تلویزیون شهری یا تابلوی تبلیغاتی تصویری چیست؟

منبع تغذیه تابلو روان LED وظیفه تامین برق تابلو LEDو تلویزیون شهری را برعهده داردبکارگیری تعداد پاور تغذیه تاثیر مستقیم بر روی کیفیت وطول عمر تابلو روان دارد.تعداد ونوع ماژول های به کار رفته در تابلو روان تعیین کننده تعداد پاور مورد استفاده در تابلو روا می باشد. پاور تامین کننده ی جریان برق مصرفی نمایشگر است. این ساختار ها از کنار هم قرار گرفتن صفحات متعدد نمایشگر برای تشکیل یک تصویر بهره می برند. با توجه به اینکه تلویزیون های خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند، برند های شاخص تولید کننده سیستم های تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده اند. هنگامی که یک ویدئو وال با ترکیب چندین فیلم ایجاد می شود، صفحه نمایش های مورد استفاده اغلب دارای لبه های بسیار نازک به نام bezels هستند تا در تصویر بین صفحه نمایش فاصله کمتری ایجاد کنند.

با توجه به استفاده عمده تلویزیون های شهری در فضای باز. سنسور رول: وجود این سنسور سبب می شود تا رول باز یا بسته شود، در نتیجه دستگاه چاپ بنر باید سنسور رول باز کن با کیفیتی را دارا باشد. وجود یک حافظه داخلی در این نمایشگرها از قطع یا اختلال در نمایش محتوا جلوگیری میکند. بطور خلاصه سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و قابلیت کارکرد بسیار طولانی یا حتی مداوم را ویدئو وال گویند. نمایشگرهای صنعتی به دلیل کنتراست و روشنایی قدرتمند و همچنین تنطیم دقیق رنگ در زمینههای صنعتی و پزشکی بسیار پرکاربرد است. همچنین این کلاس ها که معمولا با نمایش تدریس و انجام تمرین های دستی همراه است، نیاز به پخش ویدئویی دارند تا دانش آموزان در هر جای کلاس که باشند بتوانند آموزش معلم را به دقت مشاهده کنند.

تصویر یکپارچه (بدون فاصله بین نمایشگرها)، طول عمر و کیفیت بالا، مصرف برق کم و قابلیت ایجاد تصاویر در ابعاد مختلف، این محصول را از نسل های قبلی خود متفاوت کرده است. در این صورت، اگر قصد دارید از براکت دیواری تلویزیون استفاده کنید، چند فاکتور موجود است که باید در ذهن خود داشته باشید. اما تکنولوژی جدید همیشه با مجموعه ای جدید از چالش ها همراه است و راه حل ها باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا متناسب با طیف وسیعی از روش های تدریس باشند، و نباید فرآیند یادگیری را مبهم کرده و یا از بین ببرد. همچنین راه کارها نیاز به نمایش همزمان جلوه ها را دارند که بتواند بین چندین منبع به طور مرتب و بدون وقفه تعویض شود. همچنین حق انتخاب پایه های پوشیده و باز نیز برای مشتریان در دسترس می باشد.

جهت دریافت لیست قیمت تلویزیون شهری با ما در ارتباط باشید و با شنیدن قیمت و مقایسه آن با سایرین تصمیم خود را بگیرید تا ما پذیرای شما باشیم. این قابلیت از قابلیتهای بسیار مهمی است که نمونههای آن را تنها در تابلوهای ال ای دی باکیفیت میتوان یافت. برای روشن شدن تابلو LED و تلویزیون شهری باید برق لازم ماژول ال ای دی و کنترلر تابلو روان تامین گردد .بسته به نوع و تعداد ماژول به کاررفته در تابلو ال ای دی و یا تلویزیون شهری تعداد مشخصی پاور تغذیه لازم میباشداز آن جا که تعداد منبع تغذیه به کاررفته به صورت مستقیم برروی کیفیت و طول عمر تابلو روان LED نقش مهمی دارد آموزش تعداد لازم منبع تغذیه به کاررفته در تابلو LED امری مهم است.

تلویزیون شهری و video wall از نظر کارکرد و اجزا تشکیل دهنده تقریبا مشابه هستند. فاصله بین پیکسلهای تلویزیوتهای شهری را دات پیچ میگویند. به صورت کلی هرچقدر ارتفاع پایه تلویزیون از رمین کم تر بود، باید از دات پیچ کم تر استفاده کنیم، تا کیفیت بهتری داشته باشیم. استفاده از دات پیچ باعث می شود فاصله بین پیکسل های موجود در تابلو روان کمتر شود و در نتیجه، تابلو از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و در جلب مشتری، تاثیر بیشتری داشته باشد. زمانی که کمتر از ۲۰ میلی آمپر باشد باعث کم نور شدن تابلو روان است. زاویه دید و وضوح بسیار بالا از فاصله نزدیک و دور با پرتاب نور بسیار بالا. برد کنترل های طیف دار قادر به تغییر نور هر LED در صفحه نمایش را دارد.

ایندور معمولا به فضاهای سربسته و دارای نور کم بکار برده می شود و برای اطلاع بیشتر می توانید مقاله مرتبط که در سایت گذاشته شده است را مطالعه نمایید. جزئی کوچکتر از ال دی دی، که باعث تولید نور می شود و با قرارگیری در ماژول باعث تقویت نور آن می گردد. کیان ال ای دی در این مقاله قصددارد به تفاوت های دونسل از این گونه تکنولوژی بپردازد . صفحه ها معمولاً به صورت زنجیره ای به یکدیگر متصل می شوند به گونه ای که یک فرمان مانند روشن یا خاموش کردن به ویدئو به طور همزمان روی همه صفحه ها کار می کند. نرم افزار کاملا فارسی ویدیو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید. کنترلر ویدئو وال چیست؟ جمع آوری داده های لازم در یک دفترچه مخصوص و مطالعه خوب آنها به طوری که سازمان بداند برای افزایش درصد فروش چه کاری انجام می دهد و روشی که موفق می شود محصول را به خوبی بازاریابی کند چیست. این محصول همان طور که از اسم آن مشخص است همانند تلویزیون های معمولی قادر است تا تصاویر و یا ویدیوهای مختلف را پخش کند.

مجموعه حافظان گستر با تجربه و سابقه درخشانی که در زمینه تابلو و تابلوسازی دارد میتواند محصولی را با کیفیت مرغوب و قیمتی مناسب به شما متقاضی عزیز ارائه دهد چرا که هدف این مجموعه جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان میباشد. 2. یکی از ابزارهای مهم در تعمیرات تلویزیون شهری استفاده از فاز متر میباشد. قیمت اینگونه مانیتورها به دلیل ویژگیهای متفاوتشان بالا میباشد. از قابلیتهای این مانیتورها میتوان به استفاده همزمان با نمایشگرهای دیگر جهت ایجاد تصاویر یکپارچه و بزرگ و در اختیار داشتن سیستمعاملهای جدید مانند اندروید و قابلیت نصب نرمافزارهای کاربردی و تخصصی اشاره کرد. کوچکتر بنمایش در آورد که به این مانیتورها به اطلاح ویدئو وال گفته می شود. به طور معمول اندازه تصویر در ویدئو وال ها در مقایسه با یک مانیتور معمولی بسیار بزرگتر بوده و در مقیاس پیکسلی نیز تعداد پیکسل های بیشتری را پوشش می دهد. نوعی از این نمایشگرها، زیرمجموعه رایانههای شخصی PC Panel است که در آن یک صفحه نمایش، به طور معمول LCD، در همان محفظه مادربرد و سایر لوازم الکترونیکی قرار دارد. اما بطور کلی نوعی از ویدئو والها که خصوصا جهت فضاهای شهری استفاده می شوند تلویزیون شهری اطلاق می گردد.

بدون شک در بین تمام المانهای تبلیغاتی، تابلوها نقش بسیار مهمی دارند که از دیرباز تا به امروز همواره مورد استفاده قرار میگرفتند. به این جهت ) موازی کنم و هر دو تا رو به پاور وصل کنم ؟ به همین دلیل تصمیم گرفته شد که سروری مجزا جهت دسترسی آسان و طبقه بندی شده اطلاعات، با سرعتی مناسب در اختیار شما کاربران گرامی در شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک تهیه و راهاندازی گردد. در این محیط ها ویدئو وال ها معمولا منابع طبقه بندی شده و طبقه بندی نشده ی بسیار متنوعی را نمایش می دهند تا به مانیتورینگ اطلاعات و تصمیم گیری کمک کنند. معمولا تصاویر زنده ی دوربین های SD مدار بسته، نمایش اخبار ماهواره ای HD، ویدئو های کامپیوتری آنالوگ، ویدئوهای دیجیتال، نقشه ها و سایر منابع بر روی یک ویدئو وال 12 تا 18 نمایشگری نمایش داده شده و توسط یک ناظر کنترل می شوند. تعداد زیاد مانیتورهای ویدئویی در این محیط آموزشی نیاز به منابع چندگانه ورودی و خروجی را ضروری می کنند. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرها احاطه میشوند و سیستم های اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستم های سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیه های چاپ شده و …) شده است.

با توجه به نیازهای گوناگون پروژه های مختلف به سیستم ویدئو وال ، این شرکت آمادگی دارد تا در قالب تفاهمنامه های همکاری و با رعایت حقوق مادی و معنوی طرفین ، نسبت به بازدید از محل ، تامین کالا ، خدمات نصب و اجرا ، ارائه خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی پیش از خرید و یا در حین اجرای پروژه و همچنین همکاری با طراحان ، معماران ، مهندسین مشاور ، پیمانکاران و کارفرمایان اقدام نماید . مثلا تلویزیون دارای نسبت تصویر 16:9 در نمایشگر های فول اچ دی اغلب اندازه طول 1920 و اندازه عرض 1080 بوده. اگرچه با نگاه کردن مستقیم به تابلو روان فیلکر را احساس نمی کنید ولی اگر به فیلم گرفته شده از نمایشگر نگاه کنید، فیلکر را احساس خواهید کرد. بیلبوردها، که هم مناطق نمایش و هم علائم جاده شما را تشکیل می دهند، حس ملموس و اعتماد به نفسی را ایجاد می کنند که رسانه های اجتماعی، تلویزیون و سایر محصولات تبلیغاتی نمی توانند ارائه دهند. ۲ عدد کانکتور ۵۰ پین که نام آن ها جی وان و جیتو است به ها بکارت های مختلف وصل میشوند برد کنترل آهشت ویدئوها را با کیفیت بسیار عالی به نمایش می گذارد که همین ویژگی عامل بهتر بودن این برد نسبت به دیگر برده است .

ویدئو وال یک نمایشگر در سایزهای متنوع با تکنولوژ ی LED است که، قابلیت استفاده به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته را فراهم می نماید. اساسا زمانی که تعداد بالایی دوربین در پروژه وجود داشته باشد کنترل و نظارت بر تصاویر هرکدام از آنها نیازمند تجهیزاتی پیشرفته و قدرتمندی است تا هیچ رخدادی از قلم نیفتد .یکی از این تجهیزات مانیتور های با ابعاد بزرگی هستند که اصطلاحا ویدئو وال (Video Wall) نامیده می شوند. از عواملی است که در صورت مطمئن بودن از وجود آنها میتوان گفت با قیمت منطقی و صحیح یعنی نه بالا و نه پایین یک تابلو روان مرغوب و عالی در انتظار شماست. یکی از مهمترین عواملی که برای تلویزیون شهری اهمیت بسیار زیادی دارد درجه حرارت محیطی میباشد. اغلب از ویدئو وال ها برای نمایش تصاویر بسیار بزرگ که در مانیتور های معمولی گنجانده نمی شوند استفاده می گردد. بنابراین مشاهده می شود که با حافظه های در دسترس امروزی ، عملا نمی توان ویدیو ها را به شکل غیر فشرده اورجینال ذخیره کرد. ارتش اوکراین روز شنبه اعلام کرد ظاهرا روسیه مشغول گروهبندی دوباره واحدها برای حمله به سوی اسلویانسک، شهری مهم از لحاظ نمادین باشد که اوکراین در منطقه دونتسک در کنترل دارد.

ویدئو وال (VIDEO WALL ) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف قطعات تابلو روان می باشد . ویدئو وال (VIDEO WALL) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت و 7 روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد. این در صورتی است که اگر بخواهیم از نمایشگرهای خانگی استفاده کنیم دارای چنین دوامی نمی باشند و حداکثر تا ۱۲ ساعت در روز می توان از آنها برای تصاویر بصورت مدام استفاده کرد.

قیمت تلویزیون شهری هم تابع ابعاد و اندازه و کارکردهای آن است که در ادامه بیان خواهد شد. 6) از قطعات اولیه با کیفیت و از برند های دارای استاندارد و معروف دنیا ساخته شده باشد 7) خدمات پس از فروشبدون قید و شرط داشته باشد 8) به دلیل گران قیمت بودن تلویزیون شهری فروشنده لازم است روش های متنوعی برای فروش داشته باشد 9) یکی از بهترین روش ها جهت جلوگیری از خراب شدن تلویزیون های شهری سرویس های دوره ای می باشد. به منظور نمایش متن و یا تصویر بر روی این نوع تابلوها عمدتا برنامه نویسان از نرم افزارهایی همچون کد ویژن یا همان AVR بهره می برند. علاوه براینکه امکان مدیریت و انجام تنطیمات با استفاده از پنلها و نرمافزارهای مدیریتی تحت شبکه وجود دارد، این نمایشگرها از پروتکلهای ارتباطی میان ابزارهای قابل حمل برای نمایش و پخش تصاویر و صوت نیز پشتیبانی میکند. کلمه P3 نشان دهنده وجود فاصله ۳ میلیمتری بین هر دو led است.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی