دروس اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۲ کنکور آسان است | ahmadikonkoor

اممجله خبری کنکور استاد احمدی هم داوطلبان کنکور تجربی 1400 همانند سال گذشته، نسبت به سایر گروه های آزمایشی بیشتر است. این آزمون دارای 170 سوال و مدت زمان پاسخگویی 175 دقیقه می باشد. این بار مشاوران دپارتمان آزمون سراسری 3گام، سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری رشته تجربی سال های 90 تا 1400 رو براتون آماده کردند تا به رایگان دانلود کنید. بررسی تست های جامع کنکورهای تجربی سال های گذشته باعث می شود تا مفاهیم اساسی و حتی نکته های ریزی که جا افتاده رو یاد بگیرید و با قرارگرفتن در فضای آزمون، آمادگی برای جلسه کنکور رو هم تمرین کنید. برای بسیاری از داوطلبان گذشتن از سد کنکور، فقط با بررسی کتاب درسی و بدون کمک گرفتن از کتاب تست کنکور تجربی و کمک‌درسی، شرکت نمودن در کلاس‌های کنکور و آزمون‌های آزمایشی کار دشواری است. از طرف دیگر امکان ثبت‌نام و حضور در کلاس‌های کنکور و آزمون‌های آزمایشی برای همه‌ی داوطلبان بنا به هر دلیلی وجود ندارد؛ در این هنگام شاید بهترین گزینه کمک گرفتن از کتاب جامع کنکوراست.

  • یکی از رشته های پر طرفدار گروه تجربی که داوطلبان علاقه بسیار زیادی به قبولی در آن دارند، رشته مامایی است.
  • توکل به خدا، مدیریت زمان، استفاده از امکانات و از همه مهمتر تلاش خود فرد و لطف خدا که البته هوش و استعداد فرد بسیار مهم است و در نتایج کنکور مشخص شد که تنها هزینه کردن مهم نیست بلکه توان خود فرد نقش بسیار مهمی دارد.
  • شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنیتحصیلیکوبا این کارشناسا در ارتباط باشین و فرایندثبت نام کنکورتونرو به این کارشناسا بسپارین.
  • زمان دقیق انتخاب رشته کنکور را می توانید در دفترچه انتخاب رشته مشاهده نمایید و در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته در دانشگاه و رشته مورد نظر خود اقدام نمایید.
  • با توجه به اینکه تعداد مجاز ثبت نظر بصورت VIP برای امروز به اتمام رسیده است، سوال شما به شکل عادی ثبت شد و پاسخگویی به آن 3 روز کاری زمان خواهد برد.

برای بهتر شدن نتیجه انتخاب رشته می توانید به مراکز مشاوره کنکور و انتخاب رشته مراجعه نمایید. بله این پکیج کاملا منطبق بر آخرین مصوبات سازمان سنجش برای کنکور ۱۴۰۱ است و شامل ۱۲ آزمون از دورس اختصاصی تجربی است. داوطلبان کنکور تجربی در کنکور موظف به پاسخ گویی سوالات دفترچه شماره۲( دفترچه سوالات اختصاصی ) می باشند. برای قبولی در کنکور تجربی باید یک برنامه‌ی زمانی هدفمند داشته باشید و در این را از کتاب‌های کمک‌درسی و تستی، کلاس‌های آموزشی، آزمون‌های تستی نیز بهره ببرید. سه سوت بوک مفتخر است که با همکاری با ناشران مختلف در زمینه تأمین کتاب‌های جامع کنکور برای رشته‌های مختلف از جمله جامع کنکور ریاضی، جامع کنکور انسانیو جامع کنکور هنرستان، بخش عظیمی از نیازهای دانش‌آموزان پایه دوازدهم را رفع نماید. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه سه سوت بوک، در راستای سفارش و خرید انواع کتاب‌های درسی و کمک درسی برای پایه‌های مختلف اقدام نمایید.

راه اندیشه ریاضیات جامع تجربی و حسابان جامع کنکور ریاضی کلاسینو (جلد اول)

قسمت اصلی برنامه ریزی با خودم بودم و از تجربیات یکی از دوستانم که در رشته ریاضی تحصیل می کرد و در رشته شهرسازی قبول شده بود استفاده کردم، البته مشاوران مدرسه هم به من کمک کردند و راهنمایی پدر و مادر هم همیشه چراغ راه من بوده است. در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید . ✔️ یکی از شرایط لازم برای شرکت در کنکور تجربی داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هستش، بقیه شرایط عمومی و اختصاصی لازم در این مقاله گفته شده. کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیتحصیلیکوهم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوصکنکور تجربی 1402 پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنیتحصیلیکوبا این کارشناسا در ارتباط باشین و فرایندثبت نام کنکورتونرو به این کارشناسا بسپارین.

منابع دروس تخصصی در کنکور ۱۴۰۲

بهترین منابع دروس اختصاصی برای رسیدن به تراز بالا در کنکور ۱۴۰۲ منابعی هستند که مفاهیم و روش های تست زنی کلیه مباحث به طور کامل در آن ها آموزش داده شود. درس ریاضی کنکور درسی کاملا محاسباتی است و داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی برای رسیدن به درصد نسبتا بالا در این درس نیاز به تمرین و تکرار متعدد دارند. دانش آموزان بر اساس بودجه بندی کنکور و درصد هر تست می توانند برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کنند. بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری می خواهند بدانند هر تست دروس اختصای کنکور چند درصد می باشد تا بدانند برای رسیدن به درصدی مطلوب جهت کسب رتبه دلخواه، چند تست را باید بزنند. که در ادامه بهترین کتاب های کمک آموزشی در زمینه کنکور رشته تجربی را به شما معرفی می کنم. رشته تجربی دارای 5 زیر گروه است که ضرایب دروس در هر زیر گروه متفاوت می باشد وبرای قبولی در رشته مورد نظر خودتان لازم است که حتما از زیر گروه خود مطلع بشوید و درس های شاخص خود را مشخص کنید و طبق برنامه ریزی خود این دروس شاخص را تقویت کنید .

ثبت نام کنکور تجربی ۱۴۰۲

برنامه ریزی و پیروی از تجربیات افراد موفق مطابق با توانایی خود، شاید از لازمه های دیگر موفقیت باشند. شاید شرط قبولی در کنکور تجربی، همین حفظ روحیه شما و گرفتن امواج مثبت از خود و اطراف شما همراه با درس خواندن منظم باشد. قبولی در کنکور تجربی امسال، از آن کسانی بود که در نحوه درس خواندن خود نظم داشتند و با اهمیت به تغذیه و ورزش خود با انگیزه و روحیه بالا تلاش می کردند و تسلیم تنبلی و سختی مسیر نمی شدند. رقیب های سفت و سختی که صبح تا شب درس می خوانند و کاملا روی هدف خود متمرکز هستند، اما نترسید! ” اینکه یک نفر زیاد درس بخواند، نشانه ی حتمی بودن قبولی در کنکور تجربی آن نیست.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی