قیمت دستگاه گشت و نگهبانی علم و صنعت ST-Guard E2 آی تی بازار | zoomfing

اطلاعات مطرح شده در این مقاله با استناد به وب سایت مربوط به شرکت های تولید کننده یا عرضه کننده این دستگاه‌ها جمع‌آوری شده‌اند و هیچ گونه تغییر و سوگیری در مراحل نگارش مقاله در مطالب دخالت نداشته‌اند. امیدوارم جهت مقایسه دستگاه های گشت و نگهبانی از مطالب این مقاله استفاده نموده و در نهایت سیستمی خریداری کنید که تمام نیازهای خودکارسازی فرآیند گشت و نگهبانی را ارائه نماید. دستگاه گشت زنی Pw2410 جدید ترین محصول دنیای پردازش در حوزه گشت زنی حراست است . هر نگهبان باید در ابتدای شروع شیفت خود، تگ مربوط به خود در واحد نگهبانی را توسط دستگاه اسکن کرده و سپس به نقاط تعیین شده سرکشی کرده و تگ‌های مستقر در آن نقاط را با دستگاه گشت زنی بخواند. راهکاری مختلفی در سیستم گشت زنی حراست مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های گشت و نگهبانی که سنسور اثر انگشت دارند، به طور کامل ضد ضربه نیستند، که باید حتما داری کیف نگهدارنده داشته باشند، که جلوی ضربه احتمالی رو بگیرد.

منو ماداکتو

همچنین با استفاده از منو دستگاه مدیر دستگاه می تواند اثر انگشت نگهبانان و نقاط مختلف را بر روی دستگاه تعریف و حذف نماید. یکی از تفاوت های دستگاه گشت و نگهبانی PT100 نسبت به دیگر دستگاه های موجود وجود صفحه نمایش با منو فارسی بر روی دستگاه می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان مکان های مهمی که باید توسط نگهبانان مورد بررسی قرار گیرند تعریف نمود و نگهبان پس از انتخاب مسیر گشت زنی مورد نظر طبق راهنمایی دستگاه اقدام به شروع روند گشت زنی خود می نماید. هر دستگاه یک سری قابلیت و مزیت برای کارفرما و کارمند وجود دارد، که برای سهولت بهتر در روند کار مورد استفاده قرار می‌گردد.

با توجه به درخواست های متعدد و نیاز مُبرم سازمان ها و صنایع به مدیریت مکانیزه نیروهای گشت و نگهبانی، برآن شدیم که با تلفیق تجربه چندین ساله و تیم مجرب برنامه نویسی که در اختیار داریم، سیستم جامع مدیریت و کنترل نیروهای گشت و نگهبانی پاسبان را عرضه کنیم. اتوماسیون گشت نگهبانی، یکی از مهمترین سیستم های کنترل تردد است. اگر چه نگهبانان خود وظیفه شان، مدیریت و کنترل تردد است ولی انها خود باید ساماندهی و مدیریت شوند و ترددهایشان مدیریت گردد که اتوماسیون گشت نگهبانی از دستگاه هایی با این خصوصیت است و می تواند گزارش عملکرد یک نگهبان را ارائه دهد. گشت و نگهبانی چیست ؟ سیستم گشت و نگهبانی یا گشت زنی، مجموعه‌ای از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که برای پایش نگهبانان و نیروهای حراستی به کار گرفته می‌شود.

  • اگر به دنبال بالارفتن ضریب اطمینان در فرایند حراست و حفاظت از سازمان خود هستید یکی از راه های آن استفاده از دستگاه گشت و نگهبانی است .
  • با خرید دستگاه گشت و نگهبانی و استفاده از آن می توان روند گشت زنی و بازرسی نگهبانان سازمان ها را به طور دقیق کنترل نمود.
  • این خدمات می‌تواند به صورت رایگان و یا غیر رایگان (دریافت هزینه) باشد.
  • با استفاده از این دستگاه که یک دستگاه سبک برای نگهبانان می باشد کار گزارش گیری و گزارش دهی به راحتی وبا سهولت انجام میشود.
  • با استفاده از این دستگاه می توان مکان های مهمی که باید توسط نگهبانان مورد بررسی قرار گیرند تعریف نمود و نگهبان پس از انتخاب مسیر گشت زنی مورد نظر طبق راهنمایی دستگاه اقدام به شروع روند گشت زنی خود می نماید.
قیمت دستگاه گشت و نگهبانی علم و صنعت ST-Guard E2 آی تی بازار | zoomfing

مسلما این کار باعث خطای بسیار بالایی دارد و چون هیچ اطمینان صددرصدی برای گشت زنی حتمی وجود ندارد. با این اقدام رییس حراست با توجه به برگه تحویل داده شده فرص را بر ان میداشت که بخش های مورد نظر واقعا بررسی شده اند و یا میبایست بعضی اوقات نگهبان را کنترل میکرد که آیا بخش های مورد نظر را گشت زده است یا خیر. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. جهت مشاوره و اطلاعات خرید می‌توانید با مشاوران سیمرغ پارسیان شریف در تماس حاصل نمایید.

همانطور که گفتیم؛ دستگاه گشت و نگهبانی یک دستگاه سیار است و قطعا در محیط‌های بیرونی و فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین بهتر است این دستگاه‌ها دارای استاندارد IP (مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت) و استاندارد IK (مقاومت در برابر ضربه) باشند. دستگاه‌ های گشت زنی به صورت سیار (پرتابل) مورد استفاده قرار می‌گیرند و توسط نگهبان به نقاط مختلف انتقال داده می‌شوند.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی