برنامه ریزی کنکور 1400

پس از اعلام نتایج اولیه و آغاز مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری در تمامی زیرگروه ها از جمله زیرگروه آزمایشی هنر، سازمان سنجش دفترچه ای را با عنوان دفترچه راهنمای انتخابرشته کنکورهنر منتشر می کند. حقیقت اینکه این جمله هم میتونه کمک کننده باشه هم مضر! ویژگیهای بهترین موسسه کنکور تجربی هم باید خاص و برجسته تر باشد. امسال نیز در هفته ای که گذشت میانگن و آمار کنکور تجربی ۹۸ در پیک سازمان سنجش منتشر شد و مثل همیشه باعث تعجب عده ی زیادی از داوطلبان کنکور شد. بسیاری از دانشگاه های کشور در حال حاضر نسبت به پذیرش دانشجویان، بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آن ها اقدام می کنند. هر دانش آموز به داشتن یک پشتیبان و مشاور نیاز دارد. دانشجویان برای صرفه جویی در زمان میتواند در اصرع وقت مشکلاتشان را با پشتیبان خود حل کنند. در این روش الویت شما باید با مباحثی باشد که همواره در طول سال با آن مشکل داشتید و هنوز هم نمیتوانید به خوبی تست آن را حل کنید. مدیرکل سیاستگذاری حوزه آموزش و پژوهش شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: مصوبه جدید شورا با لحاظ کردن ملاحظات نمایندگان مجلس تصویب شده و گزارش آن را به رییس جمهور ارائه دادیم.

رشته های کنکور تجربی که در زیر گروه 4 قرار دارند به گروه ریاضی معروف هستند. در جدول زیر به معرفی کتاب تست کنکور تجربی دروس عمومی پرداخته ایم. شما میتونید به جای کتاب درسی از کتاب زیر ذره بین زیست یازدهم تجربی استفاده کنید چون زیست شناسی زیر ذره بین همون متن کتاب درسی هست که قیدها رو هایلایت کرده، یک سری نکات رو حاشیه کتاب و بین خطوط نوشته و تست های کنکور چند سال اخیر هر مبحث رو در اون صفحه یا صفحه قبل و بعدش آورده. استاد عزیز، پیشاپیش از زحمات و تلاش شما و آقای حجازی در جهت ابطال مصوبه گزینه بومی صمیمانه تشکر می کنیم. زمان شروع کلاس کنکور آموزشگاه موفقیت یک هفته پس از کنکور سراسری سال قبل تا زمان شروع کنکور شما خواهد بود. در ایران برای ورود به رشته پزشکی باید از دهانه باریک قیف کنکور وارد شوید ولی از آن سو راحت خارج میشوید، هیچ دانشجوی رشته پزشکی نیست که موفق به اخذ مدرک پزشکی نشده باشد اما در برخی کشورها دقیقا عکس ایران است.

زبان : اهمیت این درس را راموش نکنید معمولا چون این درس در پایان دفترچه عمومی است و ریدینگ های طولانی دارد در حق ان کم لطفی می شود اما این درس با وجود داشتن ضریب 2 درس مهمی است بهتر است هر شب برای این درس تست های تمرینی ریدینگ و کلوز کار کنید 90 درصد سوالات این درس را لغات تشکیل می دهد برای همین موضوع باید حتما دایره لغات خود را تقویت نمایید . اما شناخت لیست رشته های کنکور تجربی و ضرایب هر درس در زیرگروههای مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مهم ترین مواردی که موجب میشه ما بفهمیم بهترین موسسه کنکور تجربی چه موسسهای هست، دیدن رتبههای برتر آن موسسه و میزان رضایت دانشجویان در آن موسسه خواهد بود.

اولیای محترم سعی کنند با مشاور کنکور دانش اموزشان در ارتباط باشند و از ایشان در انجام برخی موضوعات راهنمایی دریافت کنند تا دانش آموزان به صورت کامل از شرایط مناسبی برخوردار باشند. یکی از مشکلات دانشآموزان کنکوری شکل گرفتن حس نا امیدی و خستگی در آنهاست. از ابتدای تاسیس دانشگاه ها در ایران تا سال ۱۳۴۲ هر دانشگاهی برای پذیرش دانشجو مستقل عمل می کرد و دانشکده ها با گرفتن امتحانات ورودی خاص خود، دانشجویان را برمی گزیدند. لذا در حسن ختام تکرار می شود حتما برای گرفتن جواب ، برنامه ریزی ارشد هنرهای نمایشی و سینما را در برنامه خود قرار دهید. پذیرش دانشجو در رشتههای علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در گروههای آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و رشتههای تحصیلی گروه آزمایشی هنر شامل (نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی، ادبیات نمایشی، مجسمهسازی، موسیقی ایرانی و جهانی، کتابت و نگارگری، آهنگسازی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی و عکاسی) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت میپذیرد. دروس تخصصی کنکور سراسری تجربی شامل دروس زیست شناسی، زمین شناسی، ریاضی، فیزیک و شیمی می باشد. دانش آموزان دختر در۳ رشته ی ریاضی، تجربی و انسانی در گروه های متفاوت، پکیج کامل تمام دروس کنکوری را دارند.

خیلی ها تا تعداد زیاد شرکت کنندگان در کنکور تجربی را میشنود هوش از سرشان میپرد و استرس زیادی به سراغشان می آید. متقاضیان کنکور سراسری تجربی برای آشنایی با نحوه طراحی سوالات و تسلط بر مطالب درسی لازم است از کتاب های کمک آموزشی و تست کنکور استفاده کنند. دروس عمومی کنکور تجربی شامل دروس زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، دین و زندگی و زبان انگلیسی می باشد. داوطلبان با تهیه کتاب های کمک درسی می توانند با آگاهی از نحوه طراحی سوالات عمومی کنکور سراسری تجربی، برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه دروس خود داشته باشند. اخه تو لایو گذشته فقط در مورد شروع صفر حرف زدید، نگفتید اگه ما خوندیم تا الان و فقط یکم عقب افتادگی از برنامه و یا فراموشی داریم و تسلطی هامون هم میخوایم حفظ بشه باید چیکار کنیم… نکته جالب اینجاست که در کنکور تجربی ۹۸ تعداد ۶۸۵ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد فقط ۵۷۵ هزار نفر شرکت کردند که این موضوع نشان از غیبت بیش از ۱۰۰هزار نفری در کنکور تجربی امسال است! کتابهای عمومی گاج از جمله ادبیات موضوعی گاج، دین و زندگی میکرو طبقه بندی جامع، گاج نقرهای عربی کامل نیز از منابع بسیار خوب دروس عمومی کنکور هنر هستند.

آزمونهای مدرسه کنکور آموزشگاه موفقیت به دو دسته آزمونهای داخلی و خارجی (آزمونهایی تلفیقی از قلم چی، سنجش، گزینه دو) تقسیم میشوند. وی ادامه میدهد: «باید عوامل این تخلفات از داوطلب گرفته تا رئیس سازمان سنجش، یعنی تمامی افرادی که در این مسئله دخیل بودند تا به طریقی سوالات لو برود و انتشار داده شود برخورد کنیم، این افراد را عزل و محاکمه کنیم ؛ من میدانم فرآیند برگزاری کنکور چقدر دشوار است، از تمام عوامل حفاظتی و امنیتی و پلیس هم تشکر میکنم، اما درباره اتفاقاتی که افتاده نمیشود به راحتی گذشت. برای تهیه کتاب های کمک آموزشی، نیاز خود را در نظر بگیرید و سعی کنید از یک یا دو منبع استفاده کنید و تست های همان کتاب را چندین بار تحلیل و ارزیابی کنید. اگر نیاز به یک برنامه ریزی صحیح و اصولی جهت آمادگی برای کنکور 1400 را دارید ، می توانید با مشاوران مرکز تلفنی ” پاسخ با ما “ تماس بگیرید. مشاوره کنکور تجربی می تواند کمک زیادی به شما بکند. بهترین مشاوره کنکور تجربی، باید دارای ویژگی های بسیاری باشد.

برخورداری از یک برنامه درسی منظم و هدفمند که موجب روشن بودن مسیر دانش آموزان هست، از مهم ترین مزایای ثبت نام در بهترین موسسه کنکور تجربی میباشد. برخی از دواطلبان کنکور می گویند: چرا تندخوانی کنیم وقتی که تندخوانی تمرکز را کم می کند؟ یافتن بهترین منبع آموزشی همیشه یکیاز بزرگترین دغدغه های والدین و فرزندان می باشد ، اما با تمرکز به نتایجی که هر ساله در این شرکت به دست می آید ، می توان با اطمینان از منابع این موسسه و هر منبع دیگری برای مثال کتاب و کلاس ، از بین می رود. اینگونه انرژی شما صرف پیدا کردن منابع مناسب یا برنامهریزی درسی نمیشود، بلکه بهصورت صددرصدی بر مطالب درسی خود تمرکز خواهید داشت. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با منابع تستی و کمک آموزشی کنکور سراسری می توانید سوالات خود را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید. اگر دچار تردید و استرس شده اید وفکر می کنید از سایر داوطلبان عقب مانده اید و نمی توانید به برنامه برسید و یا اگر در فکر کسب نتیجه ای بهتر هستید از مشاوره کنکور تجربی غافل نشوید. همچنین با برنامه ریزی و مشاوره صحیح به مطالعه، مرور و تست زنی را به نحوی کنار هم قرار دهد تا داوطلب بیشترین بازدهی را داشته باشد و مطالب را فراموش نکند.

آگاهی از بودجه بندی كنكور 1400 باعث مي شود براي حل سوالات هر درس اولويت بندی خاص خودتان را داشته باشيد تا در زمان خودتان صرفه جويي كنيد ، روي مباحث كم اهميت تر كم تر وقت بذاريد و نتیجه یهتری سایت ahmadikonkoor در کنکور بگیرید. در صورت انجام درست برنامه ریزی تابستان کنکور و داشتن رضایت از خود به خودتان جایزه بدهید. یک مشاوره کنکور تجربی باید متناسب با ویژگی های فرد، اعتماد به نفس وی را حفظ کند ویا افزایش دهد. این دو عامل و البته افزایش اضطراب باعث کاهش اعتماد به نفس می شود. وی با تأکید بر اینکه ظرفیتهای روزانه بین 100 تا 150 هزار نفر ثابت هستند گفت: به غیر از رشتههای مربوط به وزارت بهداشت که رشتههای پرمتقاضی هم هستند، پذیرش در بقیه رشتههای وزارت علوم روند ثابت داشته است. رتبه 7 رشته ریاضی از اصفهان با بیان اینکه در مدرسه «اژهای 2» درس خوانده است، گفت: تصمیم دارم در رشته مهندسی برق دانشگاه شریف ادامه تحصیل بدهم و بتوانم به کشورم خدمت کنم. یکی از نکات بسیار مهم در کنکور هنر امسال کاهش زمان انتخاب رشته از 10 روز به 5 روز است که بدلیل برگزاری دیرتر کنکور نسبت به هر سال و زمان کم سازمان سنجش برای برگزاری آزمون های عملی و مصاحبه ها و ارائه کارنامه نهایی تا پایان شهریور و شروع نیمسال اول دانشگاه ها و مؤسسات عالی آموزشی است.

اما این کار اثر منفی دارد. نداشتن هر یک از ویژگیهای زیر موجب ضعف در کیفیت کار آنها میگردد. از طرفی این کار باعث مرور مطالب و دروس مطالعه شده نیز می شود. این تصمیم از نگاه بسیاری از استادان، نویسندگان، پژوهشگران و فعالان عرصه زبان و ادبیات فارسی میتواند ضربه جبرانناپذیری بر پیکره ادبیات فارسی در کشورمان وارد کند و آسیبهایی را به دنبال داشته باشد که حجم تخریبش به این زودیها حتی قابلاندازهگیری هم نیست چه برسد مقابله با آن. پویا نمایی در تمامی دروس مجموعه حرف آخر به چشم میخورد و مختص درس خاصی نیست. حرف آخر در این مطلب لیست رشته های کنکور تجربی را همراه با ضرایب آنها به شما معرفی میکند. ادبیات فارسی حرف آخر با تدریس استاد محسن منتظری در اختیار داوطلبان کنکور قرار میگیرد. در یک موسسه کنکور تجربی خوب تمام مسائل بر پایه نظم و مدیریت بالا صورت میگیرد. آخرین زیرگروه تجربی مربوط به زیرگروه 5 است. اگر به درستی یک کلاس کنکور را انتخاب نکنید نه تنها برای شما سودی ندارد بلکه ضرر جبران ناپذیری به شما میزند به طوری که شما وقت خودتون را که در سال کنکور که بسیار حائز اهمیت است، به هدر می دهید. میتونید مشاور برای خودتون انتخاب کنید هم حضوری و هم غیر حضوری و مشاوران برتر براتون برنامه ریزی کنند و پایش شما رو تا کنکور ادامه بدن.

داوطلبان باید با توجه به رشتهای که به آن علاقه دارند یکی از رشته های کنکور تجربی را انتخاب کنند و با توجه به آن تراز بالایی برای درسهای عمومی و تخصصی کسب کنند. یکی از دلایل اصلی که باعث می شود افراد به اهداف خود نرسند این است که معمولا آنها را دست نیافتنی می پندارند. ما به شما تجربه ی خود را هم می آموزیم . با سلام. نگران نباشید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فرصتی برای ویرایش فرم ثبت نام در نظر گرفته می شود که می توانید معدل دیپلم خود را صحیح وارد کنید. با سلام و درود، زمان و محل برگزاری آزمون رشته نقاشی در کارت ورود به جلسه آزمون درج می شود. تاریخ و زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۱ به یکی از سوالات کاربران شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شده و دانش آموزانی که امسال آزمون سراسری دادند پیگیر نتایج احتمالی کنکور هستند. از نظر شما بهترین موسسه کنکور تجربی چه موسسهای هست؟ زیرا موسسهای که نظم نداشته باشد از مدیریت ضعیفی برخوردار خواهد بود. داوطلبان گروه تجربی که در کنکور سراسری شرکت میکنند مجاز به انتخاب یکی از رشتههای 5 گروه تجربی هستند. اساتید موسسه پس از گفتن نکات مهم درسی شروع به تست زنی و حل تمرین در مباحث میکنند.

برای آگاهی بیشتر داوطلبان کنکور سراسری تجربی، در ادامه به معرفی کتاب تست کنکور تجربی دروس اختصاصی پرداخته ایم. شفقنا – کنکور امسال با حواشی مختلفی روبرو شد و یکی از آنها ۷۰مورد تخلف سر جلسه امتحان بود که به کمک دستگاههای آشکارساز پیدا گردید اما مورد عجیبتر سوالات کنکور تجربی، طبق گزارش روزنامه فرهیتختگان حوالی ساعت10 یعنی حین برگزاری کنکور در کانالهای مجازی وجود داشته است و این یعنی سوالات از قبل دراختیار برخی بوده که این ساعت امکان انتشار آن را داشتند. مشاوره کنکور تجربی باید متناسب با ویژگی های رفتاری، اخلاقی و اهداف صورت گیرد و این ویژگی ها در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است از این رو مشاوره باید به صورت فردی انجام شود. اهمیت برنامه ریزی و مشاوره کنکور تجربی علاوه بر دوازدهمی ها و پشت کنکوری ها برای دانش آموزان سال دهم و یازدهم نیز بسیار زیاد است. داوطلبان گروه تجربی با توجه به لیست رشته های کنکور تجربی باید به ضرایب هر درس توجه خاصی داشته باشند. کنکور تجربی 98 در هفته اول تیر ماه برگزار می شود و هم اکنون زمان به نسبت زیاد ومناسب برای تغییر نتیجه در دست دارید.

بدون شک یکی از محبوبترین زیرگروههای گروه تجربی، گروه 1 است. باتوجه به تنوع منابع کمک درسی و منابع تستی کنکور تجربی، در این مقاله به بررسی کتاب تست کنکور تجربی 1401 پرداخته ایم. در این مقاله دروس و منابع اختصاصی هر زیر گروه کنکور هنر را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله به ارائه تعدادی منابع کمک آموزشی و کتاب های تستی که مورد استفاده داوطلبان کنکور قرار گرفته است پرداخته ایم. یک موسسه آموزشی خوب دارای آزمونهای منحصر به فردی هست، که رقابت برای ثبت نام در آنها بسیار زیاد میباشد. داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور تجربی را دارند، پس از مطالعه و بررسی دقیق کتاب های درسی برای تسلط بیشتر بر مطالب و آشنایی با نحوه طراحی سوالات، می توانند از منابع تستی و کتاب های کمک آموزشی استفاده کنند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی