اما فرق الگو و فرمول چیست؟

از درس دین و زندگی هم 25 سوال در کنکور طرح شده که برای جواب دادن به آنها 17 دقیقه (یعنی 42 ثانیه برای هر سایت ahmadikonkoor سوال) فرصت دارید. تحقیقات علم روانشناسی در زمینه آموزش نشان داده، زمانی که شما از شخصی انتظار بالاتری دارید و در صورت تحقق فرد مورد تشویق قرار می دهید موجب بهبود عملکرد آن شخص میشوید. یکی از مهمترین ویژگیهای این شرکت که بسیار چشم نواز می باشد پشتیبانی بی نظیر از این مجموعه می باشد که در قبال دریافت تولیدها علاوه بر ضمانت مادام العمر ، خدمات مشاوره ویژه بصورت تماما بدون پول در دست داوطلبان قرار می گیرد ، که دیگر نیازی به صرف پول ندارند. 3. برنامهریزی کنکور تجربی باید طوری طراحی شود که زمانهای جبرانی داشته باشد؛ به عبارت دیگر منعطف باشد. بالاخره در هر خانهای ممکن است که مهمان سر زده از راه برسد یا هر اتفاق دیگر بیافتد که شرایط درس خواندن را به هم بریزد؛ زمان جبرانی برای همین مواقع ساخته شده! روش های مختلفی برای آموزش ادبیات کنکور وجود دارد و کتاب درسی مهمترین منبع برای این درس به حساب میآید که شما با منابع دیگر کتابهای آموزشی یا فیلم و دی وی دی ها و منابع تست زنی خوب میتونی درصد خوبی در کنکور بزنید.

پرونده کنکور ۱۴۰۰ به همین روایتها و دستگیری چندین متهم و حتی تغییر در شیوه برگزاری آزمون (افزایش تعداد دفترچهها و تعداد پاسخنامهها با هدف کاهش زمان مفید برای تقلب) خلاصه نمیشود؛ نزدیک به یک سال است که کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و سازمان سنجش آموزش کشور درباره شیوه سنجش افراد با کارنامههای مشکوک بحث و چالش دارند. کنکور سراسری هنر شامل 4 درس عمومی و 7 درس اختصاصی است و دفترچه های عمومی و تخصصی به صورت جداگانه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. و گاها علی رغم تمام تلاش شبانه روزی خود برای ورود به دانشگاه، از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف می دهند. حذف تمام ساعتهای استراحت و فشردگی بیش از حد برنامه، باعث میشود که هرگز به مرحله اجرا نرسد. 2. برنامه شما باید واقع بینانه و قابل اجرا باشد.

شيمی 3 علوم تجربی دوازدهم 1400 – پرسش از محتوای “در ميان تارنما، تفكر نقّادانه آيا میدانید”. در آغاز باید به این نکته توجه داشته باشید که جلد نخست کتاب به ارائه ی بانک تست پربار از مباحث فیزیک پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ی تجربی همراه با پاسخ تشریحی میپردازد و مولفان در جلد دوم، درس نامه و مباحث آموزشی همراه با ذکر مثال برای درک بهتر مباحث ارائه کرده اند. برای موفقیت در کنکور، خودتان را با هیچکس دیگری مقایسه نکنید و فقط به فکر رسیدن به هدف باشید. سازمان سنجش آموزش و پرورش این امکان را فراهم میکند که سوالهای استاندارد شده در سراسر کشور مورد آزمون قرار بگیرد.

با دیپلم نظام جدید و نظام قدیم کاردانش امکان پذیرش در رشته های بدون کنکور تجربی وجود دارد و با توجه به دانشگاهی که انتخاب می کنید ، مدرک تحصیلی مورد پذیرش متفاوت است. درسی که کنکور را با آن شروع میکنید، زبان و ادبیان فارسی است. فیلمهای آموزشی مربوط به هر درس به صورت همگام با کتاب درسی قدم برمیدارد و باعث درک عمیقتر مباحث کتاب درسی و رفع اشکال برای داوطلب کنکور میشود. حضور در این کلاسها باعث حذف زمان رفتوآمد بین آموزشگاهها و مدرسه شده؛ در نتیجه زمان بیشتری برای درس خواندن و تست زدن در اختیار داوطلب کنکور تجربی قرار میگیرد. بودجهبندی یعنی بدانید از هر درس و هر مبحث چند تست در کنکور طراحی شده است. انگار نه انگار که عقربههای ساعت در حال حرکت است.

اگر دانش آموز کنکوری باهوش باشد و حواسش به مسائل فرعی پرت نشود و بتواند این فرمول را به شکل دقیق اجرا کند به نظرم هیچ مانعی نمیتواند جلوی راهش را بگیرد. روی هدف خود تمرکز کنید و با کمک یک برنامهریزی درسی منحصربهفرد، تمام تلاشتان را برای رسیدن به آن انجام دهید. این موضوع نه تنها موجب میشود دانشآموز تمرکز کافی نداشته باشد بلکه به رتبه نهایی کنکور نیز صدمه میزند. تصویر ، نمودار و جدول در کنار متن آموزش رو برای شما نه تنها با کیفیت تر بلکه لذت بخش تر هم میکنند. در واقع نه تنها مهارت محوری به دانش آموزان یاد داده نشده است، بلکه در همان بعد حافظه محوری هم عملکرد مناسب نیست. به این معنا که با هر جواب اشتباه، یک سوم از پاسخ های صحیح شما نیز به هدر می رود، به همین منظور ضروری است مهارت تست زنی خود را جدی بگیرید. کنکور 1402 مختص دروس تخصصی است و دروس عمومی به بخش سوابق تحصیلی منتقل میشوند. اعلام میشود. بعد از اعلام نتیجه اولیه و مشاهده نمرات و رتبه کسب شده در آزمون و همچنین پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشتههای پذیرش با آزمون و با سوابق تحصیلی داوطلبان میتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

که بعداً درباره ی نحوه ی مطالعه ی هر دو گروه توضیح خواهیم داد. دين زندگی 2 علوم تجربی یازدهم 99 – آيات ابتدای هر درس صرفاً برای قرائت در ابتدای كلاس توسط دانشآموزان و دادن نمره قرائت به آنان (4 نمره از 20 نمره ارزشيابی پايانی) گنجانده شده است، به هيچ وجه مفهوم، محتوا و ترجمه آيات مدنظر نيست. دين زندگی 3 علوم تجربی دوازدهم 1400 – آيات ابتدای هر درس صرفاً برای قرائت در ابتدای كلاس توسط دانشآموزان و دادن نمره قرائت به آنان (4 نمره از 20 نمره ارزشيابی پايانی) گنجانده شده است، به هيچ وجه مفهوم، محتوا و ترجمه آيات مدنظر نيست.

ساعت مطالعه را باید به چه شکلی تنظیم کرد که تمام اصول برنامه ریزی رعایت شود؟ ناگفته نماند سختی بیش از پنج ساعت استفاده از ماسک، دستکش و شیلد و کاهش اکسیژنرسانی به مغز حین آزمون (حدود ۲۵۰ دقیقه مدت زمان پاسخگویی به سوالات کنکور تجربی و ریاضی است و علاوه بر آن داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون باید در حوزه امتحانی حاضر باشند زیرا درهای ورودی حوزه آزمون بسته خواهد شد) شرایط را برای داوطلبان سخت میکند و به تبع آن بسیاری از داوطلبان که زحمت کشیدهاند نمیتوانند در وضعیت مناسب آزمون بدهند. این رشته پایهی همهی هنرهای تصویری است که در ایران از سال ۱۳۲۸ به صورت آکادمیک تدریس میشود و از اولین رشتههای هنری است که در ایران تأسیس شده است. به دلیل بیشتر بودن تعداد داوطلبین زیر گروه تجربی و رقابت تنگاتنگی که در این رشته وجود دارد ترجیح دادیم که اولین مقاله تحلیل کنکور را به تحلیل کنکور تجربی 1400 اختصاص دهیم. سوالات گروه آزمایشی هنر در یک دفترچه و پاسخنامه ارائه میشود.

همچنین تست های تالیفی و کنکوری نیز می توانند بسیار برای این بخش مفید باشند. اگر بتوانید در این 4 کتاب به سطح مطلوبی از تسلط برسید، قدم بسیار بزرگی برای موفقیت خود برداشته اید. برتری داوطلبانی، که از پایه دهم خودشان را برای کنکور سراسری آماده میکنند، بسیار بیشتر از بچههای است که از سال دوازدهم شروع به خواندن برای کنکور میکنند. “تولد” بزرگترین، با شکوه ترین و بحرانی ترین لحظه زندگی و قدیمی ترین تجربه بشری است و در میان مشاغل نیز مامایی (در شکل سنتی آن) یکی از قدیمی ترین مشاغل است. نکته قابلتوجه در این میان شیوه و محتوای درس زبان و ادبیات فارسی در دوران دبیرستان است. در این میان ممکن است برخی بگویند برای نمونه زبان و ادبیات فارسی چه کارکردی برای دانشجویان رشتههای فنی، ریاضی و حتی تجربی میتواند داشته باشد؟ یکی از مهمترین اطلاعاتی که در زمان تنظیم برنامهریزی کنکور به آن نیاز دارید، بودجهبندی است. بر اساس بودجهبندی کنکور سراسری 1401 رشته تجربی، 30 سوال از درس فیزیک طراحی شده که 37 دقیقه زمان برای پاسخگویی به آنها در اختیار دارید. مدت زمان پاسخدهی به این سوالات 35 دقیقه است که یعنی برای سوال 1 دقیقه زمان دارید. او در ادامه از تلخی این اتفاق میگوید: «اینکه طرف پس از ۱۰ سال بیاید و بدون هر تلاش و سوادی در یکی از بهترین دانشگاههای ایران پزشکی بخواند واقعا دردآور است.

بنابراین آموزشگاه ها و بهترین برگزارکنندگان کلاس کنکور پزشکی باید خود را با راهکارهای نوین و بروز جهانی همراه کنند. حواستان باشد که به هیچ درسی اصطلاحاً کم محلی نکنید؛ همه درسها را مطالعه کنید و هیچ کدام را حذف نکنید. یادگیری مفاهیم درسی کتابهایی مثل زیست و شیمی، بهخاطر جزئیات و نکات زیادی که دارد به استفاده از منابع کمک درسی وابسته میشود. این فرد است که مثل شما دانش آموز بوده و این روزها را گذرانده و شرایط فعلی شما را کاملاً درک می کند. زیرگروه دو: رشته محبوب داروسازی و رشتههای دیگری مثل تکنولوژی پزشکی هستهای، شیمی کاربردی، شیمی محض، فناوری اطلاعات سلامت، مهندسی بهداشت محیط و … اکثر داوطلبان این رشته تحصیلی به داروسازی، دندانپزشکی، پزشکی، تکنولوژی اتاق عمل و رشتههای مشابه این موارد علاقهمند هستند؛ به همین دلیل هم رقابت سخت و نفسگیری بین کنکوریهای رشته تجربی ایجاد میشود. زیرگروه چهار: در زیرگروه چهارم شاهد رشتههای معارف اسلامی و مدیریت، هتلداری، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی و …

تصمیم دیگری که در این طرح گرفته شد این است که تاثیر معدل در کنکور 1402، به 60 درصد افزایش پیدا کند. علاوه بر ضرایب، قوت و ضعف رقیبها هم تاثیر زیادی روی نتیجه کنکور شما خواهد داشت. کسانی که بتوانند بهترین کتب را در درس عربی جهت مطالعه درست و صحیح به شما معرفی کنند. بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی را باید از پرش بخواهید؛ بستههای کامل کنکور پرش که برای رشته تجربی تدارک دیده شدهاند، شامل کتابهای کمک آموزشی و دیویدیهای آموزشی میشوند. در ماههای آخر نزدیک به کنکور حتماً تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف مورد نظر به کار بگیرید؛ شک نکنید که به بهترین نتیجهها خواهید رسید. برای موفق شدن در کنکور باید به صورت متمرکز یکی از این منابع را به طور دقیق و کامل مطالعه کنید؛ نه این که هر درس را از یک کتاب بخوانید! 5. یک برنامهریزی خوب برای استراحت کردن و خوابیدن هم زمان دقیق مشخص میکند.

شعبانی با اشاره به اینکه در ایام مطالعه برای کنکور هیچگونه تفریحی نداشته و از فضای مجازی نیز دور بوده افزود: «برای کنکور به هیچ کلاس کنکوری نرفتهام اما از کتابهای غیر درسی و کمک آموزشی استفاده میکردم». اما اصلاً بودجهبندی کنکور چه معنایی دارد؟ روز سرنوشت ساز یا سرنوشت سوز، سالهاست آینده دانشآموزان با آزمون سراسری گره خورده است، رقابتی برای ورود به دانشگاه که بسیاری معتقدند با وجود کلاسهای آمادگی کنکور یک رقابت نابرابر است، اما این رقابت نابرابر حالا وارد مرحلهای جدید شده است، اگر در سالهای گذشته لو رفتن سوالات کنکور در حد شایعه بود، کنکور امسال مهر تاییدی بر این شایعهها زد، حواشی قبل و بعد از برگزاری آزمون سراسری بهویژه برای گروه تجربی روزهای خوبی برای دانشآموزان رقم نزد. در ضمن اگر نیاز به حضور سر یک کلاس آموزشی داشته باشید، پرشلایو با کلاسهای آنلاین منتظر شماست. بعد از اعلام حذفیات کنکور سراسری تجربی 1401، روی مطالعه مباحث تستخیز دقت بیشتری پیدا میکنید.حتماً با برنامهریزی درس بخوانید و از مزیتهای کلاس آنلاین کنکور تجربی بهره ببرید. در مورد یادگیری این بخش توصیه میکنیم که حتماً از منابع آموزشی مختص خود کنکور رشته هنر بهره ببرید و به هیچ وجه به سراغ کتب رشته نظری نروید.

فارغالتحصیلان رشته عکاسی بیشتر جذب مطبوعات میشوند، زیرا امروزه شاهد گسترش مطبوعات و نیاز آنها به عکاسانی حاذق و هنرمند هستیم. نکته مثبت دیگر در رابطه با امتحانات نهایی این است که امتحانات به صورت تشریحی برگزار میشوند، در نتیجه دانشآموز با آرامش خاطر بیشتری در آزمون شرکت میکند. عربی هم از دیگر درسهایی است داوطلبان رشته ریاضی توجه زیادی به آن نمیکنند؛ پس میتواند به یکی از نقاط قوت و برتری شما در کنکور تبدیل شود. حال در این قسمت دانش آموز به تسلط و تثبیت مطالب نیاز دارد که در پروژه 40 اتفاق خواهد افتاد؛ در این قسمت 5000 تست شبیه ساز کنکور که توسط اساتید برتر کنکور طراحی شده است در اختیار دانش آموز قرار داده خواهد شد. موسسه حرف آخر از یک انسجام برخوردار است و تمامی تدریس های خود را در قالب پروژه هایی کامل همراه با پشتیبانی، مشاوره و برنامه ریزی، آزمون و …

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی