کاظم‌قلم‌چی: برنامه‌ی کانون برای دوران طلایی نوروز کنکوری ها | ahmadikonkoor

مرکز مجله خبری کنکور استاد احمدی دانشگاه آزاد اسلامی نیز آزمون‌های تقریباً مشابهی را برای پذیرش دانشجو برگزار می‌کرد. دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون گروه پزشکی را جداگانه از آزمون علوم تجربی برگزار می‌کرد. از کنکور سراسری ۱۳۹۲ این آزمون با آزمون سراسری تلفیق شده‌است و داوطلبان فقط در آزمون سراسری شرکت می‌کنند. بانک کتاب کنکور، برترین سایت در این زمینه می‌باشد، که امکانات فراوانی برای خرید کتاب اینترنتی در اختیار افراد می‌گذارد و یک بستر ایده آل در زمینه‌ی خرید کتاب کنکور با تخفیف می باشد. این مجموعه با دربرگیری امکانات متنوع نظیر معرفی، بررسی و مقایسه کتاب‌های کمک درسی و بهترین منابع کنکور، تخفیف‌های جذاب و ارسال رایگان، توانسته است محیطی مناسب برای خرید را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم نماید. موسسه آیدی نوین از سال 93 با هدف برقراری عدالت آموزشی در عرصه کنکور و کمک به دانش آموزان شروع به کار کرد.

  • ما افتخار میکنیم که کنکور هدف در طول این سالیان انتخاب اول دانش آموزان برتر و مرکز آموزشی مورد اعتماد خانواده های محترم تهران و سراسر کشور بوده است.
  • بعد از تلاش مجدد برای اعمال سهمیه فرد برای استعلام اینکه آیا سهمیه او اعمال شده یا نه باید به جایی که از آن کد رهگیری دریافت کرده است مراجعه نماید.
  • یکی از سؤالاتی که امروزه داوطلبان به دنبال پاسخ آن هستند به موضوع ترمیم معدل چیست؟ برمی گردد.
  • معرفی تمامی دانشگاه های ایران معرفی تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی و موسسات آموزش عالی و … …

چرا که عده قابل توجهی از دانشجویان رشته‌های پرطرفدار و حساس را داوطلبینی تشکیل میدهند که درصد‌های مطلوب و کافی برای قبولی را بدست نمی‌آاورند. سؤالات اوّلین دوره کنکور، به صورت سؤالات جواب کوتاه طراحی شده بود. سازمان امور دانشجویان حداقل نمرات مدرک زبان در سامانه سجاد و سخا را برای صدور معافیت تحصیلی، اعلام کرد. دبیر ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور از برگزاری کلاسهای کنکور رایگان در شهرستان بهارستان تهران خبر داد. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی معرفی شد.

راهپیمایی 22 بهمن

تأثیر معدل در کنکور سراسری سال ۹۸ بعد از کش و قوس‌های فراوان به صورت حداکثر ۳۰ درصد و برای متقاضیان نظام قدیم ۲۵ درصد تأثیر مثبت اعلام شد و عملاً تأثیری در قبولی رشته‌های پر متقاضی نخواهد داشت. در رابطه با کنکور سال ۹۸ به بعد نیز هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده‌است. در دروس فلسفه و منطق، زبان و ادبیات فارسی، روان‌شناسی، علوم اجتماعی، تاریخ و ریاضی گروه علوم انسانی و درس زبان انگلیسی تخصصی گروه زبان‌های خارجی سؤالات به صورت خط بریل تهیه می‌شود. مهلت ثبت نام از دانشجویان استعداد درخشان برای کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان تا 30 بهمن خواهد بود. همایش تجلیل از قبولی های کنکور سراسری و نفرات برتر مسابقات فرهنگی و هنری … ✔ هم اکنون فعالیت آموزشی ، به صورت حضوری و آنلاین با همان کیفیت مورد قبول دانش آموزان جدی ادامه دارد.

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور تیرماه 1402

از نکات جالب کنکور کارشناسی در شرایط جدید احتمال قبولی متقاضیان با توجه به تعداد داوطلبین و ظرفیت دانشگاه‌ها است که در رشته تجربی ۲۴٪، ریاضی ۱۱۸٪، انسانی ۹۰٪، هنر ۴۱٪ و زبان ۲۷٪ است. در سال های اخیر، رقابت در کنکور بسیار نزدیک شده و افرادی در این آزمون موفق می شوند که به بهترین منابع دسترسی داشته باشند و بتواند مطالعه ی خود را عمیق و همراه با منابع مناسب انجام دهند. سایت کتاب کنکور، با ارائه ی مجموعه ای از وسیع ترین و غنی ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد. اگر می خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم با خرید از کتاب کنکور، این تجربه شیرین را بدست آورید. امروزه با افزایش روزافزون منابع درسی، بسیاری از دانش آموزان، به دنبال بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی خود می‌باشند.

آیدی نوین در سال های اخیر آزمون های آزمایشی کنکور آنلاین سنجاز نیز برای کار مشاوره و ارزیابی دانش آموزان در اختیار آن ها قرار داده و با جدید ترین متد آموزش و مرور توسط سامانه رپیدیو توانسته است پرچم دار آموزش آنلاین کشور باشد. رییس سازمان امور دانشجویان از اعطای بورس تحصیلی به رتبه های برتر شاهد و ایثارگر کنکور خبر داد. – به گزارش گروه دانشگاه وی با بیان اینکه سازمان امور دانشجویان متولی امور دانشجویان کل … علی اکبر عرب خراسانی از تشکیل گروه جهادی مشاوران آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمت رایگان به دانش آموزان استان خبر داد. – به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،معاون پرورشی و فرهنگی …

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی