صرافی ارز دیجیتال – کدام صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای ایرانیان بهتر است؟

ارز الین ورلدز (TLM)، توکن بومی یکی از متاورس های NFT حوزه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) است که از سرعت رشد بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر است تا نوعی از قابلیت همکاری اقتصادی و رقابت را در میان بازیکنان خود شبیهسازی کند. از طرفی، الین ورلدز از یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بازی برخوردار است؛ چراکه بازیکنان با سهام گذاری یا استیکینگ (Staking) توکن های TLM و استفاده از آنها برای رأیدهی در سازمانهای مستقل غیرمتمرکز سیاره (DAOs)، پیشرفت خواهند کرد. با این تفاسیر، از کل این رقم، ۱۳٫۷۵% آن صرف بازاریابی، ۶٫۶۹٪ صرف پیشفروش، ۲٫۹۲% آن عرضه در لانچ پد بایننس، ۳٫۵٪ برای توسعه در دیگر پروتکلها، ۹٫۲۴٪ دیگر صرف سایر روشهای بازاریابی، ۱۳٫۱۴% آن به بنیاد الین ورلدز (Alien Worlds foundation)، ۵٫۳۵% به مشاوران پروژه، ۱۴٫۶ درصد به تیم توسعهدهندگان، ۳٫۸۹ درصد صرف حاکمیت (Governance)، ۵٫۸۴ درصد جهت تأمین نقدینگی، ۳٫۴۱٪ بهعنوان پاداش استیکینگ، ۰٫۷۸٪ جهت ممیزی امنیتی، ۱۴٫۲۴٪ برای اعطای کمک به اکوسیستم و ۲٫۷۲٪ نیز به پاداشهای مشارکت در پلتفرم الین ورلدز اختصاص یافته است. از سوی دیگر، بلاک چین WAX نیز به پلتفرم ارز الین ورلدز اجازه میدهد تا برای بخش اعظمی از منطق اصلی بازی، از یک لایه تراکنش رایگان برخوردار باشد.

درواقع این شهر به دلیل تعدد وجود شرکتهای بلاک چین و ارز دیجیتال مستقر در آن، به دره کریپتو (crypto valley) سوئیس مشهور است. اساساً الین ورلدز بر روی ۳ بلاک چین اجرا میشود که عبارتاند از زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، اتریوم (Ethereum) و وکس (WAX) که توکن بومی این پلتفرم (TLM) بر روی آنها مستقر شده است. جدا از این، این تیم توسعهدهنده ادعا میکنند که جزء متخصصان سازمانهای مختار غیرمتمرکز (DAO) و همچنین تأییدکننده (Validator) بلاک چین وکس (WAX) نیز هستند. اما در خصوص پلتفرم Alien Worlds، فاز اول این بازی شامل طراحی متاورس، نقشه فنی و انتشار عملکردهای اساسی این بازی بلاک چینی بود که طی آن، کلیه مکانیکهای متاورس همچون رمز ارز تریلیوم (TLM)، NFT ها و سیارات این بازی ایجادشده و فرایند استیکینگ و فروش NFT های الین ورلدز نیز در دسترس کاربران قرار گرفتند. اولین ویژگی منحصربهفرد پلتفرم ارز الین ورلدز این است که یک متاورس گیمینگ است که از DAO های متعددی برخوردار است. در حقیقت هرچه تعداد توکن های TLM استیک شده یک کاربر بیشتر باشد، او از شانس بالاتری برای کسب حق در خصوص تصمیمات آینده این پروژه برخوردار خواهد بود.

همچنین بهعنوان گواهی بر محبوبیت Alien Worlds میتوان به این نکته اشاره کرد که این بازی، دومین بازی NFT است که از سریعترین سرعت رشد برخوردار بوده است. البته لازم به ذکر است که شما می توانید با یک ترفند به راحتی از این ولت در سیستم عامل کامپیوتری خود استفاده نمایید اما این روش را به شما پیشنهاد نمی دهیم. با توجه به میزان بودجه و میزان رفت و آمد افراد و مساحت فضای شرکت بهترین نوع آن را می ­توان انتخاب کرد. شما تنها با استفاده از کیف پول خود میتوانید به این صرافیها وصل شوید و توکنهای خود را مبادله کنید. برای شروع، زنجیره هوشمند بایننس، از عملکرد استیکینگ (staking) این پلتفرم پشتیبانی کرده و به دارندگان توکن TLM که یک توکن با استاندارد BEP-20 است اجازه میدهد تا وظایف خود را اجرا کند. این موضوع را میتوان تا حدی به تلاشهای تیم توسعهدهندگان جامعه کاربری ارز الین ورلدز نسبت داد که به ۱۸ زبان مختلف در پلتفرم پیامرسان محبوب دیسکورد (Discord) فعال بوده و کاربرانی از کشورهای انگلستان، چین، روسیه، ژاپن و ترکیه را هدف قرار میدهند. تا به امروز، ارز الین ورلدز توانسته تا میزان زیادی از نقشه راه ترسیمشده پروژه خود را با موفقیت طی کرده و به موفقیتهایی همچون عرضه توکن TLM در لانچپد صرافی بایننس (Binance)، قرار دادن این توکن در دوره کشت سود (Yield Farming) بایننس لانچپول (Binance Launchpool) و …

در سال جاری میلادی شاهد این بودیم که تعداد پروژههای فعال در حوزه بازی برای کسب درآمد (P2E) از طریق NFT ها، بهشدت افزایش پیدا کرد و ضمن افزایش محبوبیت این عرصه در بین کاربران، شاهد تزریق حجم زیادی از سرمایه به این حوزه بودیم. این مسئله سبب شده است، توده عظیمی از افراد دنیا برای سرمایه گذاری و کسب سودهای فراوان به بازار سرمایه و ارزهای دیجیتال روی بیاورند و برخی دیگر از مدیران کسب و کارها حتی به فکر داشتن بستری مناسب برای سرمایه گذاری مردم در حوزه ارز دیجیتال و طراحی سایت شدند. این موضوع و افزایش علاقمندی مردم به این حوزه، باعث شد که صرافی ها به طراحی سایت صرافی آنلاین روی بیاورند. کیف پول متامسک یکی دیگر از ولت های نرم افزاری است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. اگر بخواهیم به صورت خلاصه وارد طریقه انجام این ترفند را شرح دهیم اینگونه باید بگوییم که شما می توانید با نصب یک نرم افزاری شبیه ساز سیستم عامل اندروید در کامپیوتر و یا لپ تاپ خود، به راحتی کیف پول تراست را درون شبیه ساز مورد نظر نصب کنید. خوشبختانه این ولت از رمز ارز های بسیاری پشتیبانی می کند و شما می توانید با اطمینان کامل رمز ارز های خود را در این ولت ذخیره سازی کنید.

علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگیهای منحصربهفرد پلتفرم ارز الین ورلدز، رایگان بودن آن است که از هزینههای گرانقیمتی که خصوصیت اصلی بسیاری از بازیهای سنتی است، دوری کرده و این بازی را برای همه افراد محبوب میسازد. به درستی نمایش داده شود باید طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن وب سایت را در اولویت کار خود قرار دهید. موارد فنی بسیاری نظیر سرعت دسترسی کاربران به وب سایت، میزان فضای لازم برای وب سایت، در دسترس پذیری وب سایت، امنیت وب سایت، واکنش گرا بودن وب سایت و… با توجه به محبوبیت و استقبال گسترده ارزهای دیجیتال، کسب و کارهای بسیاری در این حوزه امروزه مشغول فعالیت هستند. همچنین بازیکنان میتوانند توکن های TLM خود را جهت افزایش میزان پاداش دریافتیشان، استیک کرده یا بهوسیله آنها و در راستای کسب سایر NFT های این بازی، با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند. بنابراین شما که تصمیم گرفته اند که کسب و کار خود را به بستر اینترنت انتقال دهید بدانید که بسیار جلو هستید. صاحبان صرافیهای ارزهای دیجیتال میتوانند از راههای دیگری مانند تفاوت در قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال به کاربران، کارمزد تراکنشها، نوسانات قیمت و سایر تسهیلات مشابه، برای خود و کسبوکار آنلاین خود سود کسب کنند.

یکی از کیف پول هایی که می توان در آن توکن TLM را ذخیره کرد، کیف پول اتمیک می باشد. این ولت همانند کیف پول تراست تنها از دو سیستم عامل فوق پشتیبانی می کند. برای اینکه شما بتوانید این توکن را همانند دیگر توکن ها ذخیره کنید، باید به سراغ کیف پول های دیجیتال بروید. اگر برای کاربران کیف پول های رمز ارز ارائه دهید ، همانند نوبیتکس ، و یا بایننس ، باید به سخت ترین شیوه ممکن روی امنیت سرور و سیستم خود حساسیت به خرج بدهید. هر کدام از این دو گزینه جذابیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند که چشم پوشی کردن از آن ها سخت است. در میان صرافیهای موجود ارز دیجیتال ایرانی کدام مورد خوب است؟ این روش، یکی از راههای کسب در آمد از ارزهای دیجیتال است. بااینوجود، ارز الین ورلدز به بازیکنانی که اصطلاحاً به آنها کاوشگر (explorers) گفته میشود اجازه میدهد تا از طریق گیم پلی این بازی یا شرکت در Planet DAO، پاداشهای نقدی کسب کنند. از طرفی، در طی فاز اوی این پروژه، قابلیت عملکردی میان زنجیرهای (cross-chain)، جهت تسهیل همکاری و ادغام این پلتفرم با دیگر پلتفرمهای ارزهای دیجیتال نیز عرضه شد و درنتیجه، کاربران و تریدرها قادر بودند تا ارز الین ورلدز (TLM) را در صرافی ارز دیجیتال Binance معامله کنند.

برای ورود به دنیای رمز ارزها نیاز به بستر و پلتفرم هایی است که بتوان در آن معاملات را به صورت امن انجام داد. بهره برد که نقش مهمی در طراحی دارند. به عنوان مثال در صورتی که شما از ارز دیجیتال بایننس برای پرداخت هزینه تراکنشهای خود استفاده کنید، صرافی بایننس هزینه درصدی شما را کاهش خواهد داد. طراحی سایت صرافی برای صرافیها که ارتباط مستقیم و دائم با مشتریان خود دارند، بسیار ضروری است. برای اینکه بتوانید صاحب یک وب سایت صرافی باشید باید در وهله اول توجه داشته باشید که امنیت این گونه وب سایت ها بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است پس برای این منظور من به شما پیشنهاد می کنم تا برای طراحی یک وب سایت با کیفت و دارای استاندارد های برنامه نویسی در خواست خود را با ما در تیم سئوراز در میان بگذارید.

طراحی وب سایت صرافی چه امکاناتی را برای شما به همراه دارد؟ طراحی صرافی زمانی اصولی است که هم بر جنبهی زیبایی بصری فضا تاکید داشته باشد و هم طراحی بهینه و کاربردی باشد. بخش دیگری که در دکوراسیون تاثیرگذار است چگونگی تقسیم بندی مغازه و به اصطلاح پارتیشن بندی آن است. درواقع این پلتفرم به هریک از دارندگان رمز ارز TLM سهمی در تصمیمگیری در خصوص اینکه چه کسی این پلتفرم را اداره کند، اعطا میکند. از طرفی، هر یک از این ۳ بلاک چین از عملکردهای مختلف الین ورلدز پشتیبانی کرده و این پلتفرم اجازه میدهد تا بهراحتی و بهصورت ایمن اجرا شود.

ارز الین ورلدز یک متاورس غیرمتمرکز و غیرقابل تعویض است که در آن، بازیکنان در راستای کسب منابع کمیاب این متاورس که همان توکن TLM است، با یکدیگر به رقابت میپردازند. بهطورکلی، نقشه راه Alien Worlds، از ۳ فاز کلی برخوردار است که این ۳ مرحله که توأم باهم درحالتوسعه هستند عبارتاند از مشوقهای استخراج NFT های خاص، انتشار Thunderdome (عرصهای که بازیکنان میتوانند با یکدیگر بجنگند) و افزودن برخی تلاشهای درون بازی و تجربیات فراگیر. درواقع بازیکنان در راستای کسب ارز تریلیوم (trilium) یا همان توکن TLM با یکدیگر رقابت کرده تا از این طریق به گیم پلی اضافی دسترسی پیداکرده و Planet DAOs (سازمانهای مستقل غیرمتمرکز) رقبا را کنترل کنند.

تراست ولت برعکس کیف پول اتمیک که کمی قبل تر با آن آشنا شدید، تنها از سیستم عامل های اندروید و IOS پشتیبانی می کند. در ادامه با مزایای کیف پول لجر نانو اس آشنا میشوید. این کیف پول از سیستم عامل هایی همچون اندروید Android، ای او اس IOS و دسکتاپ پشتیبانی می کند. در صورت تمایل می توانید با ثبت درخواست خود در بخش نظرات از تحلیلگران سایت زوم ارز بخواهید تا این توکن را برای شما تحلیل کنند. نکته مهم دیگر این است که طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی خود را فدای امنیت نکنید چراکه امنیت هم بهاندازه زیبایی مغازه شما مهم خواهد بود. در صورتی که قصد دارید تا درباره این ولت اطلاعات بیشتری کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً به مقاله اختصاصی آموزش کیف پول اتمیک در سایت زوم ارز مراجعه کنید. اگر آشنایی دارید می توانید خودتان نصب اسکریپت را انجام دهید در غیر این صورت این کار را به یک طراح سایت بسپارید. اگر قصد دارید تا بر روی این توکن معامله کنید، بهتر است ابتدا آن را تحلیل کنید. این پلتفرم باید سریع باشد تا بتواند کاربران را جذب کند وگرنه آن ها در سایت صرافی ارز دیجیتال شما احساس خوبی ندارند و از آن استفاده نمی کنند.

ما در این مقاله به صورت کامل و جامع طریقه کار با کیف پول اتمیک را به شما آموزش داده ایم. طریقه عملکرد در این بخش می تواند به دو گونه متفاوت انجام شود که تصمیم نهایی بستگی به سلیقه و نظر کارفرما دارد. در این مقاله به صورت کاملاً تصویری طریقه کار با کیف پول سیف پل را به شما عزیزان آموزش داده ایم. کیف پول تراست یکی از محبوب ترین کیف پول ها در بین معامله گران و سرمایه گذاران حوزه کریپتو می باشد. شما می توانید در این ولت به همراه دیگر رمز ارز و توکن ها، TLM را نیز ذخیره کنید.

یک فروشنده موفق و یک کاسب با تجربه جهت بهبود روند کاری خود به مفاهیم دکوراسیون و طراحی مغازه توجه کاملی دارد. این توکن در 8 آوریل سال 2021 با قیمتی معادل 3.38 طراحی صرافی دلار لیست شد. ممکن است با توجه به شرایط محل زندگی، کار در بسیاری از صرافیها برای شما ممکن نباشد یا اینکه صرافی، ارزهای مورد نظر شما را در لیست ارزهای خود نداشته باشد. بلافاصله پس از لیست شدن در یک حرکت شارپی، قیمت به محدوده 6.8 دلار صعود کرد. اینکه کارفرما یا مشتری پس از اتمام کار، از طراحی داخلی راضی باشد، بر سلیقه شخصی طراح ارجحیت دارد. در این مواقع علاوه بر حفظ امنیت، سرعت عمل و ایجاد حس آرامش در مشتری و در نهایت دائمی شدن مشتری و سودآوری بیشتر را به دنبال دارد. هرچه بیشتر با مشتری در ارتباط باشید و طرحهای مختلف را بررسی کنید بیشتر با سلیقه آن ها آشنا میشوید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی