آموزش مجازی آلاء با هدف توسعه عدالت آموزشی در حوزه کنکور | ahmadikonkoor

لازم به ذکره که زیرگروه های کنکور تجربی توسط سازمان سنجش از کنکور حذف شده و داوطلبا می تونن طبق ضرایب دروس آزمون اختصاصی به برنامه ریزی و مطالعه دروس امتحانی خود بپردازن. دفترچه دوم که به دفترچه دروس تخصصی هم معروفه شامل درسای تخصصی رشته علوم تجربی مثل زمین شناسی، ریاضیات، زیست شناسی، فیزیک و شیمیه که متقاضیای کنکور تجربی ۱۴۰۲ باید به دلیل حذف دروس عمومی از کنکور تنها به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند. در جدول های زیر ضریب هر درس و زیر گروه های هر رشته ازکنکور تجربی سال گذشته رو مشخص کردیم. در سال گذشته کنکور تجربی شامل 2 دفترچه عمومی و تخصصی بود که دفترچه اول 100 سوال و شامل دروس عمومی شامل ادبیات فارسی، عربی، دین و زندگی و زبانه. دروس تخصصی از زمین شناسی، ریاضیات، زیست شناسی، فیزیک و شیمی تشکیل شد که در جدول زیر ضریب هر درس رو مشخص کردیم.

  • ۵تا ۶ سوال (تقریبا۱۸ ردرصد) مربوط به مشتق و کاربرد آن.
  • لازم به ذکره که زیرگروه های کنکور تجربی توسط سازمان سنجش از کنکور حذف شده و داوطلبا می تونن طبق ضرایب دروس آزمون اختصاصی به برنامه ریزی و مطالعه دروس امتحانی خود بپردازن.
  • مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز آزمون‌های تقریباً مشابهی را برای پذیرش دانشجو برگزار می‌کرد.
  • این زیرگروه شامل رشته‌های کاردانی و مهندسی‌های کشاورزی، کتابداری در شاخه پزشکی، مدیریت خدمات پزشکی، تربیت بدنی، روابط سیاسی، علوم سیاسی، مددکاری اجتماعی، تربیت مربی عقیدتی- سیاسی، تولید سیما، اطلاعات و ضد اطلاعات و حقوق می‌باشد.

با اعتراض به این مسئله که چرا نمرات یک سال امتحان نهایی (سال سوم) باید در کنکور تأثیر قطعی داشته باشد این موضوع بررسی شده و تأثیر معدل در کنکور ۹۶ تأثیر مثبت شد. در سال ۹۵ برای کنکور ۹۶ تأثیر معدل مثبت درنظر گرفته شد و برای سال‌های بعد باید بررسی شود. چرا که طبق قوانین، تأثیر قطعی معدل درکنکور باید در صورتی اعمال شود که امتحانات سه سال آخر دبیرستان به صورت نهایی برگزار شود. به علت استرس‌های کنکور و همچنین سوءاستفاده موسسات کشور که به مافیای کنکور مشهور است، حذف کنکور مورد بررسی است اما علتی که بسیاری از افراد را دلواپس کرده نبود جایگزینی مناسب برای سنجش افراد است.

به روزترین فروشگاه کتاب

در رابطه با کنکور سال ۹۸ به بعد نیز هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده‌است. در دروس فلسفه و منطق، زبان و ادبیات فارسی، روان‌شناسی، علوم اجتماعی، تاریخ و ریاضی گروه علوم انسانی و درس زبان انگلیسی تخصصی گروه زبان‌های خارجی سؤالات به صورت خط بریل تهیه می‌شود. همچنین برای داوطلبان کم بینا سؤالات به خط درشت تهیه می‌شود.

» زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

این کلاس ها مجله خبری کنکور استاد احمدی گفتگوی زنده با استاد و بصورت لایو برگزار میشود همچنین میتوانید آفلاین جلسات کلاس را چندین بار مشاهده کنید . این دفترچه شامل۱۰۰سوال و دروس زبان و ادبیات فارسی، عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان خارجی می باشد. نحوه اعتراض به سوالات خارج از منابع درسی را از کجا می توان پیگیری کرد؟ نحوه اعتراض به سوالات خارج از منابع درسی را می توان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org پیگیری کرد که شرح آن در مطلب فوق اورده شده است. به داوطلبانی که علاوه بر شرکت درکنکور تجربی، در کنکوررشته شناور زبان هم شرکت کردند، پیشنهاد می کنیممنابعکنکور زبان را مطالعه نمایند. کنکور ۱۴۰۲ با تغییرات زیادی همراه است که مهمترین آن حذف دروس عمومی است.

داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در کنکور تجربی ۱۴۰۲هستن در صورتی کهشرایط ثبت نام کنکور رو داشته باشن باید در زمان مشخص شده وارد سایت سنجش شده و ثبت نام خودشون رو انجام بدن. حتما بعد از اتمام ثبت نام و دریافت کد پیگیری ثبت نام یک نسخه از فرم ثبت نامی تون رو پیش خودتون نگه دارین. این کتاب شامل دو آزمون تالیفی شبیه‌سازی شده با کنکور سراسری است. همچنین در کنکور ۹۶ و ۹۷ نظام قدیم که با کنکور نظام جدید سازگار شده است، اکثر سوالات تالیفی و جدید هستند. یکی از رشته های پر طرفدار گروه تجربی که داوطلبان علاقه بسیار زیادی به قبولی در آن دارند، رشته مامایی است. مسئله انتخاب رشته برای داوطلبان انواع گروه های آزمایشی مختلف همچون گروه علوم تجربی همواره از مسائل بسیار مهم و حساسی بوده…

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی