طراحی داخلی جواهر فروشی

چراغ های آویز و لوستر های مجلل، در فضای بزرگ طلا فروشی لوکس بودن این مکان را بیشتر به رخ میکشد. رنگ های خنثی نیز به این دلیل مورد استفاده قرار گرفته اند که تا تمرکز بر روی محصول باشد! زیبایی و همچنین یک تصویر کلی از اجناس داخل مغازه به صورت کاملاً هماهنگ در کنار یکدیگر قرار گیرند. برای کفپوش بهتر است از کفپوشی هماهنگ با طراحی داخلی فروشگاه خود استفاده شود. کاربرد اصلی ویترین شیشه ای طلافروشی لمینت در جلوگیری از ورود سارقان به داخل فروشگاه است به صورتی که حتی اگر ضربههای شدیدی به شیشه وارد شود و شکسته شود، ذرات آن از هم جدا نخواهد شد. در طلا فروشی های لوکس تر دیده می شود که حتی مشتریان به صورت انتخابی وارد می شوند و این به علت مسائل امنیتی است که در بالا توضیح داده شده است. حداقل یکبار برای همه ی ما پیش آمده است که به خاطر دیزاین ویترین مغازه وارد آن شده ایم. چراغهای توکار خطی الایدی در مقایسه با ریسهها انعطاف پذیری کمتری دارند ولی کیفیت نور آنها بسیار بیشتر است.

طرح کف ممکن است برای طلا سازی ها با مقادیر خرده فروشی پایین متفاوت باشد – ممکن است از قفسه های دیواری باز استفاده شود تا مشتریان بتوانند کالا را مشاهده کنند. نور تاکیدی و نقطه ای که برای برجسته سازی محصولی، خاص به کار میرود جلوه گیراتری را به نمایش خواهد گذاشت. اگر سقف فروشگاه شما کوتاه است ما به شما پنلهای الایای را پیشنهاد میکنیم. یکی از روش های جذب مشتریان به ویژه مشتریان خاص ، داشتن یک دکوراسیون و ویترین شیک و زیبا است. با کمک نورهای متحرک می توانید کف چین ویترین مغازه طلا و جواهرات فروشی را زیبا و شیک تر نشان دهید. طراحی دکوراسیون طلا فروشی در بورس جواهرات تهران! در این مقاله قصد داریم درباره سبک و نوع دکوراسیون و معماری داخلی جواهر فروشی صحبت کنیم. در این مقاله نورپردازی و روشنایی طلا فروشی، فروشگاه جواهرات و نقره صحبت میکنیم. آنها گفتند که ، نیویورک با طراحی مدرن و با الهام از این معماری بسیار زیبا ، جلوه ای کاملاً جدید به وجود می آورد و روح را منعکس می کند. چراغهای جایگزین هالوژن اکووات کیفیت نور فوق العاده ای دارند و جواهرات شما زیر نور آنها جلوه خاصی پیدا میکنند. یک شکل بودن و متصل بودن نور در باب روشنایی طبقات و همچنین ویترینها اهمیت بالایی دارد.

این سقفها می توانند یا به صورت دکوراتیو و یا به شکل ساده طراحی گردند. موضوع اصلی طراحی فروشگاه ترکیبی از گذشته ، حال و آینده است “این پروژه از فلسفه طراحی ما پیروی می کند که به مدت دو دهه چراغ راهنمایی ما بوده است. ما در حالی که هر بینش متنی را بررسی می کنیم ، با ذهن باز به مشاهده و مشاهده می پردازیم.” این دوئل سعی داشت تا با سبک معماری تزئینی ساختمانها در با فرایند تکنولوژیکی ساخت الماس در آزمایشگاه – به جای استخراج از زمین – در تضاد باشد. نورپردازی بایستی به نحوی شکل گیرد که نیازی به خارج نمودن فرآورده از ویترین برای مشاهده دکوراسیون داخلی دکان قصابی خوبتر آن نباشد. دکوراسیون کلاسیک خود را تا حد امکان با روکش های لاکی (بدون راه راه) ساده نگه دارید تا تمرکز اصلی روی جواهرات باشد.

دکوراسیون جواهر فروشی کلاسیک یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای دکوراسیون جواهر فروشی است. علاوه بر این ها از نحوه و محل ارایه این زیورآلات ارزشمند نباید غافل بود، مغازه های طلافروشی که بدون شک زیبایی و طراحی دکوراسیون آنها تاثیر زیادی بر جذب مشتری دارد. لذا مطمئن شوید که توجه بسیار ویژه ای به مواردی که برای نمایش در این محل کرده اید، و همچنین نحوه نمایش آنها معطوف کرده باشید. هنگام طراحی دکوراسیون طلافروشی باید به این نکته توجه شود که علاوه بر جنبه زیبایی کالا، عدم دسترسی مشتری به طلاها در نظر گرفته شود. دکوراسیون و قفسه بندی لوازم تزیینی لاکچری. روشنایی تزیینی بر دید مشتری نسبت به فروشگاه شما تاثیر میگذارد و بالاتر رفتن فروش شما میشود. در نظر گرفتن نقطه عطفی در طلا فروشی، برای برجسته کردن محصولی بسیار با ارزش و زیبا، برای جلب نظر مشتریان تاثیر گذار است. مرتب کردن و نظم دهی مغازه برای تان کاری لذت بخش خواهد بود.

این کار می تواند چند مزیت داشته باشد. نورپردازی و روشنایی طلافروشی، فروشگاه جواهرات و نقره موضوعی است که مقداری از آن چه که ممکن است فکرش را بکنید پیچیدهتر است و بعید است بتوانید با انتخاب چند لامپ آفتابی و چند چراغ توکار پر نور، به روشنایی مورد نظر خود برسید. در شیشه چند لایه هنگامی که گلوله به سطح لایه اول برخورد میکند سطح ابتدایی کریستالی آن خورد شده و گلوله در سطح دوم متوقف میشود. حتما میدانید که نور خورشید باکیفیتترین و بهترین نور موجود در طبیعت است که چشم ما با آن سازگار است. این گونه نور پردازی در طراحی کردن ویترین خیلی کاربردی است و تاثیر به سزایی دارد. با بازی کردن با رنگهای موجود میتوانید اقلام مورد نظرتان را خاصتر جلوه دهید. اگر ویترینهای داخل دیواری دارید هم میتوانید به غیر از نور خطی از چراغهای جایگزین هالوژن و چراغ ریلی هم استفاده کنید. شیشه هوشمند مدل خاصی از ویترینهای شیشه ای می باشد که از طریق ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و بالعکس تبدیل میشود، شیشه هوشمند از طریق الکترسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد.

سبک کلاسیک با جواهرات بسیار سازگار است اما اگر فروشگاه شما خیلی کوچک است سبک کلاسیک به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا ستون و سرستون دارد و فضا را هدر می دهد. اگر شما ارائهکننده طلا و جواهرات کلاسیک هستید، بهتر است از نور لوستر استفاده کنید. قرار دادن مبل و یا صندلیهای کوچک برای نشستن افراد موضوعی است که میتواند بسیار مفید باشد. برای این منظور می توان از مبلمان یا طراحی صندلی های چوبی بهره برد که بسیار زیبا و کاربردی هستند. در این متن به طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی می پردازیم. استفاده از متریال فلزی، به عنوان مثال ترکیب استیل و شیشه، درزگیر برنزی، ترکیب درب فلزی و شیشه ای و باندهای کناره در کف ، تاثیر ویژه ای در دکوراسیون طلا فروشی خواهد داشت. توجه به ترکیب مناسب شیشه و آینه، و بازتاب نور به خصوص آینه های دیواری، تاثیر ویژه ای در فضا و دکور طلافروشی خواهد داشت.

برخلاف افزایش هزینه های چیدمان دکوراسیون شما، شکوه و جلال را به فروشگاه جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی شما می بخشد. بنابراین شما باید علاوه بر کلیات، به جزئیات چیدمان و معماری آن دقت کنید. بنابراین در ساخت ویترین ها و پیشخوان ها باید از شیشه ها و مصالح ضد سرقت استفاده شود. چرا که انتخاب یک رنگ اشتباه برای پیشخوان می تواند کاملا متفاوت عمل کرده و به جای اینکه به جواهرات درخشش بیشتری ببخشد، از درخشش آن ها جلوگیری و جلوه آن ها را از بین ببرد. درب ورودی طلا فروشی علاوه بر اینکه باید امنیت را برقرار کند، باید ظریف و لوکس باشد.

دارا بودن دکوراسیونی مجلل یک فاکتور اساسی در جهت موفق شدن شخص فروشنده محسوب میشود؛ همین امر موجب شده تا صاحبان طلافروشی از حرفهایترین و مجربترین طراحان که مهارت بالایی دارند برای ساخت مجموعهشان استفاده کنند. در نهایت اگر برای دکوراسیون طلافروشی خود نیاز به مشاوره یا طراحی دقیق و حساب شده دارید، طراحان ما می توانند در این زمینه به شما کمک کنند، پس برای دکوراسیون طلاسازی با ما در یدکور تماس بگیرید. تعاملات مثبت، تجربه یک اتفاق و یا دیدن، مورد توجه قرار گرفتن و همصحبتی با افراد را میتوان از جمله عواملی دانست که مخاطب را به خردهفروشیها و یا فروشگاهها باز میگرداند. این فروشگاه در شهر پاریس قرار دارد و به نقل از سایت Dezeen، یکی از گرانترین فروشگاه های طلا و جواهر دراروپاست. بنابراین بعد از نصب در این مکان توسط افراد مجرب این حوزه باید سیستم امنیتی را به کامپیوتر و همینطور تلفن همراه مالک متصل کنیم تا از این طریق تصاویر را برای ضبط و درج رونوشت پشتیبان به این دستگاهها ارسال کند. مشتریان دوست دارند فضای کافی برای قدم زدن و توقف و دیدن اجناس داشته باشند بنابراین سیرکولاسیون ساخت دکور مغازه مدرن قطعاً با مسیر حرکتی درستی گرفته خورده است. دکور طلافروشی یودکور کلاسیک یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تزیین طلافروشی است.

به همین دلیل، شاید بتوان گفت طراحی پیشخوان مناسب برای یک مغازه طلا و جواهر فروشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اشخاصی که میخواهند با انعقاد نمونه قرارداد مشارکت در طلا فروشی اقدام به راهاندازی مغازه یا گالری طلا نمایند، باید مراحل مربوط به این کار مانند أخذ مجوزهای لازم و تهیه مکان مناسب را بهترتیب پشت سر بگذارند و انجام دهند. و اما در مقابل نور خنک و یا سرد، شفافیت بیشتری دارد و شما به هنگام بهرهگیری از آن کم تر دچاره دغدغه خواهید شد و تقریبا با تمامی رنگها سازگار است. پیوستگی روشنایی و نداشتن سایه روشن نوری در فروشگاه نیز از آن دست موضوعات مهم دیگر است که باید حتما در هنگام طراحی نورپردازی و روشنایی طلافروشی به آن توجه کنید. نکته دیگری که توجه به آن الزامی می باشد، این است که با توجه به قانون سمت راست که پیش تر عنوان کردیم، بهتر است صندوق خود را در سمت چپ قرار دهید تا از دیوار قدرت به منظور نمایش کالا های خود استفاده کنید.

طراحان داخلی با در نظر گرفتن نوع فروشگاه و دکوراسیون مغازه معیارهایی را برای آن محیط در نظر میگیرند و با توجه به اجناسی که درون آن محیط به فروش میرسد آنها را اولویت بندی مینمایند. بنابر این باید به روانشناسی رنگ ها توجه نمود تا متوجه شد بهترین رنگ برای دکوراسیون مغازه کدام است؟ مشکل لامپ های مهتابی این بود که نور زرد آنها به زیبایی و جذابی نور چراغ های رشته ای و هالوژن نبود و شاخص نمود رنگ (CRI) آنها نیز بسیار پایین بود، به همین دلیل جواهرات جلوه کافی را نداشتند و رنگ و لعاب آنها آنطوری که باید دیده نمیشد. ویترین اصلی فروشگاه خود را طوری نورپردازی کنید که دمای رنگ آنها باعث محو شدن جواهرات رنگی نشوند، در عین حال شدت نور باید جوری باشد که توجه عابرین پیاده خیابان را نیز به خود جلب کند. یکی دیگر از ویترینهای شیشه ای با استفاده از شیشههای سکوریت لمینت شده تولید میشود، این نوع ویترینها اغلب در جواهر فروشیها اجرا میشود و از لایههای مختلف شیشه سکوریت تشکیل شده است، برای تولید ویترین شیشه ای طلا فروشی در ابتدا شیشههای ۱۰ میل با ابعاد یکسان برش داده شده و سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره قرار داده میشوند و در نهایت هم با استفاده از لایه PVB به دیگر چسبیده میشوند.

این متریال در مقابل اشعه نورپردازی، مقاومت بالایی دارد. این مکان با نورپردازی، دکور، متریال خاص، به عنوان مثال اختلاف ارتفاع و طراحی پلکانی خاص، میتواند متمایز با بخش های دیگر باشد. این که چه چراغی را برای تامین روشنایی عمومی طلافروشی خود انتخاب کنید بیشتر از هر چیز دیگری به ارتفاع سقف شما بستگی دارد. همه چیز در طراحی دکور مغازه تحت تأثیر ویژگی های منحصر به فرد مجموعه جواهرات و بازار هدف آن هستند. ویترین طلافروشی – طراحی دکور طلا و جواهر . 03:30. طراحی داخلی ویترین طلا فروشی دکوراسیون طلا و جواهر. مرکز خرید و فروشگاه: تا به حال به دکوراسیون داخلی مغازه های طلا و جواهر فروشی دقت کرده اید؟ طراحی دکوراسیون طلا فروشی مدرن معمولا برای فروشندگان جوان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. دکوراسیون مغازه طلا فروشی – گروه طراحی mdfplan طراحی انواع . با اطمینان و آرامش خاطر طراحی فضای خود را به ما گروه طره بسپارید. سقف طلافروشی میتواند ساده یا دکوراتیو، که معمولا از کناف استفاده میشود طراحی شود و جلوه زیبایی به فضا دهند.

یکی از اهداف اصلی استفاده از این تنالیته رنگی توجه مخاطبان جوان که عموما بانوان هستند بود. این لامپها نسبت به چراغهای هالوژن و رشتهای مصرف کمتری داشتند و نور را تقریبا به طور یک دست منتشر میکردند. در بسیاری از کشورها استفاده از این چراغها به دلیل حرارت تولیدی و مصرف بالا ممنوع شده است. این تولید حرارت زیاد به معنی مصرف بیشتر و افزایش احتمال آتش سوزی و بروز مشکلات در سیستم برق کشی و روشنایی فروشگاه شما است. در واقع این عامل به ابعاد و اندازه فروشگاه بستگی داشته و هر چه متراژ فضای فروشگاه بیشتر باشد؛ می توان فضای بیشتر را برای رفت و آمد مشتریان در داخل مغازه در نظر گرفت. یک فروشنده ی طلا و جواهرات برای جلب توجه هرچه بیشتر مشتریان علاوه بر قرار دادن بهترین و چشمگیرترین مدل های طلا و جواهرات در ویترین فروشگاه خود باید به دکوراسیون داخلی فروشگاه طلای خود نیز اهمیت بدهد. معمولا ظاهر دکوراسیون طلافروشی اولین چیزی است که مشتری با آن مواجه میشود.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی