جدیدترین‌های «کنکور» خبر فارسی | ahmadikonkoor

انجمن علمی مهندسی اپتیک و لیزر دانشگاه بناب با همکاری انجمن علمی فیزیک باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی، سمینار «آشنایی با کنکور ارشد فوتونیک» را برگزار می کند. همانطور که می‌دانید تمام کتاب‌های موجود در سایت مدابوک شامل تخفیف 10 الی 30 درصدی بوده و این میزان نهایت تخفیفی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. اما در ایام و مناسبت های خاص امکان دریافت کدهای تخفیف 50 درصدی خرید کتاب علاوه بر تخفیف های موجود در سایت برای شما عزیزان فراهم شده است. از ویژگی‌های جذاب بانک کتاب مدابوک نسب به سایر مراکز فروش کتاب، ارائه تخفیف های بالا جهت تسهیل هرچه بیشتر خرید کتاب های کمک درسی است. شما در مدابوک می‌توانید از تخفیف های 20 تا 50 درصدی برای خرید کتاب‌های کمک درسی استفاده کنید. دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف در سال 1383 تاسیس و زیر نظر دانشگاه صنعتی شریف فعالیت خود را آغاز کرد.

  • در دروس فلسفه و منطق، زبان و ادبیات فارسی، روان‌شناسی، علوم اجتماعی، تاریخ و ریاضی گروه علوم انسانی و درس زبان انگلیسی تخصصی گروه زبان‌های خارجی سؤالات به صورت خط بریل تهیه می‌شود.
  • داوطلبانِ کنکور مانندِ دوندگانی اند که در مسابقۀ دو شرکت می کنند.
  • محمود مشکی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از پذیرفته شدگان آزمون کنکور سراسری خلخال که همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد …
  • در زمان ثبت نام فرد داوطلب باید تمامی اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد نماید و این مورد برای سنجش بسیار مهم و با اهمیت است….
  • برای دانلود سوالات و پاسخ کنکور ارشد سالهای 1386 تا 1401 به ادامه مطلب بروید.

جلسۀ مجله خبری کنکور استاد احمدی کتبی که داوطلبان برای ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در آن شرکت می کنند. ممکن است برخی داوطلبان به هنگام تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور 1402 در درج اطلاعات آن دچار اشتباه شوند که باید آن را اصلاح کنند. سازمان سنجش به همین منظور امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1402 را در…

گروه آموزشی تاج کنکور

کارگاه آموزشی با موضوع آزمون سراسری و مهار استرس ویژه داوطلبان کنکور شاهد و ایثارگر فارس برگزار شد. گفتنی است در این آئین از خانم فرناز حسن‌زاده، رتبه ۱ کشوری کنکور سراسری رشته تجربی، آقای کیارش شیخی، رتبه ۲۴ کشوری کنکور سراسری رشته ریاضی، خانم دنیا دیانتی‌پور رتبه ۳۵ کشوری کنکور سراسری رشته تجربی و خانم پارمیس بانشی، رتبه ۵۵ کشوری کنکور سراسری رشته تجربی تجلیل به عمل آمد. کبنا ؛آئین تجلیل از نخبگان برتر کنکور سراسری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان، رئیس بنیاد نخبگان، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد و روسای دانشگاه‌های استان در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد. آئین تجلیل از نخبگان برتر کنکور سراسری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان، رئیس بنیاد نخبگان، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد و روسای دانشگاه‌های استان در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.

لغو پاسخ

268 تست چالشی شیمی با پاسخ تشریحی و کلیدی به طور کاملا کاربردی و استاندارد برای داوطلبان کنکوری و دانش آموزان عزیز تهیه و تنظیم شده است. در این جزوه تست های مهم از درس شیمی برای کلیه علاقمندان گردآوری شده است؛ لطفا برای … دانلود سوالات و پاسخ تشریحی آزمون 21 بهمن 1401 گاج پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی، تجربی و انسانی … طبق این آمار، تعداد شرکت‌کنندگان کنکور تجربی در سال ۹۵ بیش از ۳ برابر داوطلبان کنکور علوم ریاضی‌فیزیک و علوم انسانی می‌باشد. پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بهمن ماه 1401 دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از امروز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

که در ادامه بهترین کتاب های کمک آموزشی در زمینه کنکور رشته تجربی را به شما معرفی می کنم. در این پست آزمونهای سراسری داخل و خارج از کشور که در سالهای 1381 تا 1402 برگزار شده است را به همراه پاسخ تشریحی برای شما کنکوریهای عزیز قرار داده ایم. شیوه‌نامه اجرایی تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) در پردیس‌های بین‌المللی کیش، ارس، کاسپین و خلیج فارس دانشگاه تهران برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ اعلام شد. تست های کنکور فصل چهارم ریاضی 2 مبحث یازدهم تجربی پایه یازدهم تجربی – مبحث مثلثات جهت دانلود رایگان در سایت کنکور قرار گرفته است.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی