قفل دیجیتال برتر 2021 قفل هوشمند هیوندای +حمل و نصب رایگان-خانه هوشمند آکو

به عنوان مثال می‌توان طوری برنامه ریزی نمود که پس از بسته شدن درب و ارسال کد دستوری از قفل دیجیتال به سیستم برق‌رسانی خانه هوشمند، وسایل الکترونیکی مد نظر را موقتا از مدار خارج و آن‌ها را خاموش نمایند. ویژگی‌های منحصر به فرد قفل دیجیتالی درب آپارتمان مانند قفل خودکار، آلارم‌های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیال شما را کاملا از بابت امنیت محل زندگی و یا کار راحت می‌نماید. در طراحی تمامی قفل‌ها زبانه‌ای در داخل چارچوب درب قرار می‌گیرد و از ورود متجاوزان جلوگیری می‌نمایند. مکانیزم کار در قفل‌های الکترونیکی نیز به همین نحو می‌باشد، تنها با این تفاوت که حرکت زبانه با با شناسایی رمز، کارت و یا اثر انگشت کنترل می‌شود. قطعا پاسخ به این سوال مثبت می‌باشد.اگر تمایل دارید مدیریت خانه تان را هوشمند کنید می‌توانید برای خرید قفل دیجیتال اقدام نمایید.

شما می‌توانید دسترسی به قفل خود را برای افرادی خاص برای مدت زمان محدود آزاد کنید. برای مثال می‌توانید رمزی که به پرستار بچه می‌دهید را طوری تنظیم کنید که تنها در ساعت هشت تا ده صبح کار کند. با استفاده از اپلیکیشن گوشی می‌توانید هر لحظه که قفل در باز شد مطلع شوید. یکی از خصوصیات اصلی قفل‌های هوشمند قابلیت باز و بسته کردن آن‌ها بدون استفاده از کلید است.

  • بنابراین خرید قفل الکترونیکی از نمایندگی‌های اصلی فروش محصولات می‌تواند خریداران را از گزند کلاهبرداران دور نگه دارد.
  • بدنه این محصولات بسیار مقاوم بوده و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود.
  • همانطور که می‌دانید؛ چه در زمان ساخت و چه در زمان بازسازی، رعایت اصولی استانداردها در جهت حفظ امنیت واحدهای مسکونی بسیار اهمیت دارد.
  • برای اطلاعات بیشتر در انواع و نحوه عملکرد این قفل ها می توانید به مقاله همه چیز درباره قفل الکترونیکی مراجعه نمایید.

در مقابل نیز در چند سال اخیر برند های مختلف ایرانی محصولات خود را روانه بازار نموده اند که کیفیت آنها از نمونه های خارجی بالاتر نباشد، پایین تر نیست. پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است قفل های کلیدی از دور خارج شوند و قفل دیجیتالی و هوشمند و پیشرفته تر جای آنها را بگیرند و امروزه بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. قفل دیجیتال یا قفل هوشمند الکترونیکی یک فناوری نو و پیشرفته است که توانسته جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی شود و امنیت و آرامش را هم افزایش دهد.

قفل رمزدار دیجیتالی دوستان اگر کسی به دنبال این رقیب می گردد با شرکت تماس بگیرد تا در خدمتان باشیم. درواقع، هرچقدر سیستم احراز هویت پیچیده‌تر باشد و امکان به سرقت رفتن داده‌ها نزدیک به صفر باشد، قفل گران‌تر خواهد بود. برای مثال، قفل‌های بیومتریک گران‌تر از دیگر قفل‌های دیجیتال هستند. آن چیزی که در مورد قفل یا دستگیره دیجیتال بسیار حائز اهمیت است، غیرقابل هک بودن آن از لحاظ نرم افزاری است که درصورت هک شدن موجب باز شدن درب می‌شود.

قفل الکترونیکی بر روی انواع درب ها از جمله درب های فلزی، آهنی، چوبی و ضد سرقت هم نصب می انواع قفل دیجیتال شود. برای اطلاعات بیشتر در انواع و نحوه عملکرد این قفل ها می توانید به مقاله همه چیز درباره قفل الکترونیکی مراجعه نمایید. استفاده از قفل های تشخیص چهره، دستگیره چشمی دار و چشمی دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است.

سنسور اثر انگشت نوری و اثر انگشت نیمه‌هادی ایده‌آل‌ترین سنسورها هستند. این احساس حتی برای مالکینی که قصد فروش واحدهای ساختمانی خود را دارند، به عنوان برگه برنده محسوب می‌شود، زیرا مشتری با دیدن قفل دیجیتال به خرید واحد مورد نظر ترغیب می‌شود. جنس بدنه قفل عامل مهمی است که بر قیمت قفل‌های دیجیتال تأثیر می‌گذارد. واضح است که هرچه متریال ساخت کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت آن محصول هم افزایش پیدا خواهد کرد. همۀ قفل‌های هیوندای دارای ورودی جهت اضافه کردن تا 10 عدد ریموت کنترل هیوندای و همچنین ورودی جهت کنترل توسط سیستم هوشمند ساختمان هستند.

قفل دیجیتال برتر 2021 قفل هوشمند هیوندای +حمل و نصب رایگان-خانه هوشمند آکو

قفل های الکترونیکی درب ورودی ساختمان دارای کاربری ساده و آسان، سهولت مدیریت رفت و آمد، امنیت بالا، دسترسی متنوع با قابلیت شخصی سازی و ظاهری شیک دارند. سبک طراحی قفل دیجیتالی درب منزل از نظر زیبایی و ارگونومیک بودن بسیار مهم بوده و عاملی تعیین‌کننده در انتخاب بهترین مارک قفل دیجیتال است. قفل دیجیتال را به راحتی می‌توان توسط پروتکل‌های هوشمند مانند ZigBee و ZWave و نیز ماژول‌های خانه هوشمند وارد سیستم‌های هوشمندسازی نموده و آن‌را به سایر وسایل الکترونیکی متصل نمود. به این ترتیب با معرفی کدهای دستوری به قفل دیجیتال و ارسال آن به سایر وسایل خانه هوشمند می‌توان جهت کنترل خانه در بسیاری از موارد استفاده نمود.

دستگیره دیجیتال لمسی Milre مدل MI-6000YS

اغلب افرادی که با چنین قفل‌هایی روبرو می‌شوند، احساس متقاوتی نسبت به محیط پیدا خواهند کرد. شما می‌توانید براساس نیاز و سطح توانایی افراد، قفل‌های دیجیتال را شخصی‌سازی و تنظیمات دلخواه را اعمال کنید. کار با قفل دیجیتال برخلاف آنچه به‌نظر می‌رسد بسیار ساده و گاهی به‌سادگی فشار دادن انگشت روی درب است. شاید به ذهن شما برسد که مسلماً تگ یا اثرانگشت یک فرد قابل کپی شدن نیست، ولی رمز دیجیتال روشی است که امکان دارد توسط فردی در اطراف شما شناسایی شود.

دستگیره دیجیتال اهرمی

مشتریان می‌توانند بر اساس نیاز و انتظاراتی که از یک قفل ایمن و مستحکم دارند؛ یکی از این مدل‌های قفل هوشمند را انتخاب کرده و ساختمان خود را بیش از پیش ایمن کنند. قفل الکترونیکی درب تهران در فرم ها و اندازه ها و مدل ها و حتی طرح های مختلف با تکنولوژی های متفاوت به بازار عرضه می شوند و در اختیار کاربرانی که امنیت برایشان مهم است قرار می گیرد. قفل هوشمند که با نام قفل دیجیتال هم شناخته می شود، یکی از امن ترین و بادوام ترین نوع قفل درب ورودی می باشد که به شما اجازه می دهد در زمان بسیار کوتاهی با وارد کردن رمز عبور، کارت و یا اثر انگشت، درب ورودی خانه و یا محل کار خود را باز کنید. اکثر این قفل ها بدون کلید بوده تا برای همیشه با مشکلات و دردسرهای کلید مکانیکی همچون گم کردن یا جا گذاشتن آنها خداحافظی نمایید. برندهای مختلفی از قفل دیجیتال در بازار ایران وجود دارد، که ما را از دردسرهای ورود با کلید به ساختمان رهایی بخشیده است. قفل هوشمند امنیتی با استفاده از سیستم‌های بیومتریک و رمز عبور با اطمینان یافتن از صحت هویت فرد امکان ورود را فراهم خواهد نمود.

قفل اثر انگشتی دیجیتال ALOCK مدل Pmax

برای باز کردن قفل‌های هوشمند کارتی از انواع کارت‌های key tag، samrt card ،rfid می‌توانید استفاده کنید. به صورت پیش فرض روی قفل‌ها دو عدد کارت key tag به شما تعلق می‌گیرد. از جمله مزایای قفل هوشمند کارتی می‌توان به سیستم رمز دوبل، سیستم حریم خصوصی و آلارم های هشدار اعلان حریق و سرقت و … اشاره کرد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی