دریچه کولر در اصفهان

این محصول با استفاده از مواد اولیه ی مختلفی تولید و عرضه می گردد. امروزه انواع دریچه کولررا با استفاده از ورق های گالوانیزه،آلومینیوم،ام دی اف و پی وی سی می سازند. مشتریان هر یک از این محصولات را با توجه به جغرافیای یک مکان و نوع کاربری شان، انتخاب و اجرا می نمایند. از محبوب ترین دریچه کولر در میان مردم نوع آلومینیومی آن می باشد.

دریچه کولرهای چوبی تهران دما در رنگ های متفاوتی تولید می شوند. علاوه بر زیبایی، می توان به کیفیت و طول عمر این محصول اشاره نمود. یکی از محصولات پر فروش در بازار دریچه کولر آبی آلومینیومی می باشد. این محصول به دلیل کیفیت متریالی که دارد، جایگاه منحصر به فردی را در میان مردم کسب کرده است. دریچه کولر آبی آلومینیومی به دلیل جنس با کیفیت خود، ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی دارد. یکی دیگر از وجه تمایزهای این نوع از دریچه کولر، قابلیت شست و شوی آن می باشد.

  • به این ترتیب قادر خواهید بود محصولات مرغوبی را از بازار خریداری کنید که به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیاز شما هستند.
  • دریچه کولر قابل تنظیم اغلب برای کولر آبی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اما اگر کولر یا دمنده ، به چند انشعاب متصل باشد برای تنظین ، کنترل یا انسداد جریان هوا در پشت دریچه کولر از دمپر استفاده خواهد شد .
  • هدف کلی این تغییر و تحولات ایجاد شرایطی برای تنظیم هوای مطبوع، جلوگیری از اتلاف انرژی در فصول مختلف، رفع سر و صداهای اضافی و قابلیت ها و کارایی های بالا است.
  • به نوعی می‌توان گفت که از لحاظ ساختار شباهت زیادی با مدل آلومینیومی دارد و تنها تفاوت آن‌ها در جنس می‌باشد.

دریچه کولر در اصفهان

امروزه اینترنت فضای بسیار مناسبی را فراهم آورده است که تمامی افراد با بهره گیری از آن می‌توانند به راحتی نسبت به تأمین انواع نیازهای خود وارد عمل شوند. خرید اینترنتی محصولات مختلفی که در بازارهای گوناگون به مصرف کنندگان عرضه می‌شود یکی از بهترین فرصت‌هایی است که به کمک اینترنت در اختیار همگان قرار دارد. پس از آن که مزیت‌هایی از این دریچه کولر آلومینیومی گفته شد.

تفاوت دریچه کولر قابل تنظیم با دریچه خطی

با افزایش جمعیت در شهرها و تمرکزی شدن محل کار ادارات شاهد تجمع در محلی مشخص توسط حجم زیادی از افراد دریچه کولر هستید. دسترسی به اکسیژن مورد نیاز امری ضروری بوده و با توجه به آلودگی‌های شهری امکان باز کردن پنجره‌ها به شکل سالیان نه‌چندان دور وجود نخواهد داشت. از این‌رو با استفاده از سیستم هوارسانی مسیری خاص جهت انتقال هوای سرد و گرم به محیط داخلی ساختمان مسکونی یا اداری را فراهم خواهد شد. دریچه آلومینیومی متحرک بوده و پره های عمودی جلوی آن می توانند حرکت کرده و تغییر جهت دهند. این پره ها می توانند با تغییر جهت خود مسیر ورود و خروج هوا را در سه جهت چپ، راست و مستقیم تغییر دهند. همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، در قسمت پشتی دریچه کولری نیز پره های افقی وجود دارد که به عنوان دمپر از آن استفاده می شود.

به کمک اهرمی که در کنار دریچه کولر دمپردار طراحی شده است، می توانیم پره های عقبی دریچه را به منظور هدایت هوای کولر به بالا و پایین تنظیم کنیم. یکی دیگر از ویژگی های عالی این مدل، بسته شدن کامل پره ها در زمستان می باشد. با بستن اهرم دریچه کولر دمپردار، در فصل زمستان مانع از ورود هوای سرد به محیط تان می شوید.

اما به طور طبیعی و میانگین بهتر است هر 10 سال یکبار دریچه کولرها را تعویض نمائیم. شرکت تهران دما برای تعویض بازسازی دریچه هوای منازل و ادارات و سایر موارد، پیشنهادهای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. حشرات می توانند به راحتی از درون دریچه کولر به درون محیط های مسکونی و اداری نفوذ کنند. کارشناسان شرکت تهران دما راه کار خوبی را برای ممانعت از ورود حشرات از دورن دریچه کولر به محیط ها طراحی کرده اند.

معمولا فاصله بین خطوط دریچه خطی بین 10 تا 12 میلی‌متر می‌باشد. بصورت معمول فاصله کمتر از 10 تا 12 میلی‌متر باعث اختلال در هوارسانی و فاصله بیشتر از آن نیز باعث دیده شدن فضای داخلی و پشت آن خواهد شد. لذا با توجه به نیازها و سلایق مختلف مشتریان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و فضای داخل ساختمان، انواع دریچه های کولر طراحی و به بازار عرضه شده است.

متریال انواع دریچه کولر

برخی از مشتریان علاقه مند هستند تا طرحی نو در دریچه کولر آبی ایجاد شود. به همین دلیل مردم محصول مورد نیاز خود را سفارش می دهند و تهران دما نیز در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت کالای آنان را در طرح ها و رنگ های گوناگون تولید می کند. از جمله جدیدترین محصولات می توان به دریچه کولرهای خطی 30 درجه دمپردار، خطی 90 درجه و همچنین چوبی درپوش دار اشاره نمود. دریچه های جدید علاوه بر اینکه به روز اند، زیبا و منحصر به فرد هم می باشند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی