یکی از موثرترین اقدامات، حضور مستمر مسئولان دانشگاه است

شورای تابین در نامه‌ای به رئیس‌جمهور تداوم حضور مسئولان و وزرا در دانشگاه را به بسیج دانشجویی کشور تأیید و آنان را خنثی‌کننده نقشه‌های دشمن دانست.

به گزارش ایسنا. شورای بسیج دانشجویی تبین در نامه ای به ریاست جمهوری بر تداوم حضور مسئولان و وزرا در دانشگاه تاکید کرد و آنان را خنثی کننده نقشه های دشمن دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

نام خدا
جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران
خوش آمدی؛
حضور گسترده مقامات دولتی در دانشگاه و در بین دانشجویان حکایت از علاقه دولت به جایگاه دانشگاه در حل مشکلات کشور دارد.

دانشگاه و جنبش دانشجویی در طول سالیان متمادی همواره نقش مهم و موثری در تحولات سیاسی و اجتماعی ایران داشته اند و این نقش جدی و موثر تنها به این موارد محدود نمی شود و دانشگاه به عنوان موتور محرکه نقش ویژه ای دارد. . اهمیت پیشرفت های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این اهمیت باعث شده تا دشمنان همواره به این نهاد مقدس چشم طمع داشته باشند و با تلاش برای ایجاد شبهه در ذهن دانش آموزان، به دنبال ایجاد شکاف بین این نهاد مقدس باشند. دانش آموزان و نظام مقدس برای جمهوری اسلامی یکی از موثرترین اقدامات برای خنثی کردن ترفند دشمنان، گفت‌وگوی مستمر مسئولان با دانش‌آموزان و پاسخگویی به سؤالات آنان است؛ امری که رهبر انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید داشته‌اند.

رهبر انقلاب شهریور سال 1402 هجری شمسی در دیدار با اعضای دولت، حضور مسئولان در دانشگاه را تأیید کردند و اجرای آن را در آذرماه سال جاری بر عهده دولت گذاشتند. با برگزاری بیش از 80 نشست دانشجویی برای اعضای دولت، استانداران و معاونان وزرا که قابل تقدیر است و امیدواریم در ادامه سال شاهد این حضور باشیم.

آقای رئیس جمهور
یکی از وظایف اساسی که رهبر انقلاب برای دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی تعیین کرده‌اند، «ارتباط با مسائل ملت» است که دانش‌آموزان با آشنایی بیشتر با موضوع می‌توانند در حل آن در ابعاد مختلف نقش داشته باشند. بیشترین تأثیر را در حل مسائل کشور و البته تحقق این مهم خواهد داشت که می تواند به ساختن دانشگاهی برابر انقلاب اسلامی و تحقق حرکت برنامه ای از طریق دانشگاه طبق دستور رهبر انقلاب کمک کند. نیاز به حضور معطوف به مشکل دارد. همه دستگاه‌های دولتی در دانشگاه‌ها، بنابراین علاوه بر اعضای شورای دولت، استانداران، معاونان رئیس‌جمهور، مدیران وزارتخانه‌ها، استانداران و همچنین مدیران تمام استانداری‌ها، مسائل کاری خود را با یک جدول زمانی مشخص در بین دانشجویان و نخبگان مطرح و مشارکت می‌دهند. دانشگاه در مسائل جدی اینگونه است که دانشگاه متناسب با انقلاب ساخته می شود و این با روحیه مطالبه گری است.دانشجویان باعث می شوند که دولت به حد انقلاب دانشگاه اسلامی برسد.

و خداوند شما را بیامرزد
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1402100100265/%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A4%D8%AB%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی