بک لینک چیست؟-بک لینک گلدلینک

بنابراین می‌توان گفت مکان‌هایی مثل متن اصلی صفحه و لینک‌های ابتدایی از ارزش بالاتری برخوردارند. اما این در واقع یک تأثیر غیرمستقیم بک لینک در سئو محسوب می‌شود. تأثیر اصلی و مستقیم بک لینک در سئو چیز دیگری است؛ مسئله اینجاست که یک سایت فقط زمانی می‌تواند از سایت‌های دیگر بک لینک بگیرد که محتوای جدید، جالب توجه یا معتبری داشته باشد. در غیر این صورت، هیچ سایتی به یک محتوای بی‌ارزش یا تکراری لینک نخواهد داد.

  • به جز تاثیر در سئو و بهبود رتبه در نتایج گوگل که بعد کامل توضیح می‌دهیم، بک‌لینک به تنهایی می‌تواند باعث افزایش بازدید وبسایت شود.
  • در این مقاله آموزشی سئو به روشهای دریافت بک لینک خوب اشاره شده است.
  • اما اگر از سایتی لینک بگیرم که مثلا در زمینه خرید و فروش ملک کار می‌کند، ارزش کمتری به دست آورده‌ام.
  • بهتر است به جای ساخت بک لینک پروفایلی در هر سایتی، بهترینها را انتخاب کرده و لینک سازی کنید.
  • در حقیقت، تعداد سایت هایی که به شما لینک میدن از فاکتورهای رنک دهی گوگل هست، نه تعداد بک لینک ها.

همچنین نوشتن نظر در قسمت نظرات وبسایت‌هایی که دارای تعداد بالای نظر اسپم هستند نیز یکی از روش‌هایی است که بر خلاف خط مشی گوگل است. دلیل وجود بک‌لینک‌ها هدایت کاربران به منابع مفید و با کیفیت است. وقتی کسی روی لینک سایت شما که در یک سایت دیگر گذاشته شده کلیک می‌کند، در واقع شما ترافیک ارجاعی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت Referral Traffic در گوگل آنالیتیکس کاربرانی که از طریق بک‌لینک‌ها به سایت شما وارد شده‌اند را ببینید.

بک لینک های EDU.

بک لینک چیست؟-بک لینک گلدلینک این لینک‌ها را به عنوان اینباند لینک یا لینک ورودی نیز می‌شناسند. چرا که موجب وارد شدن کاربران دیگر به وب‌سایت مورد نظر می‌شوند. بک لینک را به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو خارجیبه شمار می‌آورند. برای گوگل این موضوع خیلی اهمیت داره که وب سایتی که به ما لینک میدهد مرتبط به سایت ما باشد. زمانیکه گوگل می خواهد وارد سایت ما شود، چون در روزهای نخست وب سایت ما برای گوگل مانند معما می ماند. با استفاده از اینکه چه سایت هایی به ما لینک دادن و ساختار داخلی سایت ما و بررسی محتوا کرده و زمینه کاری وب سایت ما را متوجه می شود.

آیا شما دوست دارید از سایتی مانند ایسنا بکلینک دریافت کنید یا یک سایت ناشناس و گمنام که اتفاقی از آن بازدید کرده‌اید؟ گوگل نیز همین حس را در مورد دریافت بک لینک دارد. همانطور که ذکر شد یک بار دریافت بک لینک باکیفیت می‌تواند قدرت بیشتری نسبت به هزار بکلینک با کیفیت پایین داشته باشد. بک‌ لینک‌ها افزایش بازدید از وب‌سایت شما را به دنبال دارند و می‌توانید به سئو سایت خود راهنمایی در مورد بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) کمک بسزایی کنید.

فالو یا نوفالو بودن بک‌لینک

لازم به ذکر است شما با استفاده از بهترین تاکتیک‌های لینک‌سازی هم قادر به پوشش ساختار و محتوای ضعیف و بی‌کیفیت وب سایتتان نخواهید بود. در این نوشتار ضمن پاسخ به سوال بک لینک چیست و چه تاثیری بر سئوسایت دارد، انواع بک لینک‌ها و روش‌های ساخت بک لینک نیز مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت. همان‌طور که بیان شد، کسب بک لینک و کاربرد ستراتژی درست برای لینک سازی میتواند جایگاه وب‌سایت شما را در نتایج گوگل بهبود دهد. می‌توانید وبلاگ بسازید، مرتب در آن محتوا منتشر کنید و لینک سایت خود را، به روشی طبیعی و هوشمندانه در آن جای دهید.

بک لینک بخرید

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی