پیراهن آستین کوتاه مردانه انواع جدیدترین مدل های پیراهن آستین کوتاه مردانه 99

علاوه بر یقه و آستین، نیم‌تنه و شانه هم نباید تنگ باشد، چرا که در این صورت احتمال پارگی و فرسودگی آن نسبت به مواقع عادی بیشتر می‌شود. علاوه بر این، این موضوع برای حرکت شما محدودیت ایجاد می‌کند و شما با پوشیدن آن بیشتر آزار می‌برید و احساس ناخوشایندی دارید تا اینکه راحت باشید. همانطور که گفتیم پیراهن های چهارخونه بین آقایان بسیار محبوب هستند.

به همین دلیل، در اینجا چند نکته ی مهم در مورد پیراهن آستین کوتاه آورده شده است، که با چه لباس هایی ست کنیم. در این تصویر راهنمای انتخاب و خرید پیراهن مردانه مناسب و خرید یک هدیه مناسب برای روز مردانه بر اساس نکات موجود در آن را مشاهده می کنید. پیراهن مردانه سفید، مشکی، سورمه‌ای، کرم و طوسی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان است که در فصل تابستان این رنگ‌ها تبدیل به رنگ‌های سبز، آبی و دیگر رنگ‌های روشن می‌شود. برندهای مختلفی هم اقدام به طراحی و تولید پیراهن مردانه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به پیراهن مردانه برند پیر کاردین، جک اند جونز، روبرتو کاوالی، هاکوپیان،وادین کوک، اسپرینگ فیلد و بادی اسپینر اشاره کرد. پیراهن مردانه کیکی رایکی چهارخانه یکی از مدل‌های محبوب در بازار است که تنوع رنگی بسیار دارد. پیراهن کتان یا جین می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب برای فصل بهار باشد.

شومیز و بلوز

پیراهن آستین کوتاه، پیراهنی است که اندازه‌ی آستین آن تا بالای آرنج امتداد دارد. آن‌ها از تنوع زیادی در طرح و رنگ و مدل برخوردار هستند و محبوبیت زیادی در بین پوشاک و لباس‌ها دارند. یکی از عوامل محبوبیت این پوشاک، داشتن ظاهری زیبا و فریبنده بین تیپ‌های اسپرت و مجلسی است. پارچه ریپس از هفتاد درصد نخ و سی درصد پلی استر بافته شده است. این پارچه به دلیل وجود پلی استر در بافتش به ندرت چروک می‌شود. فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد.

پیراهن‌هایی که از جنس پنبه، نخ، پلی‌استر و یا ویسکوز هستند کیفیت بالا و طول عمر زیادی دارند و اگر خود شما هم به‌درستی از آن‌ها استفاده کنید، تا سال‌های سال به شما کار می‌دهند. به جز طرح و رنگ پیراهن آستین کوتاه، باید به اندازه‌ی آن نیز توجه کنید. چرا که در صورت پوشیدن لباسی که اندازه‌ی تن‌ تان نیست، اندام ‌تان به شکلی نامناسب به چشم می ‌آید. این استایل را می‌توان نیمه‌رسمی یا در بعضی موارد غیررسمی دانست. کژوال به معنای غیر جدی است اما وقتی برای سبک لباس به‌ کار برود معنای لباس راحتی را می‌گیرد.

– بلوز شلوارهای Mother care

استفاده از کلاه در استایل هنری، باتوجه به فصل موجود می‌تواند کاربرد تکمیل‌کننده‌ای در تیپ شما داشته باشد. تیشرت‌های لش و آزاد و همچنین کت‌های مخمل کوبیده که دارای طرح و رنگ‌های مختلفی می‌باشند نیز در دسته‌ی استایل هنری قرار دارند. استایل هنری برای مردان استایل هنری معمولا ظاهری با رنگ‌های شاد و متفاوت دارد. برای بی‌نقص شدن استایل رسمی استفاده از کمربند و کفش چرم یک‌رنگ به همراه ساعت مچی توصیه می‌شود.

استفاده از پیراهن مردانه کمک می‌کند آقایان خوش تیپ‌تر به نظر پیراهن مردانه استین کوتاه جدید برسند. بنابراین هر فردی متناسب با مکان‌هایی که در آن رفت و آمد می‌کند، باید در کمد لباس خود دارای چند دست پیراهن مردانه باشد. پیراهن‌های آستین کوتاه برای فصل بهارو تابستان و آستین بلندها برای پاییز و زمستان مناسب هستند و به دلیل الگوی دقیقی که دارند بهتر است سایز دقیق خود را تهیه کنید تا جذاب‌تر به نظر برسید. هاتلی، پس از تجربه‌ی موفق شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام به صورت تخصصی پا به عرصه مد، پوشاک و سبک زندگی گذاشت تا همان تجربه‌ی شیرین، در قالبی نو تکرار شود. تیم حرفه‌ای هاتلی به مدیریت خانم گلناز سجده ای تلاش می‌کند با ارائه‌ی محصولات و خدمات عالی، تجربه‌ای مطمئن از خرید اینترنتی با قیمت مناسب را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

  • لباس مجلسی تنگ چین و چروک‌های زشتی را ایجاد می‌کند و کلاً مدل لباس مجلسی ر ا زشت‌تر نشان می‌دهد.
  • لباسی که مناسب محیط دوستانه است برای محیط‌های کاری مناسب نخواهد بود.
  • جذاب‌ترین رنگ‌ها برای پاییز شامل رنگ‌هایی با تناژ کرم، قهوه‌ای، آجری و قرمز است.
  • تیم حرفه‌ای پریمو تلاش می‌کند با ارائه‌ی محصولات و خدمات عالی، تجربه‌ای مطمئن از خرید اینترنتی با قیمت مناسب و ارزان را در حوزه مد و لباس به وجود آورد.
  • هر مرد خوشتیپ و خوش سلیقه‌ای دوست دارد در محیط کار، در جمع دوستان و همکاران و خویشاوندان حتی پیش همسرش، جذاب و خوش استایل به نظر بیاید.

می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. می‌توانید از لباس‌های کهنه خود عروسک و اسباب بازی یا بالش برای کودک خود درست کنید. فصل پاییز است و روزهای سرد زمستان در راه از این روش جالب استفاده کنید و تیشرت یا ژاکت‌های قدیمی‌خود را به شال گردن تبدیل کنید. از روبالشی‌های قدیمی ‌خود، لباسی تابستانی خنک برای کودک خود درست کنید.

فروشگاه اینترنتی زیربیست بر پایه تجربه 8 ساله گروه تجاری ویوا در سال 1394 فعالیت خود را با هدف عرضه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به ایرانیان عزیز آغاز کرده است. تمرکز اصلی زیربیست فراهم آوردن کالاهای با کیفیت در عین حفظ قیمت مناسب از طریق همکاری با تامین کنندگان برتر و حذف واسطه ها، جهت ایجاد تجربه خریدی لذت بخش برای مشتریان خود است. پیراهن آستین کوتاه که با قواره استاندارد دوخته شده است و دارای سایزبندی متنوع می باشد.

پیراهن آستین کوتاه مردانه انواع جدیدترین مدل های پیراهن آستین کوتاه مردانه 99 جمع‌بندی انتخاب استایل مردانه شیک می‌تواند تاثیر زیادی در جذابیت شما داشته باشد. استایل مردانه مناسب برای فصل پاییز جذاب‌ترین رنگ‌ها برای پاییز شامل رنگ‌هایی با تناژ کرم، قهوه‌ای، آجری و قرمز است. پوشیدن هودی، کت چرم و بارانی نیز می‌تواند استایل زیبایی برای شما به‌وجود آورد. را در رنگ قهوه‌ای تهیه کنید تا با فصل و استایل شما هم‌خوانی و تناسب زیبایی ایجاد کند. برای تکمیل این سبک استفاده از کتانی‌های تخت و شلوار جین با رنگ روشن توصیه می‌شود.

شما می‌توانید در خانه بمانید و بدون پرو لباس، تن خور لباس‌ها را در تن مانکن‌ها ببینید. از این رو فروشگاه اینترنتی مکس بکس برای راحتی و رضایت مشتری‌های خود، تخفیف‌ها و امتیازات ایده آل بسیاری را برای خریداران خود در نظر گرفته است. بنابراین شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مکس بکس، به خرید پیراهن مردانه آستین کوتاه به صورت اینترنتی و با تخفیف‌های متناسب اقدام کنید. همچنین محصول مورد نظر خود را به راحت‌ترین و بهترین نحو ممکن خریداری کنید. در روز های گرم بهار و تابستان فرصت استفاده از لباس های آستین کوتاه و تی شرت می باشد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی