آموزش کنکور تجربی تمامی دروس 0 تا 100 خواجه نصیر | ahmadikonkoor

پکیج کنکور با استفاده از جدید ترین متد های آموزشی در سایت زیر صد سنجش تهیه شده است. دکتر عاطفه بختیاری اموزش شیمی دبیرستان و دانشگاه درایران وخارج کشورIMAT، GMAT… قبل از ادامه مطلب پیشنهاد می کنم لینک آموزش کنکور را در تب جدید باز کنید تا بعد از این مطلب آن را مطالعه کرده و اطلاعات مهم را بدست آورید. خدمات اصلی آموزش در آلاء کاملا رایگان بوده و درآمد خدمات جانبی آن صرف برپا نگه داشتن و دوام این مجموعه عام المنفعه می شود. محصولات ما پیش تر با نام های آلاء و تخته خاک در اختیار مخاطبان قرار می گرفت که برای سهولت در مدیریت و دسترسی کاربران اکنون انحصارا با نام آلاء منتشر می شود.

در حقیقت مجله خبری کنکور استاد احمدی مطالعه صحیح دروس کنکور به طرز چشمگیری می‌تواند بر موفقیت شما در کنکور تاثیر بگذارد. در واقع مربیان و روانشناسان سالهاست که در مورد روش های صحیح مطالعه تحقیقات گسترده انجام داده‌اند تا توانستند چنین نکات با ارزشی را یکجا کنار هم گردآوری کنند. امروزه دانش آموزانی که از این شیوه‌های صحیح مطالعاتی پیروی می‌کنند قطعاً به این توانایی دست پیدا می‌کنند تا مطالب را برای مدت زمان طولانی تری به خاطر بسپارند و از همه مهمتر از ساعت ها زمان مطالعاتی بی‌ثمر خود رهایی پیدا می‌کنند. در پکیج کامل تجربی اوج یادگیری، تمام ویژگی های گفته شده در مورد بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی ، برای هر سه پایه ، دهم ، یازدهم و دوازدهم ، ارائه شده است . مشاوره تحصیلی ، برنامه ریزی درسی و تست زنی هر مبحث را بر اساس شرایط دانش آموز و بودجه بندی کنکور وطبق سرفصل های کتاب درسی ، تنظیم میکند.

http://baranclothesshop.ir

اگر از طریق اینترنت نمی توانید سفارش دهید می توانید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی و یا شماره واتس آپ ثبت نمایید. شما می‌توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد هزینه پکیج‌ها با شماره تماس بگیرید. و چون دارای مباحث مشترک بین سه پایه تحصیلی است باید از پایه دهم شروع کرد.

  • نکته بسیار جالب و قابل توجه در مورد دوره آموزش روش مطالعاتی ما این است که حتی دانش‌آموزانی که از قبل اقدام به گرفتن مشاور کرده‌اند نیز می‌توانند از این دوره جامع روش مطالعاتی استفاده کنند.
  • آموزش کنکور زمانی‌که با اصول و روش درستی انجام شود نتیجه بسیار بهتری برای دانش‌آموزان و داوطلبان خواهد داشت.
  • در این بسته ها، ویدیوهای آموزشی کنکور بر اساس اصول و استانداردهای برنامه ریزی درسی تنظیم شده.
با استفاده از این دوره آموزشروش مطالعاتی صحیح شما دیگر قادر خواهید بود تا با پرداخت هزینه های بسیار جزئی بهترین نکات را در خصوص شیوه صحیح مطالعه بیاموزید و همچنین با عمل کردن به آن‌ها نتایج فوق العاده ای در کنکور کسب کنید. همچنین برای خرید پکیج کنکور اوج یادگیری می توانید از طریق اپلیکیشن اوج یادگیری و فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است نیز اقدام نمائید. این اقدام شگرف، تحولی عظیم در نحوه یادگیری داوطلبان کنکور ایجاد خواهد نمود. تحولی که ابزار آن، شیوه آموزش مفهومی و تکنیکی توسط قدرتمندترین کادر اساتید کشور خواهد بود.

محصولات

سرعت اینترنت در گذشته چندان چنگی به دل نمی‌زد و برای استفاده از آن باید مشقت‌های زیادی را تحمل می‌کردیم. به همین منظور آموزش مجازی در ابتدای مسیر خود چندان به تکنولوژی اینترنت متکی نبود و بر بستر آفلاین کار خود را پیش گرفته بود. به عنوان مثال مقالات، تصاویر یا فایل‌های ویدئویی از پیش آماده می‌شد و در قالب‌های مختلف مانند دیسک ‌های آموزشی در اختیار دانشجویان قرار می‌گرفت.

آموزشگاه کنکوری فرزانه ۲۰

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی