خرید کتاب کنکور و کمک آموزشی و درسی با تخفیف% بالا مدابوک مدابوک | ahmadikonkoor

بسیاری از برندهای معتبر در زمینه‌ی تولید کتاب کمک درسی، فعال بوده و دائما در حال تولید و چاپ جدید کتب خود هستند اما مرجعی که بتواند به صورت کامل و پویا این کتاب‌ها را در اختیار دانش آموزان بگذارد، کمتر مشاهده می‌شود. موسسه کنکوری آیدی نوین از سال 93 در زمینه مشاوره تحصیلی مشغول می باشد. سعی ما بر این است که عدالت آموزشی را در حد توان خود در ایران برقرار کنیم. بطوریکه تمام دانش آموزان بتوانند از بهترین و بروزترین خدمات در حوزه کنکور استفاده کنند.

  • خبر فارسی یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش اخبار وجود ندارد.
  • رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی طرحی یک فوریتی در راستای تغییرات مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.
  • بر مبنای برنامه زمانی پیش بینی شده از 8 آبان ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۲ در سامانه ثبت نام کنکور سراسری که برای نخستین بار به شیوه جدیدی برگزار می شود، آغاز خواهد شد.

مجله خبری کنکور استاد احمدی، بعد از اتمام مهلت ثبت نام در کنکور سراسری می توانید در زمان اهدای کارت ورود به جلسه اقدام به بررسی اعمال شدن و یا نشدن سهمیه خود کنید و در صورتی که سهمیه اعمال نشده بود می توانید مجددا اقدام نمایید. در گام اول باید بعد مراجعه به وبسایت سازمان سنجش روی گزینه ثبت آزمون سراسری ۱۴۰۱ بزنید. داوطلبان محترم خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام کنکور سراسری فقط از طریق درگاه sanjesh.org امکان پذیر خواهد بود. ثبت نام کنکور همانند سال های گذشته به صورت اینترنتی از سامانه ثبت نام کنکور سراسری صورت می گیرد. داوطلبان گرامی می توانند وارد سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org شده و وارد قسمت سراسری شوند. دسته دوم شرایطی که برای ثبت نام در کنکور سراسری در نظر گرفته شده است شرایط اختصاصی نام دارد، این شرایط را در اصل می توان پیش نیاز های ورود به دانشگاه دانست که بعد از کنکور از اهمیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

همایش تجلیل از قبولی های کنکور سراسری و نفرات برتر مسابقات فرهنگی و هنری …

در افغانستان سالانه امتحان کنکور فقط از کسانی که از صنف (پایه) دوازدهم فارغ شده‌اند اخذ می‌شود. بنابر پذیرش اندک دانشگاه‌های دولتی میزان این امتحان دشوارترین امتحان به‌شمار می‌رود. این امتحان همه ساله از دلو آغاز و در تمام ولایات برگزار شده تا به جوزا ادامه دارد.

برچسب های خبری

درس زیست‌شناسی، با بالاترین ضریب به عنوان اصلی‌ترین درس گروه آزمایشی‌ علوم تجربی برای داوطلبان این گروه، به خصوص آنهایی که متقاضی رشته‌های پر‌طرفدار هستند، اهمیت ویژه‌ای دارد. براساس مصوبه جلسه مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ شورای سنجش و پذیرش، در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، میزان تأثیر سوابق تحصیلی، حداکثر ۳۰ درصد و با تأثیر مثبت اعمال می‌شود. البته هنرآموزان «کار و دانش» برای ورود به دانشگاه‌های فنّی و حرفه‌ای باید بعضی از دروس کنکوری رشته خود را خود بخوانند زیرا آن دروس به‌طور عادی در هنرستان تدریس نمی‌شوند. از سال ۱۳۷۷ به صورت یک مرحله‌ای و برای پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر به‌طور جداگانه برگزار می‌شود. نتایج نهایی تکمیل ظرفیت پذیرش مقطع کاردانی فنی و حرفه ای و مقطع کاردانی به کارشناسی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در بهمن 1401 اعلام شد. امروز از 94 دانش آموز برتر بیرجندی در امتحانات نهایی و کنکور سراسری سال 1401 تجلیل شد.

دوره های آموزشی

تاثیر معدل در کنکور سراسری سال ۹۸ بعد از کش و قوس‌های فراوان به صورت حداکثر ۳۰ درصد و برای متقاضیان نظام قدیم ۲۵ درصد تأثیر مثبت اعلام شد و عملاً تأثیری در قبولی رشته‌های پر متقاضی نخواهد داشت. در رابطه با کنکور سال ۹۸ به بعد نیز هنوز تصمیم قطعی گرفته نشدهاست. شیوه‌نامه اجرایی پذیرش دانشجو در رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد پردیس‌های بین‌المللی کیش، ارس، کاسپین و خلیج فارس دانشگاه تهران برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ منتشر شد. با اعلام نتایج پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته بهمن ماه سال 1401 دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام از پذیرفته شدگان این دوره ها از امروز آغاز می شود. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعطای سهمیه ویژه به داوطلبان مناطق زلزله زده خوی با موافقت رئیس جمهور خبر داد. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی