انتصاب سه معاون جدید وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در مراسم معارفه معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: انتصابات جدید نشان دهنده تغییر در روند بزرگتر است. توجه به امور و تسریع در فعالیت ها.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، رضا مراد صحرایی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باروری آینده کشور در گرو بذرهایی است که در آموزش و پرورش کاشته می شود.

وی افزود: معلم بودن یک نعمت الهی و فرصتی بی نظیر برای هر انسانی است تا در آموزش سایر انسان ها مشارکت داشته باشد و البته بتواند بر نسل آینده تأثیر بگذارد.

وزیر آموزش و پرورش بر کار جهادی تاکید کرد و گفت: در این دولت اقدامات مهمی در راستای بهبود وضعیت و ارتقای سطح کیفی آموزش و البته با رویکرد آموزشی در مدارس کشور انجام شده است که نشان دهنده جدیت دولت. توجه به آموزش.

وی با اشاره به برنامه ها و اقدامات معاونت آموزشی و فرهنگی گفت: اجرای طرح جامع در راستای سند تحول، فعالیت های شگرف تشکل های دانش آموزی و فعالیت های دائمی تشکل دانش آموزی قابل تقدیر است. ”

صحرایی در خصوص برنامه های راهبردی معاونت آموزش ابتدایی گفت: اجرای نظام چرخشی با هدف ارتقای ساماندهی معلمان در مدارس، اجرای طرح شهید همیت در راستای توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی و طرح شهید محمودند که به حوزه بازماندگان تحصیل نیز می پردازد.

وی با اشاره به طرح های اجرا شده در حوزه آموزش و پرورش استثنایی گفت: کار راهبردی استخدام درمانگر، تلاش برای ارتقای سنجش نوآموزان و ایجاد مراکز جامع توانبخشی یا مدارس اوتیسم بحث مهمی است که در استثنایی ها صورت گرفت. سازمان آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موضوع جلسه گفت: انتصابات امروز تغییری در جهت اقبال بیشتر به امور و تسریع در فعالیت هاست که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اقدامات مثبتی باشیم.

وی در پایان به وظایف مهم وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اجرای سند تحول بنیادین نشان می دهد که این دولت بهار مجری سند، اعلام گام دوم انقلاب اسلامی است.اجرای کلیات سیاست‌های نظام در آموزش و پرورش و وظایف ابلاغی رئیس‌جمهور از جمله راهکارهای مهمی است که باید با تاکتیک‌های صحیح اجرا شود.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این آیین باید ذکر شود: حجت سلام محمد حسین برطانی به عنوان معاون آموزشی و فرهنگی، حمید طریف حسینی به عنوان معاون آموزش ابتدایی، حجت الله الماسی به عنوان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و با تلاش اصغر باقرزاده و معصومه نجفی باسوکی شناخته شدند.

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1402111611681/%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%B3%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی