خرید تتر و فروش تتر + قیمت تتر به صورت لحظه‌ای ارزپایا-تترفا

در پول نو خرید تتر با کمترین کارمزد برای کاربران فراهم شده است. کارمزدهای صرافی پول نو مشابه استانداردهای جهانی صرافی‌های کریپتویی بوده و همین مسئله آن را به بهترین سایت خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند. اگر قصد خرید تتر با کارمزد کم را دارید، می‌توانید در پول نو بدون احراز هویت تتر بخرید. شعار ارزپایاخرید و فروش امن، سریع و آسانرمزارزها در ایران است. به همین دلیل امکان داد و ستد سریع و کم هزینه ارز دیجیتال تتر با کمترین کارمزد را به شما می‌‌دهد. کارمزد صرافی تتر ارزپایا، برای واریز و برداشت ریالی، صفر است و تنها برای معاملات خـرید و فـروش، ۰.۲ درصد کارمزد دریافت می‌کند.

پیش از این، ایوانف برای بازیابی نرخ برابر دلاری نوترینو یو‌اس‌دی، ۵۰۰میلیون دلار وام دریافت کرده بود. برخی از کاربران نسبت به پتانسیل ازدست‌رفتن نرخ برابری استیبل کوین جدید ابراز نگرانی کرده‌اند، مانند آنچه نوترینو یو‌اس‌دی چندبار در سال جاری تجربه کرد. به گفته ایوانوف، این استیبل کوین نسخه جدیدی از نوترینو یو‌اس‌دی نیست، بلکه محصولی کاملاً جدید خواهد بود. بر اساس گزارش سی‌ان‌بی‌سی، کور ساینتیفیک، یکی از بزرگترین شرکت‌های استخراج بیت کوین، قصد دارد صبح چهارشنبه در تگزاس اعلام ورشکستگی کند. این شرکت اعلام کرده است که در طول این فرآیند همچنان به استخراج بیت کوین ادامه خواهد. در حالی که بسیاری از شرکت‌های استخراج بیت کوین در طول بازار نزولی کنونی مشکلات مالی متعددی را تجربه کرده‌اند، کور ساینتیفیک اولین شرکت سهامی عام است که اعلام ورشکستگی می‌کند.

  • به طوری که این ارز دیجیتال در میان دیگر ارزهای دیجیتال به بی‌ثباتی و نوسان های قیمتی زیاد مشهور‌ند، در ثبات کامل به سر برده و قیمت آن از ابتدا تاکنون یک دلار بوده است.
  • نحوه تولید و عرضه USDT به این شکل است که شرکت iFinex که مالک تتر می باشد و صرافی بیتفینکس از آن اوست مبدا تولیدات تتر است.
  • دراین روش شما می توانید بدون درگیری به مفاهیم پیچیده مانند شکاف قیمت، بهترین قیمت بازار و … با روش های امن و ساده به خرید و فروش USDT بپردازید.
  • حتی امروزه، بسیاری از فروشندگان و پروتکل‌ها در اکوسیستم بلاک چین از ارز دیجیتال Tether به‌عنوان وسیله‌ای معتبر برای مبادله و روش پرداخت استفاده می‌کنند.
  • تا قبل از سال 2017 تتر ادعا می‌کرد که به ازای هر یک تتر چاپ شده، یک دلار واقعی در خزانه خود دارد.

استفاده از بیت کوین در کشور جرم محسوب نمی‌شود، بااین‌حال تتر نیز به‌صورت رسمی قانونی نیست. این یعنی به ازای هر واحد تتر تولید شده، یک دلار آمریکا در ذخایر بانکی نگهداری می‌شود. به همین دلیل تتر یکی از استیبل کوین‌هایی است که ریسک ضرر و زیان کمتری دارد و بیشتر به سلامت دارایی‌های دیجیتال کمک می‌کند. همچنین برای حفظ ارزش یک USDT برابر با یک دلار، باید با یک دلار ارز فیات قابل مبادله باشد. برای پرداختن به این مشکلات درک شده، تتر ارز دیجیتالی را ایجاد کرد که به طور کامل توسط سپرده‌های دلار آمریکا در بانک‌ها پشتیبانی می‌شود. همچنین در اتریوم توکن‌های USDT به‌عنوان توکن‌های ERC-20 نشان داده می‌شوند؛ درحالی‌که در بیت کوین تتر از لایه Omni برای نشان‌دادن توکن‌های USDT استفاده می‌کند.

کارمزد خرید و فروش تتر

خرید تتر و فروش تتر + قیمت تتر به صورت لحظه‌ای ارزپایا-تترفا

بهترین راه برای خرید تتر، خرید از صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد 0.2 درصد بهترین گزینه برای خرید تتر ارزان است. لازم به ذکر است که شبکه‌های فوق، تنها شبکه‌های میزبان تتر نیستند.

یک گزینه این است که تتر خود را با یک پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز مانند Aave یاCompound سپرده خرید تتر گذاری کنید. این پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز یا دیفای به شما این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به ثبت نام برای یک حساب بتوانید کریپتوی خود را وام بدهید. همچنین صرافی‌های ارز رمزی وجود دارند که برنامه‌های وام دهی مختص به خود را دارند. صرافی‌هایی که به شما امکان می‌دهند با وام دادن به تتر سود کسب کنید، شامل سلسیوس و کوکوین هستند. توجه داشته باشید که ساکنان ایالات متحده نمی‌توانند از KuCoin استفاده کنند.

USDT در مقابل USDC

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی