آیدی نوین آموزش تخصصی و مشاوره کنکور | ahmadikonkoor

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ یکم تیر ۱۴۰۰, از سال ۱۴۰۲ در پذیرش دانشگاه‌ها سهم پیشینه تحصیلی (دبیرستان) ۴۰ درصد و سهم کنکورِ دروس تخصصی ۶۰ درصد خواهد بود. دروس تخصصی در آزمون سراسری و دروس عمومی در پیشنه تحصیلی ارزیافته می‌شوند همچنین آزمون کنکور برای دروس تخصصی ۲ بار در سال برگزار می‌شود و همچنین نتایج آزمون‌هایی که از برای آزمودن پیشینه تحصیلی و آزمون سراسری تا ۲ سال اعتبار خواهد داشت. گفته می‌شود از سال ۱۴۰۳ آزمون سراسری آنلاین برگزار خواهد شد.این مصوبه اگر چه تحولاتی را در روند برگزاری و گزینش در ورود به دانشگاه ها ایجاد می‌کند، اما با مخالفان و منتقدان زیادی رو به رو است. قبولی در دانشگاه‌های دولتی دشوار است و بسیاری از داوطلبین به علت استرس‌های مربوط به قبولی در کنکور آسیب‌های روحی وجسمی میبینند. مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز آزمون‌های تقریباً مشابهی را برای پذیرش دانشجو برگزار میکرد.

  • «گزارشهای محرمانه از خودکشی داوطلبان کنکور به دلیل شکست در کنکور طی سالهای گذشته».
  • به عنوان مصوبه متعالی در نظر گرفته و اعلام کرد حاضر است، تمام کمک‌هایی که برای سازمان سنجش آموزش کشور انجام داده، برای آزمون‌های آموزش و پرورش که در خرداد ماه برگزار می‌شود، انجام دهد.
  • اگه قصد خرید کتاب داری ولی نمیدونی چه کتابی برات مناسبه کافیه دایرکت اینستاگرام بهمون پیام بدی و سوالاتت رو بپرسی تا راهنماییت کنیم.
  • براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ یکم تیر ۱۴۰۰, از سال ۱۴۰۲ در پذیرش دانشگاه‌ها سهم پیشینه تحصیلی (دبیرستان) ۴۰ درصد و سهم کنکورِ دروس تخصصی ۶۰ درصد خواهد بود.
  • حواستان به مسائل ph شیمی دوازدهم باشد چالش تمامی داوطلبان در این مسائل است وشما می توانید از این فرصت به خوبی استفاده کنید .

گزارش مذکور، هم آزمون کنکور بهمن ماه و هم آزمون‌های دی ماه آموزش و پرورش بسیار خوب برگزار شده است. در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ مسئولان برگزار کننده کنکور در ایران تأکید زیادی بر سیاست‌های بومی گزینی کردند و این با اجرایی کردن این سیاست جمع زیادی از داوطلبان شایسته که محل زندگی آن‌ها در منطقه‌ای که دانشگاه‌های بزرگ کشور نبود را از ورود به این دانشگاه‌ها محروم کردند. دواطلبان علوم تجربی نیاز است دروسی، چون زیستشناسی، زمینشناسی، ریاضیات عمومی (آمار و هندسه را نیز شامل میشود)، فیزیک و شیمی را برای کسب آمادگی بخوانند. طبق گزارش رسمی سازمان سنجش در کنکور سال۱۳۹۷تعداد یک میلیون و ۱۱ هزار و ۳۶۰ نفر داوطلب شرکت کردهاند. در طول سال تحصیلی، گام به گام اکثر دروس پایه دوزادهم و یازدهم و دهم دوره دوم متوسطه در سایت کنکور قرار گرفت.

زمین شناسی :

رفیق ما اینجاییم تا تورو در مسیر رسیدن به رشته و دانشگاه مورد علاقت راهنمایی کنیم. مشاورین تاج از چندین مرحله آزمون خیلی دشوار می گذرن و به جرئت قوی ترین مشاورین کشور رو تشکیل می دن. توجه داشته باشید که تمام کتاب‌های موجود در سایت شامل 50 درصد تخفیف نمی شوند. اما کتاب هایی که در جشنواره تخفیف قرار دارند تا سقف 50 درصد شامل تخفیف می‌باشند. اطلاعیه های تمذید مهلت ثبت نام را از طریق سایت سنجش پیگیری نمایید. اگر معافیت تحصیلی داشته باشید بله امکان پذیر میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

محبوب‌ترین‌های کتاب کنکور

مجله خبری کنکور استاد احمدی کد دانش آموزی با شماره ملی برای دانش آموزان و داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها را دارند الزامی به نظر می رسد. در سال ۹۵ برای کنکور ۹۶ تأثیر معدل مثبت درنظر گرفته شد و برای سال‌های بعد باید بررسی شود. چرا که طبق قوانین، تأثیر قطعی معدل درکنکور باید در صورتی اعمال شود که امتحانات سه سال آخر دبیرستان به صورت نهایی برگزار شود. با اعتراض به این مسئله که چرا نمرات یک سال امتحان نهایی (سال سوم) باید در کنکور تأثیر قطعی داشته باشد این موضوع بررسی شده و تأثیر معدل در کنکور ۹۶ تأثیر مثبت شد.

درس دین و زندگی با ضریب 3:

کنکور نام آزمونی است که برای سنجش آموخته‌های داوطلبان ورود به دانشگاه در تعدادی از کشور‌های جهان مثل ایران، چین، ترکیه و کره جنوبی برگزار می‌شود. برگزاری این آزمون در ایران و کشور‌های دیگری که از آن یاد شد در حالی است که هیچ کدام از کشور‌های اروپایی و نیز آمریکا این آزمون را برای ورود به دانشگاه برگزار نمی‌کنند. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعطای سهمیه ویژه به داوطلبان کنکور در مناطق زلزله‌زده خوی با موافقت رئیس‌جمهور خبر داد.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی