اتاق فرار خانه پدری تهرانپارس، تهران-آل اسکیپ

پس حتما موضوع و ژانر اتاق فرار رو با هم تیمی های خودتون درمیان بذارید. یعنی برای اسکیپ روم های ترسناک باید بالای 16سال باشید و برای اتاق های فرار معمایی و هیجانی بالای 10سال به همراه یک بزرگتر. برای اطلاع از قیمت و رزرو اتاق فرار می‌توانید به سایت‌های خرید بلیط اسکیپ روم مراجعه کرده و بلیت اتاق مورد نظر خود را تهیه کنید.

برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و… اسکیپ روم مخفیگاه که در مشهد، بلوار سجاد، خیابان امین در نبش امین ۴ واقع شده است، یک اتاق فرار مهیج و جذاب هیجانی می باشد. داستان این اتاق فرار درباره یک جانور شناس مشهوری می باشد، که مدتی است گم شده است. دکتر جان اندرسون همان جانور شناس معروف است که در تاریخ ۲۵ دسامبر ناپدید شده و از آن زمان هیچ تماس، تلفن یا ایمیلی از او نرسیده است. بنا بر نظر برخی دانشجوهای این دکتر، او در حال آزمایش و کار کردن روی یک پروژه مخفیست و به احتمال قوی به کمک احتیاج دارد. یکی از مجموعه‌های خوب اسکیپ روم در مشهد کانو نام دارد که از اتاق فرارهای بسیار هیجان انگیز شامل موارد زیر با سناریوهای مختلف و جذاب تشکیل شده است.

در اتاق فرار باید چه کاری انجام بدهیم؟

اتاق فرار خانه پدری تهرانپارس، تهران-آل اسکیپ که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند. از انجا که اسکیپ روم یک بازی گروهی است؛ تعداد نفرات شرکت کننده در آن اهمیت زیادی دارد. کادر اتاق فرار معمولا حداقل و حداکثری برای تعداد نفرات مشخص می‌کنند. اگر تعداد نفرات حاضر در اتاق فرار با تعداد نفراتی که هنگام رزرو ثبت کردید مغایرت داشته باشد؛ برگزارکنندگان بازی می‌توانند از شما خسارت دریافت کنند. اتاق فرار سرقت پیاچنزا در شعبه سجاد اتاق فرار کانو در آدرس مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی ۱۲، پلاک ۱۵۸ واقع شده است و شماره تماس این مجموعه ۰۹۳۷۳۶۳۴۰۳۱ و نیز ۰۵۱۳۶۰۲۴۰۱۴ می باشد.

کدام بازی بهترین انتخاب برای ماست؟!

زمانی که کافی شاپ و رستوران و حتّی پارک و طبیعت‌گردی هم برایتان جذابیت لازم را ندارد و به‌دنبال تفریح هیجان‌انگیز‌تری هستید، «اتاق فرار» می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. اتاق فرار ی بازی گروهی هست و تک نفره یا دونفره رفتن، ذات این بازی که همکاری بین اعضای تیم هست رو از بین میبره. پس سعی کنید تو انتخاب تیم خودتون دقت کنید و رفقای پایه خودتون رو بیارید و برای انتخاب بازی هم از دوستاتون بپرسید که چه ژانری رو دوست دارن تا تعداد شما برای بازی تکمیل باشه و به مشکل نخورید. دکور اتاق فرار هم دقیقا یکی از اون چیزاییه که خیلیا رو جذب میکنه.

شامل تمام مواردی که پیش از شروع بازی، بعنوان قوانین سناریو به شرکت کننده ها توضیح داده می شود و از بازیکنان می خواهیم به آنها پایبند بوده و در جهت رسیدن به هدف و پیروزی نهایی، در جریان بازی از انها استفاده نمایند. برای اطلاع از آخرین اخبار و آفرها صفحه اینستاگرام کیش تخفیف را از طریق این لینک دنبال کنید. در صفحه بعد اطلاعات وارد شده را تایید کنید و دکمه پرداخت را فشار دهید. این مجموعه در سعات آباد قرار دارد و شامل دو بازی مختلف می شود. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری افکارنیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا است. بدلیل قطعی گسترده اینترنت و شبکه پیامکی، امکان ارسال پیامک تا اطلاع ثانوی میسر نمی‌باشد. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد.

معمولا ژانرهای ماجراجویی نیاز به فضاهای بسیار بزرگ‌تری دارند، زمان و خط داستانی طولانی‌تری درونشان در جریان است و قیمت اتاق فرار در این سبک و سیاق، معمولا بیشتر کد تخفیف اسکیپ روم است. برای مثال، شرکت‌کنندگان در اتاق‌ فرارهای ژانر ماجراجویی، ابتدا به نحوی یک‌دیگر را گم می‌کنند و سپس با حل معماهای مختلف، ابتدا یک بار دیگر هم را پیدا می‌کنند و سپس برای خروج از آن موقعیت تلاش می‌کنند. غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و…

  • اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است.
  • اتاق فرار ی بازی گروهی هست و تک نفره یا دونفره رفتن، ذات این بازی که همکاری بین اعضای تیم هست رو از بین میبره.
  • پس از جست و جو های بسیار چند تماس و یک قرار مشکوک ناشناس را پیدا می کنند و به محل قرار مورد نظر می روند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی