انواع شارژر لپ تاپ با گارانتی تعویض IranFSO کامپیوتر افق-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای اطلاع از نحوه صحیح استفاده از باطری به مقاله راهنمای استفاده از باطری لپ تاپمراجعه شود. واژه کالای استوک در دیکشنری به معنای کالایی که در انبار مانده و استفاده نشده باشد، آمده است. در مواردی مانند LCD و مادربرد قبل از ارسال تست می شود و فیلم تست قطعه با شماره سریال برای خریدار ارسال میشود. ضمنا تمام کالاهای سایت کالالپ دارای گارانتی از یک ماه تا یک سال بر اساس شرایط هستند. صفحه نمایش‌هایی که زودتر تمام می‌شوند نیز باتری کمتری مصرف می‌کنند.

ابتدا باید لپ تاپ خود را کاملا خاموش کنید (نه اینکه آن را در حالات Sleep یا Hibernate قرار دهید). پس از آن، لپ تاپ خود را فقط با استفاده از کابل آداپتور برق راه اندازی کنید. مطمئناً می‌توانید از هر لپ تاپی بدون وصل کردن باتری استفاده کنید. درست مانند استفاده از یک کامپیوتر رومیزی بدون UPS (منبع تغذیه بدون وقفه). حذف باتری نیز مهم است، در غیر این صورت، درایورها به درستی حذف و نصب نمی‌شوند. به طور عمده چهار دلیل رایج برای این خطا در لپ تاپ شما وجود دارد.

تماس بگیر

مغزی سوکت شارژ همان خروجی مثبت و لایه دوری مغزی همان خروجی منفی شارژر است. در این قسمت باید پراپ منفی که معمولاً مشکی رنگ هست را به خروجی منفی شارژر و پراپ مثبت را که معمولا قرمز رنگ هست را به خروجی مثبت شارژر متصل کنید . جواب این است که، آداپتور؛ یک منبع تغذیه است که می تواند ولتاژ بالا را جهت استفاده دستگاه‌های حساس الکترونیکی کاهش دهد. این جا به جایی ها و پیچیدن و باز کردن مرتب سیم شارژر باعث استهلاک سیم می شود. اگر جلوی یک پوسیدگی و یا شکاف کوچک در سیم شارژر گرفته نشود، سیم شارژر کلا قطع می‌شود و دیگر نمی‌توانید از قیمت شارژر لپ تاپ hp آن استفاده کنید. توصیه می‌کنیم هنگام خرید شارژر به جنس بدنه و رنگ چاپ روی آن کاملاً دقت کنید همچنین قبل خرید شارژر حتماً از سلامت کابل شارژ آن مطمئن شوید.

  • منظور از بیشتر از 19 ولت، عدد 20 نیست بلکه مقداری اعشاری ست که از 19 بیشتر باشد.
  • بنابر این دو نکته و نکات دیگری که از حوزه بحث ما فراتر است، دلایلی کاملا عینی و منطقی وجود دارد که عامل کاهش هزینه‌های تمام شده محصولات شیائومی می‌باشد.
  • یکی از خرابی های پیش آمده در لپ تاپ که به نوعی با شارژر این دستگاه در ارتباط است، خرابی سوکت شارژر لپ تاپ است.
  • آداپتورهای لپ تاپ‌ها خروجی‌های ولتاژ متغیری دارند که استفاده از یک شارژر یا آداپتور اشتباه می‌تواند به دستگاه شما آسیب برساند.
  • پارت لپ با ارائه ی انواع شارژر های اوجینال در تلاش است تا نیاز مصرف کننده را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد.
  • این شارژر توانایی انتقال انرژی بالاتری نسبت به نسل های قدیمی دارد.

اگر که شارژری را پیدا کردید که آمپر بالاتری نسبت به آمپر دستگاه شما داشت ولی ولتاژ یکسان بود ، می توانید از آن استفاده کنید و آمپر بالا مشکلی برای دستگاه شما بوجود نمی آورد . آداپتور لپ تاپ هم به مانند تمامی وسایل دیگر به هوای کافی نیازمند است پس سعی کنید آن را در جایی قرار دهید که هوای کافی بتواند به آن برسد و این از داغ شدن بیش از حد آداپتور جلوگیری می کند. در صورتی که لپ تاپ شما برای راه‌اندازی بدون استفاده از باتری مشکلی داشته باشد، کاملاً واضح است که آداپتور برق لپ تاپ نیز ممکن است معیوب باشد و نیاز به تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ داشته باشد. پس از اینکه لپ تاپ خود را با استفاده از منبع تغذیه مستقیم راه‌اندازی کردید، باید «Windows Device Manager» را با تایپ کردن دستور «devmgmt.msc» در «Run Commander» باز کنید. یا فقط Device Manager را در «منوی استارت ویندوز» جستجو کنید.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash FX517ZC-HN063

انواع شارژر لپ تاپ با گارانتی تعویض IranFSO کامپیوتر افق-شارژر لپتاپ مستر جانبی

تغذیه با استفاده از این نوع پورت دارای مشخصات جهانی بیشتری است، چیزی که می‌تواند جستجوی شارژر جدید را آسان‌تر کند. اما لازم به یادآوری است، منبع تغذیه هنوز بسیار مهم است و یک شارژر ساده تلفن همراه ظرفیت کافی برای تغذیه لپ تاپ را نخواهد داشت. برای این کار بهتر است از یک تعمیرکار کمک بگیرید، زیرا اگر ساییدگی نزدیک به آداپتور باشد، هرگونه آسیب به آن جبران‌ناپذیر است. یکی از رایج‌ترین مشکلات لپ‌تاپ فرسودگی سیم شارژر است که نباید آن را نادیده گرفت. آداپتورهای دی سی با افزایش ولتاژ سبب بهینه شدن انرژی برق برای استفاده در وسایل دیجیتال می شوند مانند انوع شارژرهایی که برق ماشین را به دستگاهی چون موبایل انتقال می دهد. توضیحاتاتصالات استوانه‌ایشناخته شده به عنوان اتصالات بشکه، اتصالات آستین، اتصالات سوزنی، و اتصالات برق کواکسیال.

کابل تعمیری شارژر لپ تاپ ASUS NEW سوکت ریز

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی