اتاق فرار اصفهان بازی ترسناک و هیجانی-اسکیپ روم اصفهان VIP-آل اسکیپ

پانزده دقیقه قبل از شروع سانس در لوکیشن مجموعه حاضر شوید شما قبل و در حین بازی توسط شخص گیم مستر راهنمایی شده و آموزش‌های لازم رو می‌بینید. انسان همیشه به دنبال آزادی‌طلبی بوده و خواندن داستان‌های معروف فرار از زندان، مثل داستان معروف زندانیان آلکاتراز، یا فرار اسرای جنگی لیبی و… همیشه به ما یادآوری می‌کند که چطور یک انسان می‌تواند برای رسیدن به هدف خود و… حضور شما برای بازی بدون پرداخت آنلاین امکان پذیر نیست، پس باید ابتدا با پیش پرداخت یک نفر بازی را از سایت رزرو کنید. سؤالات زیر در مورد اسکیپ روم میباشد لطفا و اگر نمیتوانید پاسخ خود را بیابید، در واتس اپ با ما در تماس باشید.

اما اگر گاهی دلتان کمی هیجان بیشتری خواست، پیشنهاد پینورست به شما اتاق فرار است. ممکن است تا به حال اسم این بازی جذاب را نشنیده باشید؛ یا حتی آن را تجربه کرده باشید. این بازی‌ها معمولا از نظر تعداد افراد شرکت‌کننده انعطاف‌پذیر هستند. برای اولین بار و در سال ۲۰۰۷ میلادی بودی که اسکیپ روم در شهر کیوتو ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد.

اتاق فرار معمایی

بازیکنان یک محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‏هایی که در داخل اتاق پنهان شده ‏اند، دارند. چهار اتاق فرار در مجموعه اسکیپ رومیست در حال حاضر قابل رزرو هستند. زیر پوستر هر بازی در بخش اسکیپ‌‌روم‌ها دو قسمت وجود دارد. اگر تصمیم گرفتید که بازی اتاق فرار را تجربه کنید، پیش از اینکه بلیط تهیه کنید، بهتر است یک‌سری نکات را بدانید و بعد تصمیم خود را عملی کنید.

  • پس حتما موضوع و ژانر اتاق فرار رو با هم تیمی های خودتون درمیان بذارید.
  • هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون‌ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد.
  • اکثرا معماهای اتاق فرار خیلی شفاف هستن و به راحتی میتونید متوجه بشید معما از شما چی میخواد اما پیدا کردن جواب ی مقدار سخته که اینجا هم گیم مستر اسکیپ روم همراه شماست و نباید نگران باشید چون ی سری سرنخ به شما میرسونه تا حل معما برای شما راحت تر بشه.
  • از ویژگی‌های این اتاق فرار که آن را نسبت به سایر اتاق فرارهای تهران متمایز می‌کند، محل برگزاری آن است که در یک عمارت ۲۰۰ساله در یک فضای متفاوت و خاص اجرا می‌شود.
  • کرج که به شهر همه رنگ معروف است، با مترو تا تهران فقط ۴۵ دقیقه فاصله دارد.

اتاق فرار اصفهان بازی ترسناک و هیجانی-اسکیپ روم اصفهان VIP-آل اسکیپ

اما فراموش نکنیم حتی در اتاق فرار ترسناک نیز می بایست حداقل شروط ماهیتی اتاق فرار حفظ شده باشد تا آن را از دیگر تجربه های ترسناک مشابه متمایز کند. آنچه مجموعه اسکیپ کیوب به‌دنبال آن است، تجربه‌ای هرچه بهتر و شاداب‌تر شما از اتاق فرارهای موجود در تهران و ایران است و تا حد بسیار زیادی به این شعار خود عمل کرده است. از ویژگی‌های این اتاق فرار که آن را نسبت به سایر اتاق فرارهای تهران متمایز می‌کند، محل برگزاری آن است که در یک عمارت ۲۰۰ساله در یک فضای متفاوت و خاص اجرا می‌شود.

مایندراسکیپ روم افتتاح شد.

اتاق فرار تسخیر مخصوص آنهاییست که ترسی از روح و جن و پری و خلاصه دنیای از ما بازی اسکیپ روم بهترون ندارند! در این اتاق شما دائما صدای خنده­ دختر بچه‌ای را می شنوید که روحش در دیوارهای این اتاق‌ها گیر افتاده. دختر بچه‌ای که مثل بقیه اعضای خانواده، سال­‌ها پیش به دست پدر خانواده کشته شده! اگر موفق به آزاد کردن روح این دخترک نشوید، به ناچار یکی از اعضای جوانتان کشته می‌شود! هزینه تجربه این سناریوی وحشتناک و پراسترس، نفری ۸۵هزار تومان است. این یک بازی همه‌جانبه، در زمان واقعی، مبتنی بر تیم، پر از ماجراجویی است که در آن بزرگ‌سالان و کودکان برای حل معماها به دنبال کردن سرنخ‌ها و رمزگشایی می‌پردازند تا با یافتن راه‌حل، از مخمصه فرار کنند.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی