بسته معلم خصوصی کنکور آسان است

داوطلبانی که به دنبال عملکرد خوب در کنکور هستند باید تسلط کافی به دستور زبان سایت ahmadikonkoor داشته باشند. دسته اول معمولا داوطلبایی که در زمان باقیمانده به کنکور در حد تسلط به یادگیری و مدیریت بر زمان رسیده اند چندان نگران چیزی نیستن و در بحبوحه امتحانات دانش و تسلط خودشون رو روی مطالب محک میزنند، این داوطلبان بعد از امتحانات با تمرینات تست زنی تسلط بیشتری پیدا می کنند و به یک استاندارد درست و خوب برای آزمون بزرگ کنکور میرسند. جهت ثبت نام در مشاوره ویژه برای کنکور سراسری هنر ۱۴۰۱ با سرکار خانم شاهمرادی از طریق لینک زیر وارد شوید. به گزارش ایسنا، با این اظهار نظرها و خبرهای پیرامون تغییرات کنکور سال آینده، در حالی که داوطلبان منتظر ابلاغ مصوبه جدید تغییرات کنکور از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی بودند، شب گذشته (سهشنبه شب) رضا حاجیپور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در گفتوگو با ایسنا، از لغو این مصوبه خبر داد و گفت: این مصوبه برای سال ۱۴۰۲ اجرا نمیشود. هر یک از پذیرفتهشدگان کدرشتههای امتحانی (پذیرش با آزمون و یا صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) باید حسب مورد مطابق جدول ذیل، مدارک لازم را برای ثبتنام در مؤسسه آموزش عالی محل قبولی تهیه و تحویل کنند.

2- داشتن حداقل معدل کل دیپلم برای رشتههای علوم تجربی و ریاضیفیزیک14 وبرای رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی 16 و همچنین حداقل معدل کتبی 10 برای تمامی رشته هاو برای داوطلبان در حال تحصیل معدل سال سوم متوسطه ملاک بوده و در زمان ثبت نام نهایی ارائه مدرک قبولی سال چهارم متوسطه یا( پیش دانشگاهی) الزامیست . شما می توانید با شناختن بهترین آموزشگاه برای قبولی در کنکور نتایج به مراتب بهتری را دریافت کنید وقبولی خود را در این آزمون مهم تضمین کنید زیرا که در این بهترین کلاس های کنکور بهترین معلم ها برای تدریس درخدمت شما هستند و برنامه ریزی و جزوات ارایه شده در بهترین سطح خود قرار داشته و نیاز های شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می کنند. منظور از تاثیر مثبت این است که اگر شما معدلتان بالا باشد ، به صورت مثبت در نتیجه کنکورتان اعمال می شود اما اگر معدل پایین باشد ، هیچگونه تاثیر منفی در معدل ندارد. بسیاری از مسائل مهم را به ما یاد نمی دهد. مسائل مرتبط با رشد و توسعه از اهميت بالايي برخوردارند.

یکی از مسائل مهمی که سیستم کنکور ایجاد می کند، دانش آموز را تحت فشار شدیدی قرار می دهد. به گزارش ایسنا، دکتر حسن مروتی معاون اجرای آزمونهای سازمان سنجش در نشست با خبرنگاران که امروز در ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد گزارشی از جزئیات برگزاری کنکور امسال ارائه داد و گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۱ پنجاه و دومین کنکوری است که در کشور برگزار میشود که ۴۱ آزمون بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ۱۱ آزمون نیز قبل از انقلاب اسلامی در کشور برگزار شده است. مجلس شورای اسلامی در چندین نوبت به موضوع کنکور ورود کرد و مصوباتی را هم داشت اما همچنان کنکور به عنوان یک معضل در کشور مطرح است. بنابراین این گروه سه دفترچه و سه پاسخنامه را دریافت خواهند کرد.

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای به داوطلبان معترض کنکور ۱۴۰۰ اعلام کرد، با بررسی مجدد سوال های سخت کنکور ریاضی در سه گروه آزمایشی، آن سؤال بهصورت تأثیر مثبت اعمال یا حذف خواهد شد. از آن جایی که این آزمون ها دارای تشابه نسبتا زیادی با سوالات کنکور سراسری هستند، همواره به داوطلبان توصیه می گردد. از همین ابتدا بگویم من رشته ام انسانی است و طبیعتا نمی توانم درباره رشته های دیگر چندان اظهار نظری بکنم به همین دلیل در این متن بیشتر از تجربیات شخصی خودم نوشته ام. حرکت دادن سر: یکی دیگر از اشتباهاتی که بعضی از افراد انجام می دهند، این است که به طور مداوم سر خودشان را به اطراف می چرخانند. یکی از مهم ترین مزیت های بسته های معلم خصوصی رشته تجربی داشتن مشاوره و برنامه ریزی رایگان پس از خرید است. برای ارتباط با مشاورین رتبه برتر کنکور تجربی کافیست فرم زیر را تکمیل کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آموزشگاه هونر تماس گرفته و یا از خدمات مشاوره رایگان با رتبه1 کنکور هنر بصورت حضوری و رایگان، استفاده نمایید.

کتاب دینی سفیر خرد بهمن آبادی توسط آقای مسلم بهمن آبادی نوشته شده که دانش آموزان مقطع دهم و مقطع یازدهم رشتههای تجربی، ریاضی، فنی و حرفه ای و کاردانش برای موفقیت در کنکور و آزمون های مختلف می توانند از کتاب دینی بهمن آبادی به عنوان یکی از بهترین منابع کنکور استفاده کنند. آخرین مرحله برای موفقیت در کنکور ، استفاده از بهترین منابع کنکور تجربی است. سازمان سنجش با استفاده از اصول اندازهگیری و سنجش، براساس روش تراز که هر ساله در ویژهنامه راهنمای انتخاب رشته نیز توضیح داده میشود، بهترین تصمیمها را به نفع داوطلبان عزیز گرفته و خواهد گرفت. اکثر مباحث مطرحشده در ارتباط با کنکور سراسری ۱۴۰۰، صرفاً مرتبط به درس ریاضی است و داوطلبان عزیز میدانند در آزمونهای رقابتی، اصولاً نمره خام مبنای رتبه متقاضیان نیست، همانطوریکه اطلاع دارید نمرات خام هر متقاضی در هر ماده درسی با استفاده از روشهای اندازهگیری و سنجش تراز میشوند و کم شدن نمره خام، لزوماً به معنی کم شدن نمره تراز نیست. شرکت در کنکور سراسری نیازمند این است که متقاضیان اطلاعات کاملی از زمان، نحوه، شرایط، مدارک و … مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم ،ارائه یکی از مدارک فوق برای ثبت نام در کنکور 1401 الزامی است و داوطلبان می توانند با مدرکی که دارند ، در یک گروه آزمایشی اصلی (کنکور ریاضی ، کنکور تجربی ، کنکور انسانی) و یک یا دو گروه آزمایشی شناور (کنکور هنر و کنکور زبان) شرکت کنند.ثبت نام کنکور سراسری سال 1401 برای پذیرش دانشجو در رشتههای با آزمون و دورههای روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیسهای خودگردان دانشگاهها، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاهها و رشتههای تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام میشود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور کبگانیان در این خصوص، اظهار داشت: با توجه به اظهار نظرها و تعابیر غیر دقیق روزهای اخیر درباره مصوبه سنجش و پذیرش شورای عالی انقلاب فرهنگی، توسط برخی افراد که هیچگونه مسئولیتی در این شورا ندارند، لازم است مطالبی را اعلام کنم. سازمان سنجش آموزش کشور، این اطمینان را به داوطلبان عزیز میدهد که با بررسی مجدد و درنظر گرفتن اینکه اگر مطالب سؤال خارج از سرفصلهای کتاب درسی باشد یا ابهام داشته باشد، آن سؤال بهصورت تأثیر مثبت اعمال یا حذف خواهد شد. مثلا در گروه ریاضی و فنی ۱۴۵ هزار و ۶۱۵ داوطلب، در گروه علوم تجربی ۵۷۴ هزار و ۷۵۱ داوطلب، در گروه علوم انسانی ۴۱۲ هزار و ۵۲۵ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۱۶۱ هزار و ۳۷۸ داوطلب شرکت کننده خواهند داشت و در نهایت در زبانهای خارجی نیز ۱۹۴ هزار و ۹۵۱ داوطلب شرکت کردند که پس از چند سال متوالی آمار داوطلبان گروه انسانی افزایش و به تعداد داوطلبان گروه علوم تجربی نزدیک شده است.

معاون اجرای آزمونهای سازمان سنجش همچنین خاطر نشان کرد: کنکور ۱۴۰۱ در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار میشود و ما امسال ۱۷ حوزه آزمونی خارج از کشور داریم که در ۱۵ کشور خارجی برگزار خواهد شد و جمعا حوزههای امتحانی ما ۵۹۸ حوزه است و ما نهایتا در ۶۱۵ حوزه امتحانی آزمون را برگزار میکنیم و اگر حوزههای فرعی را به این اضافه کنیم ۲۹۱۱ حوزه امتحانی، کنکور امسال برگزار خواهد شد. طبق قانون ۴ ماه وقت داریم فرد متخلف را تعیین تکلیف کنیم و بعد از این مدت متعرض کسی نخواهیم بود. دسته دوم از داوطلبان کنکور کسانی هستند که کتاب رو خوندن ولی به تسلط نرسیدن و امتحانات نهایی رو مزاحم میدونن و فکر میکنند اگه امتحان نبود بهتر در کنکور موفق میشدند. اون دسته از داوطلبایی که در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته شدن باید در زمان انتخاب رشته با اطلاع از تموم شرایط و ضوابط انتخاب رشته کنکور تجربی اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته خودشون کنن. گوناگونی محصولات قدرت تصمیم گیری بیشتری را به داوطلب میدهد و علاوه بر آن داوطلب میتواند با توجه به نیاز و بودجه خود از دوره و پکیجهای کوتاه مدت یا بلند مدت استفاده کند.

پس از مطالعه ی کتاب های میکرو طلایی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سوال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. این مقام مسئول ادامه داد: در گروههای دیگر کنکور وضعیت سؤالات آزمونهای اختصاصی مقداری تغییر کرده است مثلا ما در گروه آزمایشی هنر یک دفترچه اختصاصی با ۱۶۰ سؤال به داوطلب میدهیم که داوطلب باید در ۱۶۵ دقیقه به سؤالات پاسخ دهد. بنابراین سازمان سنجش با تغییر در شکل پاسخنامه ها و تعداد آن ها درصدد برطرف کردن این مشکل برآمده است. بعضی والدین برای کنترل استرس با همدیگر صحبت میکنند، برخی هم قرآن و دعا میخوانند.

دفترچه شماره یک کنکور سراسری یا همان دفترچه سوالات دروس عمومی شامل 4 درس زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی (دینی و قرآن) و زبان خارجی بوده و با مجموع 100 سوال ارائه می شود. کنکور سراسری برای ورود به رشته های با آزمون دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. براساس برآوردهای اولیه این سازمان، در گروه آزمایشی علومریاضی و در درس ریاضی، تعداد محدودی سؤال از بین ۵۵ سؤال چالشی بوده است و تقریباً میتوان گفت در کل فضای مجازی، تمامی بحثها در رابطه با سختی درس ریاضی مربوط به همین تعداد سؤال است.

شیمی پایه دوازدهم ریاضی از چهار فصل تشکیل شده است و داوطلبان باید به 11 سوال این فصل پاسخ دهند. وی خاطر نشان کرد: تعداد افرادی که در گروههای مختلف کنکور شرکت میکنند متفاوت است. زمان ثبت نام در سال های مختلف اندکی تفاوت دارد. صاحبنظران نظام آموزشی و بهصورت خاص زیرنظام اندازهگیری و سنجش به خوبی میدانند بین آزمونهای ارتقای پایه آموزشوپرورش و آزمونهای رقابتی تفاوت ماهوی وجود دارد و به همین دلیل، آزمونهای رقابتی حاوی سؤالهایی هستند که ضریب دشواری آنها نسبت به آزمونهای مدارس زیاد است؛ چون در آزمونهای سراسری و کنکور، هدف جداسازی ۵ درصد بالای جامعه شرکتکنندگان و نه ارتقای پایه است.

فراوانی زیاد متقاضیان ورود به آموزشعالی و محدودیت در ظرفیتهای با آزمونی و موردِاقبال در آموزشعالی از نظر رشته و دانشگاههای دارای مطلوبیت از نظر متقاضیان و تفاوت اهداف آموزشعالی با اهداف آموزش عمومی (ابتدایی و متوسطه)، چه از حیث ماهیت و چه از نظر قانون و مصوبات، سازمان سنجش آموزش کشور را در جهت تحقق هدف اصلی آزمون، یعنی تمیز متقاضیان براساس دانش و توانمندی آنها، مجبور به طراحی آزمونی رقابتی کرده است و این دسته از آزمونها از بحثبرانگیزترین و پرچالشترین آزمونها هستند. توانمندی ها، علایق، استعدادها، هنر، مهارت و مفاهیم بنیادین را نادیده می گیرد. 73- دقت کنید که گزینه های تست ها، بگونه ای انتخاب می شوند. کتاب سیر تا پیاز زیست یازدهم تجربی ۱۴۱۶ سوال تستی هست که از این نظر تقریبا با تعداد تست های میکرو گاج زیست یازدهم تجربی برابر هست اما پاسخ های تشریحی سیر تا پیاز برخلاف میکرو چندان جامع و کامل نیستن و حتی برای بعضی سوالات ساده تر فقط گزینه صحیح رو بدون توضیحات اضافی ذکر کرده. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: متاسفانه به نظر می رسد که منافع عظیم برخی سوداگران و مافیای کنکور باعث شده که مرتبا با ایجاد تشویش اذهان دانشآموزان و برخی مسئولین محترم، با هرگونه اصلاح روشهای قدیمی و رفتن به سمت شیوههای علمی و تعمیق یادگیری و سنجش تشریحی و عادلانه، مقاومت و کارشکنی نمایند.

در سال ۱۳۴۱ نظارت و آموزش عالی و هماهنگی امور دانشگاهها به شورای مرکزی دانشگاهها واگذار شد و بر اساس تصمیم شورا، انتخاب دانشجو در تمام دانشگاههای دولتی باید از طریق یک آزمون انجام می گرفت. بعد از آن نوبت دروس عمومی شماست :ادبیات فارسی، عربی، زبان انگلیسی و معارف اسلامی که حیف است از آنها امتیازی کسب نکنید! بر این اساس ما یک دفترچه عمومی و در کنار آن یک پاسخنامه عمومی خواهیم داشت و تعداد سؤالات عمومی ۱۰۰ سؤال میباشد که ۲۵ سؤال زبان و ادبیات فارسی، ۲۵ سؤال زبان عربی، ۲۵ سؤال فرهنگ و معارف اسلامی و ۲۵ سؤال نیز زبان خارجی خواهد بود که این سؤالات در یک دفترچه عمومی در اختیار داوطلبان قرار میگیرد و داوطلبان ۷۵ دقیقه زمان برای پاسخگویی در اختیار خواهند داشت و و بعد از اتمام این زمان پاسخنامه به همراه دفترچه از داوطلبان گرفته میشود. ریاضی – اقتصاد – علوم و فنون ادبی (ادبیات تخصصی) – زبان عربی – تاریخ (تاریخ اسلام ۱ و ۲ و تاریخ ۳ (ایران در دوره اسلامی) مخصوص داوطلبان دیپلمه علوم و معارف اسلامی) – جغرافیا – علوم اجتماعی (جامعهشناسی) – فلسفه و منطق – روانشناسی. در این مقاله با دروس تخصصی و عمومی رشته انسانی به طور کامل آشنا شدید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی