آموزش کامل و جامع صرافی کوینکس دارا صدهزاری مشاوره بازار سرمایه

در سمت چپ و در تب Coin-M Contracts، جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید مانند BTC/USDT. با انتخاب گزینه Leverage در پایین نمودار، اهرم خود را انتخاب نمایید. در این قسمت دو نمونه اهرم ایزوله یا کراس وجود دارد که آنها را در ادامه تعریف می کنیم. از زمان راه اندازی آن در ژانویه 2018، توکن CET از طریق ایردراپ ها، تخفیف کارمزد معامله، تبلیغات و موارد دیگر صادر و توزیع شده است. علاوه بر این، کوینکس در بازارهای ثانویه توکن های CET را خریداری می کند که 50 درصد از سود روزانه آن از کارمزد تراکنش تامین می شود. CoinEx این کار را می کند تا مقدار قابل توجهی از توکن CET را در پایان هر سه ماه بسوزاند.

مراحل ساخت اکانت جدید در Coinex

در حال حاضر کاربران می‌توانند هم از طریق سایت رسمی کوینکس و هم از طریق اپلیکیشن رسمی این صرافی در اندروید و آیفون برای ثبت نام در این صرافی اقدام نمایند. اجرا کردن مراحل ثبت نام در کوینکس در هر دو این روش ها تقریباً مشابه با یکدیگر است. از این رو در ادامه سعی خواهیم کرد تا به صورت تصویری تمام مراحل ثبت نام در کوینکس را برای شما مرور کنیم. لازم است تا این مراحل را به دقت و مو به مو انجام دهید. توصیه می‌کنیم که ابتدا یک بار تا انتها تمام مراحل را مطالعه کرده و سپس به ترتیب از آنها برای اجرای فرایند ثبت نام در صرافی کوینکس استفاده کنید. می توانید یک میزان از ارز دیجیتالی را که در کیف پول خود دارید به توکن تبدیل کنید سپس آن را در کیف پول الکترونیکی ذخیره کنید.

پس از اموزش ثبت نام در coinex و قبل از اینکه به قسمت واریز ورود کنیم میخوایم بدونیم چطوری میتونیم زبان سایت کوینکس رو به فارسی تبدیل کنیم. همونطور که پیشتر هم گفتیم کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و برای تغییر زبان به فارسی باید روی قسمت قرمز مشخص شده در عکس زیر کلیک کنیم. در صرافی کوینکس امکان احراز هویت با پاسپورت ایرانی وجود دارد اما صرافی بایننس این امکان را در اختیار کابران ایرانی قرار نمی دهد. صرافی کوینکس یکی از صرافی هایی می باشد که از دست تحریم ها جسته است و خدمات مناسب و قابل توجهی به کاربران ، معامله گران و تحلیلگران ارز های دیجیتال ارائه میدهد. در این مقاله به آموزش صرافی کوینکس بصورت جامع و کامل می پردازیم. در بازار فیوچرز یا پریچوال یک دارایی مشخص می تواند انواع ارز دیجیتال یا رمز ارز یا هر کالای گرانبهای دیگری ثبت نام در صرافی کوینکس باشد.

کاربرد توکن ست چیست؟

آموزش کامل و جامع صرافی کوینکس دارا صدهزاری مشاوره بازار سرمایه

صرافی کوینکس یک سیستم امنیتی با مراقبت همه‌جانبه را پیاده‌سازی کرده است. برای تایید احراز هویت در سطح پایه، کاربران باید id معتبر صادر شده توسط دولت خود، گذرنامه و یا گواهینامه رانندگی را به همراه یک تصویر سلفی با متنی که در آن CoinEx نوشته شده ارائه دهند. اسناد مورد نیاز برای تایید سطح پیشرفته نیز در صفحه اکانت شما نمایش داده می‌شود. صرافی کوینکس یکی از معتبرترین بازارهای مبادله رمزارزهاست. امروز درباره نحوه ثبت‌نام و آموزش کار با صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

همچنین نحوه ثبت نام در کوینکس و اطلاعات کوینکس ورود را در اختیار شما قرار دادیم. شما می‌توانید فعالیت خود در صرافی coinex را از همین حالا استارت بزنید. اما برای موفقیت در این پلتفرم به دانش مالی و تحلیلی نیاز دارید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که حتماً‌ برای فعالیت و آموزش صرافی کوینکس از یک منتور یا مربی کمک بگیرید. البته شما با شرکت در دوره‌های ارز دیجیتال «دلفین وست» هم می‌توانید توانایی لازم برای فعالیت هدفمند در این سایت را بدست بیاورید.

آغاز فعالیت صرافی کوینکس Coinex

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی