلبه بر ترس های خود بر ذهنیت خود کار می کنند و تا رسیدن به اهداف خود ادامه می دهند. همتان طور که گفته شد برای رسیدن به نتیجه عالی در کنکور 1401 و غلبه بر حریفان، علاوه بر تلاش به نیروی کمکی که همان آموزش درست و مفهومی است نیاز داریم. راز موفقیت شماره 6: برای رسیدن به موفقیت تمرکز کنید. داوطلبان برای شرکت در آزمون و حضور در جلسه کنکور ، باید در بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه ، ثبت نام خود را انجام دهند و بعد از آنکه با دریافت شماره پرونده و کدپیگیری ، ثبت نام آنها قطعی شد ، می توانند در زمان برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و در حوزه آزمون حضور یابند. در آزمون سال ۱۳۹۴ که چهل و ششمین کنکور ایران بود حدود ۸۵۰۰۰۰نفر داوطلب ورود به دانشگاه بودند که ۵۰۰۰۰۰ نفر در رشته علوم تجربی ثبت نام کرده بودند.

من افراد خاصی را از نزدیک دیده ام که می خواهند سریع ثروتمند شوند ، آنها به دنبال راه های میانبر هستند. آنها به دنبال راه های میانبر هستند. من آنها را دیده ام که سعی می کنند از یک میانبر به کلید دیگر بروند ، در طولانی مدت هرگز کار نمی کند. اگر می خواهید دانش آموزان مطالب مهم و نکات کنکوری را همیشه به خاطر داشته باشند، آن را بیش از یک بار تکرار نمایید. تاثیر معدل به صورت قطعی به ضرر دانش آموزان با سوابق تحصیلی بد، ولی کسب نمره خوب در کنکور است و برعکس. با اینکه به من هم شرکت در کلاسهای کنکور پیشنهاد شد، ولی ترجیح دادم شرکت نکنم. محمدی: من خیلی کم درس خواندم، ولی کلاس میرفتم. حتی هنگامی که آنها از طریق آن میانبرها مقداری پول سریع به دست می آورند ، آن را خیلی سریع خرج می کنند ، به جای اینکه این پول را سرمایه گذاری کنند تا بتواند رشد کند. کنکور هنر با کنکورهای دیگر متفاوت است و این گونه نیست که یکسری کتاب مشخص داشته باشند؛ در واقع اصلاً نمی شود همه کتاب ها را خواند؛ چون خیلی زیاد است.

فرقی هم نمیکند که یک سال به کنکور مانده است یا یک روز چون همواره با این پرسش مواجه خواهید شد. اما همه ی اساتید برتر را در یک شهر با استان نمی توان خلاصه کرد. اما بعداز برررسی دروس اگه دقت کنین می بینین که ضرایب دروس تخصصی در زیر گروه های مختلف متفاوته! در نتیجه : داوطلبانی که به هر دلیل، امکان استفاده از کلاسهای کنکور را ندارند، همراه با تهیه مجموعه «بسته جامع کنکـور هنـر»، کلاس و استاد را نیز همزمان در منزل خواهند داشت. در نتیجه بهتر است تخته شاسی با سایز مناسب به همراه داشته باشید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی